Kolejny błąd przy kupnie internetu, utrata pieniędzy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 paź 2014, o 12:03
Kolejny błąd przy kupnie internetu, utrata pieniędzy
Witam. Kiedyś już pisałem o tym, że internet ,który kupiłem niestety nie zadziałał i straciłem na tym 2 -krotnie. Tym razem to jednak przesada. Sytuacja wygląda tak: Kupiłem dzisiaj wieczorem doładowanie za 30 zł Do telefonu Sony Xperia e1 po czym sprawdziłem stan konta - 30,84. Następnie wpisując kod na pakiet internetowy non stop 9 pobrało 9 zł super i nie sprawdzając stanu konta zacząłem surfować po internecie. A gdybym zapomniał sprawdzałem *136 i oczywiście pakiet jest i nadal go mam. Wracając do sedna. Internet po chwili mi się zawiesił i dlatego sprawdziłem stan konta. Patrzę a tam zamiast 21 zł jest 0.86. Zdziwiony znowu sprawdzam i stan konta do 4,56. Więc moję główne pytanie gdzie moje całe 21 zł, które de facto powinno być na koncie.???
Re: Kolejny błąd przy kupnie internetu, utrata pieniędzy
Dostałeś sms-a z informacją że pakiet internet 9 non stop został aktywowany na 30 dni? bo jak nie dostałeś tzn. że korzystałeś z internetu przed aktywacją pakietu i stąd pobrało ci kasę z konta. Nie wystarczy wysłać smsa z kodem i uważać że wszystko jest załatwione. Nie wiem czy dobrze mi się wydaję ale Plus na aktywację usługi ma nawet 24 godziny.
Re: Kolejny błąd przy kupnie internetu, utrata pieniędzy
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 paź 2014, o 12:03
Re: Kolejny błąd przy kupnie internetu, utrata pieniędzy
Dostałem SMS z informacja że został aktywowany pakiet mogę pokazać dowód że po chwili on przyszedł. Dopiero potem korzystałem. Więc gdzie moja kasa?
Re: Kolejny błąd przy kupnie internetu, utrata pieniędzy
Poczytałeś posty które Ci wskazałem? Zastosowałeś się do podpowiedzi w nich zawartych?
Jeśli tak, to pozostaje Ci tylko kontakt z BOK, wyjaśnienie sprawy i ewentualnie złożenie reklamacji. Na FORUM nikt jasnowidzem nie jest i nie ma wglądu do Twojego konta.
Jeśli tak, to pozostaje Ci tylko kontakt z BOK, wyjaśnienie sprawy i ewentualnie złożenie reklamacji. Na FORUM nikt jasnowidzem nie jest i nie ma wglądu do Twojego konta.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec