Strona 4 z 17

Re: Pakiet internetowy

: 29 lut 2016, o 13:55
autor: Magda_Plus
andrejj zatem bardzo się cieszę. :->

Odnawianie transferu internetu w abonamencie

: 22 mar 2016, o 15:30
autor: cichykzn
Witam. Mam pytanie, kiedy odnawiany jest transfer internetu w abonamencie? Czy jest to z góry ustalony konkretny dzień kiedy jest odnawiany transfer czy zależy on od terminu w którym zapłaci się za fakturę?

Re: Pakiet internetowy

: 22 mar 2016, o 15:55
autor: Basia_Plus
Witam cichykzn,
cichykzn pisze: kiedy odnawiany jest transfer internetu w abonamencie?
pakiet internetowy odnawia się z pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego. Cykl rozliczeniowy możesz sprawdzić logując się do Plus online http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=902

Re: Pakiet internetowy

: 6 kwie 2016, o 17:28
autor: lodyga
Przedwczoraj przyszedł mi już sms witamy w nowej taryfie bla bla. Natomiast wpisując P lub U i chcąc sprawdzić pakiety oraz wykorzystany internet pokazuje mi 500 MB a mam w pakiecie 3GB o co chodzi?

Re: Pakiet internetowy

: 6 kwie 2016, o 17:53
autor: Basia_Plus
lodyga,
lodyga pisze:pokazuje mi 500 MB a mam w pakiecie 3GB o co chodzi?
został uruchomiony jednorazowy pakiet 500 MB do wykorzystania przez 2 cykle rozliczeniowe. Pakiet zostaje dodany, aby zabezpieczyć konto przed opłatami za transmisję danych w okresie od podpisania umowy do wejścia jej w życie.
Pakiet danych wynikający z zawartej umowy zostaje uruchomiony z najbliższym okresem rozliczeniowym po podpisaniu umowy.

Re: Pakiet internetowy

: 6 kwie 2016, o 17:58
autor: lodyga
Czyli jeszcze nie został uruchomiony nowy pakiet tak? Myślałam że może już skoro muzodajnia śpiewa ;)

Re: Pakiet internetowy

: 6 kwie 2016, o 18:00
autor: Basia_Plus
lodyga,

jaki okres rozliczeniowy jest przydzielony dla tego numeru?

Re: Pakiet internetowy

: 6 kwie 2016, o 18:08
autor: lodyga
A nie mam pojęcia ;) W każdym razie faktura jeszcze nie przyszła a umowę podpisałam jakoś w piątek przed świętami.

Re: Pakiet internetowy

: 7 kwie 2016, o 10:18
autor: Magda_Plus
lodyga czy Twoje pytanie dotyczy umowy przedłużonej przez sklep internetowy (o którą pytałaś tu wcześniej)? Jeśli tak to, pakiet jest zaszyty w taryfie. Możesz go sprawdzić w Plus online lub MPO. Pakiet powinien funkcjonować, z godnie z tym co Ci napisała Basia_ Plus , od nowego okresu rozliczeniowego po podpisaniu taryfy.

Re: Pakiet internetowy

: 7 kwie 2016, o 17:46
autor: lodyga
Tak właśnie ten numer :)

Czyli nie mogę Kodem sprawdzić ile zostalo mi MB?
Faktura z nowym aabo przyszła dzis.

Moze inaczej, wchodząc naa e fakturę mam:

Ją + 49,99 zł \220 min\1,1GB
Pakiet 500 Mb

Czyli co? Mam już włączony pakiet z nowego abo? Na umowie mam że 2,8GB a tutaj 1,1GB..nic z tego nie rozumiem.

Dobra domyślam się że to stary abonament tylko nie wyświetla się 39,99zl a 49,99. Czyli nowy jeszcze się nie zaczal. Okres rozliczeniowy od 05.04 do 05.05.

Re: Pakiet internetowy

: 7 kwie 2016, o 18:37
autor: Basia_Plus
lodyga ,
lodyga pisze:Czyli nie mogę Kodem sprawdzić ile zostalo mi MB?
możesz sprawdzić zgodnie z informacjami zawartymi tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=505
Magda_Plus pisze: Możesz go sprawdzić w Plus online lub MPO.
lodyga pisze:Moze inaczej, wchodząc naa e fakturę mam:

Ją + 49,99 zł \220 min\1,1GB
Pakiet 500 Mb
Czy informacje te pojawiają się w zestawieniu pakietów i masz podane ile jednostek zostało wykorzystanych w okresie rozliczeniowym, za który została wystawiona faktura?

Re: Pakiet internetowy

: 8 kwie 2016, o 12:48
autor: michal8937
Również mam pytanie o transfer. Podpisałem umowę w której mam internet LTE nolimit - abonament za 109 zł. Przez kilka miesięcy miesięczne użycie internetu miałem na poziomie ok 30 GB. Łączę się głównie przez LTE. Od zeszłego miesiąca dostaję informacje , iż pakiet uległ wyczerpaniu - bazowy wynosi 14 GB. W tym miesiącu, po 2 tygodniach cyklu, pakiet się wyczerpał - pomimo tego, iż 90 % czasu mam LTE, i dosłownie nie da się korzystać z tel. Po każdym połączeniu telefonicznym telefon przechodzi w tryb 3G i net chodzi tragicznie. O co tutaj chodzi?

Re: Pakiet internetowy

: 8 kwie 2016, o 13:26
autor: Krzysiek_Plus
michal8937 pisze:Od zeszłego miesiąca dostaję informacje , iż pakiet uległ wyczerpaniu - bazowy wynosi 14 GB. W tym miesiącu, po 2 tygodniach cyklu, pakiet się wyczerpał - pomimo tego, iż 90 % czasu mam LTE, i dosłownie nie da się korzystać z tel.
W pierwszej kolejności wykorzystywany jest pakiet z umowy ( niezależnie od wykorzystywanej technologi), następnie można korzystać z usługi "Nielimitowany Internet LTE" w ramach której maksymalna prędkość wynosi 512 kb/s.
Zapis regulaminu:
1.W ramach Promocji Abonent, który wybrał Promocyjny Plan Cenowy JA+ 69,99, JA+ 79,99+, JA+ 99,99, JA+ 109,99, JA+ 139,99, JA+ 179,99, zleca aktywację usługi „Nielimitowany Internet LTE”, która pozwala na nielimitowany dostęp do transmisji danych w technologii LTE na terenie kraju z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kb/s po przekroczeniu limitu transmisji danych wynikającego z wielkości posiadanego przez Abonenta pakietu internetowego Non Stop Promocyjnym Planie Cenowym. Abonent może korzystac z usługi „Nielimitowany Internet LTE” przez całą dobę.
Po każdym połączeniu telefonicznym telefon przechodzi w tryb 3G i net chodzi tragicznie.
Jeśli masz na myśli połączenia głosowe to jest to prawidłowe działanie, w ramach LTE na obecną chwilę rozmowy nie są jeszcze możliwe. W przypadku rozpoczęcia sesji internetowej telefon powinien automatycznie zalogować się ponownie do LTE, jeśli oczywiście sygnał tej technologii jest dostępny w danej lokalizacji.

Re: Pakiet internetowy

: 9 kwie 2016, o 14:04
autor: lodyga
Tak to jest zestawienie pakietów na końcu efaktury w tabelce:)

Re: Pakiet internetowy

: 11 kwie 2016, o 11:00
autor: Basia_Plus
lodyga,
lodyga pisze:Tak to jest zestawienie pakietów na końcu efaktury w tabelce:)
jest to najprawdopodobniej zestawienie pakietów za okres rozliczeniowy, którego dotyczy wystawiona faktura.