W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 24 lis 2015, o 11:57
andzela335 ,
andzela335 pisze: kod do aktywacji *136*11*18#
To jest kod na dodanie usługi w Rok Ważności Konta w taryfie Plus na Kartę bez limitu.
andzela335 pisze: taryfa pnk w sieci taka przyszła mi wiadomość
W tej taryfie nie ma takiej usługi jak Rok Ważności Konta.
Z jakich usług dodatkowych korzystasz/potrzebujesz korzystać na swoim numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzesiek9000
Początkujący PlusManiak
Posty: 17 Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:17
Post
autor: grzesiek9000 » 30 lis 2015, o 18:47
Witam . Mam pewien problem. Posiadam od niedawna starter Ja + rozmowy i sms-y bez limitu w plusie z naklejką Rok Ważności konta za 0 zł. Chcąc włączyć promocję rok ważności konta za 0 zł wysyłam zgodnie z instrukcją smsa o treści "RWK" pod numer 80988. Za każdym razem przychodzi mi komunikat o treści " Witaj, nie jesteś uprawniony do skorzystania z promocji ROK Ważności Konta za 0 zł. O co w tym wszystkim chodzi? Będę wdzięczny za wyjaśnienie sytuacji i rozwiązanie problemu.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 30 lis 2015, o 18:59
Witaj
grzesiek9000 ,
grzesiek9000 pisze: Posiadam od niedawna starter
Kiedy dokładnie nastąpiło uaktywnienie tego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzesiek9000
Początkujący PlusManiak
Posty: 17 Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:17
Post
autor: grzesiek9000 » 30 lis 2015, o 19:05
Uaktywnienie nastąpiło dzisiaj o godzinie 17:12.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 1 gru 2015, o 11:12
grzesiek9000 ,
grzesiek9000 pisze: Uaktywnienie nastąpiło dzisiaj o godzinie 17:12.
Masz tu na myśli nawiązanie połączenia/wysłanie SMS-a czy samo włożenie karty do telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzesiek9000
Początkujący PlusManiak
Posty: 17 Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:17
Post
autor: grzesiek9000 » 1 gru 2015, o 17:05
Joanna_Plus pisze: grzesiek9000 ,
grzesiek9000 pisze: Uaktywnienie nastąpiło dzisiaj o godzinie 17:12.
Masz tu na myśli nawiązanie połączenia/wysłanie SMS-a czy samo włożenie karty do telefonu?
Włożenie karty do telefonu. Dodam jeszcze, że doładowałem się kwotą 5 zł. Spróbowałem jeszcze kilka razy ale nadal ten sam komunikat mi przychodzi.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 1 gru 2015, o 17:11
grzesiek9000 ,
podaj mi proszę co dokładnie pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodów *136# i *125#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzesiek9000
Początkujący PlusManiak
Posty: 17 Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:17
Post
autor: grzesiek9000 » 1 gru 2015, o 17:17
Po wpisaniu *125# pojawia się następujący komunikat: Konto dla numeru 48693.....7 wygasa 15-12-2015 17:12:16
Po wpisaniu *136# pojawia się: Aktywne promocje: Zawsze bez limitu w sieci (5dni) 05-12-2015 17:34, Zawsze bez limitu w sieci.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 1 gru 2015, o 17:25
grzesiek9000 ,
to jeszcze jedno:
grzesiek9000 pisze: "RWK"
ten cudzysłów też umieszczasz w SMS-ie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzesiek9000
Początkujący PlusManiak
Posty: 17 Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:17
Post
autor: grzesiek9000 » 1 gru 2015, o 17:35
Joanna_Plus pisze: grzesiek9000 ,
to jeszcze jedno:
grzesiek9000 pisze: "RWK"
ten cudzysłów też umieszczasz w SMS-ie?
Nie
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 1 gru 2015, o 17:37
grzesiek9000 ,
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten
formularz .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzesiek9000
Początkujący PlusManiak
Posty: 17 Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:17
Post
autor: grzesiek9000 » 2 gru 2015, o 17:41
Joanna_Plus pisze: grzesiek9000 ,
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten
formularz .
Wszystko jest już w porządku. Dzięki za rozwiązanie problemu.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 2 gru 2015, o 17:53
grzesiek9000 ,
cała przyjemność po mojej stronie
.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hmm
Początkujący PlusManiak
Posty: 15 Rejestracja: 5 kwie 2013, o 06:39
Post
autor: hmm » 8 gru 2015, o 01:02
Pani Joanna_Plus - mam ten sam problem z RWK co grzesiek9000. Wysłałem wczoraj do Pani wiadomość. Proszę o rozwikłanie zagadki braku RWK po wysłaniu SMS na 80988.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 8 gru 2015, o 11:21
hmm ,
wiadomość dotarła, dziękuję. Właśnie odpisałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ