Problem z modemem Huawei E3372
: 16 gru 2014, o 10:27
Witam serdecznie.
Mam problem z instalacją modemu Huawei e3372. Po podłączeniu modemu instalują się sterowniki, jednak potem nic już się nie dzieje, tzn. włącza się strona http://192.168.8.1, jednak to wszystko. Próba połączenia okazuje się niemożliwa. Udało mi się to tylko raz, kiedy miałem dostęp do innej sieci bezprzewodowej, która posłużyła mi do uruchomienia usługi iPlus przez wspomnianą stronę (taki paradoks, kiedy do połączenia z internetem potrzebny jest internet :) ). Po ponownym uruchomieniu komputera, tym razem bez możliwości połączenia z inną siecią, znów nie udało mi się połączyć.
Wspomnę też, że kiedy klikam w "Urządzenia i drukarki", modem wyświetla się jako dostępne urządzenie, ale po rozwinięciu folderu "Mój komputer" nie pojawia się. Modemu nie wykrywa też aplikacja "iPlus Manager", co jest o tyle kłopotliwe, że - z tego, co przekazał mi Państwa konsultant - korzystanie z będącego jej częścią okienka sms jest jedynym sposobem na aktywację/dezaktywację pewnych usług dodatkowych. Co zrobić w tej sytuacji? Czy problemem jest modem, czy komputer?
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.
Mam problem z instalacją modemu Huawei e3372. Po podłączeniu modemu instalują się sterowniki, jednak potem nic już się nie dzieje, tzn. włącza się strona http://192.168.8.1, jednak to wszystko. Próba połączenia okazuje się niemożliwa. Udało mi się to tylko raz, kiedy miałem dostęp do innej sieci bezprzewodowej, która posłużyła mi do uruchomienia usługi iPlus przez wspomnianą stronę (taki paradoks, kiedy do połączenia z internetem potrzebny jest internet :) ). Po ponownym uruchomieniu komputera, tym razem bez możliwości połączenia z inną siecią, znów nie udało mi się połączyć.
Wspomnę też, że kiedy klikam w "Urządzenia i drukarki", modem wyświetla się jako dostępne urządzenie, ale po rozwinięciu folderu "Mój komputer" nie pojawia się. Modemu nie wykrywa też aplikacja "iPlus Manager", co jest o tyle kłopotliwe, że - z tego, co przekazał mi Państwa konsultant - korzystanie z będącego jej częścią okienka sms jest jedynym sposobem na aktywację/dezaktywację pewnych usług dodatkowych. Co zrobić w tej sytuacji? Czy problemem jest modem, czy komputer?
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.