Strona 8 z 17

Re: Pakiet internetowy

: 22 wrz 2017, o 12:47
autor: Marta_Plus
wawraf,
wawraf pisze:Nie wiem czy zrozumiałem pytanie, ale licznik danych pokazuje zużycie aplikacji i procesów - tak jak wspomniałem dane są zużywane głównie przez aplikacje społecznościowe. Poza tym z tego co widzę procesy działające w tle (jak np dane pogodowe) pobierają dane rzędu kb a nie gb.
tak - dziękuję za informację. Podeślij mi proszę numer telefonu poprzez ten formularz. Wyślę zgłoszenie do techników, aby przyjrzeli się bliżej sprawie. Niemniej proponuję, abyś po zakończeniu Twojego cyklu rozliczeniowego zgłosił reklamację w kwestii tych zaobserwowanych rozbieżności. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj. Podaj mi później numer zgłoszenia, postaram się przyspieszyć jego rozpatrzenie.

Re: Pakiet internetowy

: 3 paź 2017, o 15:49
autor: wawraf
Hej, czy wiadomo coś w związku z moim problemem? Z infolinii dowiedziałem się, że na rachunku szczegółowym powinno być wyszczególnione w jaki sposób zuzywane były dane, ale nie ma takiej informacji - w jaki sposób więc mam reklamować i co najważniejsze udowodnić telefonicznie niepoprawne działanie pakietu social?

Re: Pakiet internetowy

: 3 paź 2017, o 16:17
autor: Ewa_Plus
wawraf,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Damy znać, jak coś będzie wiadomo.

Znikające Gb transferu

: 4 paź 2017, o 11:11
autor: herman00
Korzystałem z internetu w telefonie długo i 3Gb wystarczały mi na przeglądanie stron w miesiącu.
Od tygodnia coś jest nie tak.
Nie robię aktualizacji - wszystko wyłączone w telefonie.
Nie ściągam plików
Nie słucham muzyki
Nie oglądam filmów
Wyłącznie przeglądanie stron internetowych
I 2 października zerwało mi ponad 1Gb, dziś doładowałem 500Mb i starczyło na 2 godziny ?
Gdzie i jak to sprawdzić co żre mi transfer, bo historia przeglądania na to nie wskazuje.
02.10.2017 09:50 GPRS plus 68,65 MB 0,00 zł
02.10.2017 09:50 GPRS plus 976,46 MB 0,00 zł
02.10.2017 09:50 GPRS plus 137,70 MB 0,00 zł
Prześledziłem transfery od 5 września i te cyrki z jednorazowym dużym transferem zaczęły się po 11 września.

Re: Pakiet internetowy

: 4 paź 2017, o 12:22
autor: Marta_Plus
herman00,
herman00 pisze:Gdzie i jak to sprawdzić co żre mi transfer, bo historia przeglądania na to nie wskazuje.
02.10.2017 09:50 GPRS plus 68,65 MB 0,00 zł
informacje na co wykorzystane zostały jednostki z Twojego pakietu, możesz orientacyjnie zweryfikować z pozycji telefonu przez menu "Licznik danych".

Re: Pakiet internetowy

: 4 paź 2017, o 12:40
autor: herman00
Witaj,
OK, wiem, licznik danych w telefonie i to co w PlusOnline (zużycie) rzeczywiście pokazuje, że dziś po doładowaniu Extra 500Mb, które starczały mi przed 11 września na 2-3 dni, dziś zużyłem te 500Mb przeglądając 10 stron z wiadomościami oraz pocztę bez załączników w ciągu 2 godzin. Przeczytałem ten wątek i jeszcze "misiek" też miał problem z uciekającym nie wiadomo na co transferem. No niepojęte, że na samo przeglądanie stron wyrwałem w 2 godziny 0,5G.

Re: Pakiet internetowy

: 4 paź 2017, o 13:32
autor: Marta_Plus
Witaj herman00,
możliwe, że działały jakieś aktualizacje w tle, które spowodowały wykorzystanie pakietu.

Re: Pakiet internetowy

: 4 paź 2017, o 13:43
autor: herman00
Wszystko wyłączone w telefonie. A nawet jakby coś miało się aktualizować to codziennie od 11 września (bo do 11 września nie miałem uwag), a wcześniej się nie aktualizowało, bo nie było takich transferów po 1Gb ???

Re: Pakiet internetowy

: 4 paź 2017, o 16:27
autor: Basia_Plus
herman00,

zgodnie z tym, co pisała Marta_Plus, na co zostały wykorzystane jednostki z Twojego pakietu, możesz (orientacyjnie) zweryfikować przez menu "Licznik danych" w Twoim telefonie. My nie mamy wglądu do takich danych. Jeśli masz zastrzeżenia, co do rozliczenia pakietu możesz złożyć reklamację.

Re: Pakiet internetowy

: 11 paź 2017, o 15:53
autor: wawraf
Ewa_Plus pisze:wawraf,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie. Damy znać, jak coś będzie wiadomo.
hej, wiadomo już coś? dość długo to trwa a problem chyba nadal nierozwiązany...

Re: Pakiet internetowy

: 11 paź 2017, o 17:03
autor: Marta_Plus
Witaj wawraf,

pamiętamy o sprawie i cały czas interweniujemy. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu. Przepraszam najmocniej za ten czas oczekiwania.

Re: Pakiet internetowy

: 24 paź 2017, o 11:23
autor: wawraf
Marta_Plus pisze:Witaj wawraf,

pamiętamy o sprawie i cały czas interweniujemy. Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania problemu. Przepraszam najmocniej za ten czas oczekiwania.
Czy wiadomo coś w mojej sprawie? Temat się ciągnie juz drugi okres rozliczeniowy.

Dodatkowo mam pytanie - w jaki sposób mogę zareklamować niedziałający pakiet, skoro na szczegółowej fakturze nie ma wyszczególnienia odnośnie zuzycia danych?

Re: Pakiet internetowy

: 24 paź 2017, o 15:27
autor: Marta_Plus
wawraf,

sprawa jest jeszcze w trakcie wyjaśnień.
wawraf pisze:Dodatkowo mam pytanie - w jaki sposób mogę zareklamować niedziałający pakiet, skoro na szczegółowej fakturze nie ma wyszczególnienia odnośnie zuzycia danych?
Proponuję złożenie reklamacji według opisanego tutaj sposobu. Podaj nam później numer zgłoszonej reklamacji poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.

Re: Pakiet internetowy

: 2 lis 2017, o 19:56
autor: wawraf
Marta_Plus pisze:wawraf,

sprawa jest jeszcze w trakcie wyjaśnień.
Mogę wiedzieć jaka jest odpowiedź działu technicznego w mojej sprawie?

Re: Pakiet internetowy

: 3 lis 2017, o 11:14
autor: Marta_Plus
wawraf,

z odpowiedzi działu technicznego wynika, że nie stwierdzono nieprawidłowości w rozliczeniu pakietów. Wobec tego pozostaje złożenie reklamacji i jak pisałam powyżej proszę:
Marta_Plus pisze: Podaj nam później numer zgłoszonej reklamacji poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.