Reaktywacja umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 gru 2014, o 21:37
Reaktywacja umowy
Witam moja sytuacja przedstawia się następująco od października jestem klientem sieci Plus a moja taryfa to Mix wcześniej byłem niezależnym klientem tej sieci przez jakiś rok i sprawa ma się tak, że nie doładowywałem konta w terminie do grudnia miałem mieć 2 doładowania bodajże za październik doładowałem w listpoadzie a za grudzień już nie zdążyłem chciałem doładowac 21.12.14 a miałem czas do 20.12.14 dostałem oświadczenie o rozwiązaniu umowy z moją osobą z tym, że byłem w punkcie Plusa gdzie informowano mnie, że jeśli jest to moja pierwsza reaktywacja jest ona możliwa z tym, że muszę napisać podanie (napisałem je na mail bok@plus.pl) gdyż mam mniej niż 2 doładowania. Moje pytanie jest następujące czy ta reklamacja jest możiwa? Chcę prowadzić współprace z plusem wcześniej byłem wieloletnim klientem innej sieci. Kara oscyluje w kwocie ponad 2 tys. złotych więc bardzo zależy mi na tym aby umowa była reaktywowana. Proszę o pomoc w tej sprawie
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Reaktywacja umowy
wojaq21, nie ma potrzeby wysyłania podania, umowę reaktywacją podpisujesz w punkcie.
Przy zawarciu umowy re aktywacyjnej nic nie płacisz. Od momentu jej podpisania należy tylko w ciągu 30 dni zasilić konto dwukrotnie, kwotą wynikającą z kontraktu.
Przy zawarciu umowy re aktywacyjnej nic nie płacisz. Od momentu jej podpisania należy tylko w ciągu 30 dni zasilić konto dwukrotnie, kwotą wynikającą z kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reaktywacja umowy
Byłem w punkcie plusa i powiedziano mi, że nie można umowy reaktywować na miejscu bo mam mniej niż 3 doładowania więc poradzono mi napisać to podanie, które już napisałem.
Edit: Zaznaczam, że dostałem już oświadczenie o rozwiązanie umowy gdzie widnieje wpis, że mogę cofnąć to rozwiązanie doładowywując 2 x 50,00 zł do 20.12.14 jednak nie zrobiłem tego \nazajutrz kupiłem doładowania ale już nie mogłem zrobić doładowania, chcę współpracować z plusem dlatego zależy mi na reaktywacji umowy. Jak się ma ta sprawa czy ta reaktywacja jest możliwa czy nie ?
Edit: Zaznaczam, że dostałem już oświadczenie o rozwiązanie umowy gdzie widnieje wpis, że mogę cofnąć to rozwiązanie doładowywując 2 x 50,00 zł do 20.12.14 jednak nie zrobiłem tego \nazajutrz kupiłem doładowania ale już nie mogłem zrobić doładowania, chcę współpracować z plusem dlatego zależy mi na reaktywacji umowy. Jak się ma ta sprawa czy ta reaktywacja jest możliwa czy nie ?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Reaktywacja umowy
wojaq21 potwierdzam to co napisał wcześniej Krzysiek_Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reaktywacja umowy
W punkcie plusa we Wrocławiu(20.12.14) powiedziano mi żebym w poniedziałek 22.12.14 podszedł do punktu Plusa w miejscu mojego zamieszkania w celu podpisania umowy reaktywacyjnej (nie jestem z Wrocławia) i tak też zrobiłem i tak jak pisałem wcześniej powiedziano mi, że nie ma możliwości podpisania umowy na miejscu i żebym napisał podanie o reaktywacji umowy
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Reaktywacja umowy
wojaq21, podpisanie umowy reaktywizacyjnej jest możliwe w dowolnym punkcie Plusa, nie trzeba wysyła żadnego podania.
Umowę reaktywacją można podpisać w czasie nie późniejszym niż 60 dni od dnia rozwiązania umowy.
W ramach kontraktu można podpisać tylko jedną umowę rekultywacyjną.
Zaległe zasilenia, zostaną zaliczone do nowego kontraktu, (dodatkowo, w umowie będzie warunek zgody na doliczenie 2 dodatkowych zasileń do kontraktu).
Umowę reaktywacją można podpisać w czasie nie późniejszym niż 60 dni od dnia rozwiązania umowy.
W ramach kontraktu można podpisać tylko jedną umowę rekultywacyjną.
Zaległe zasilenia, zostaną zaliczone do nowego kontraktu, (dodatkowo, w umowie będzie warunek zgody na doliczenie 2 dodatkowych zasileń do kontraktu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reaktywacja umowy
To w takim razie odpowiecie mi dlaczego w punkcie Plusa powiedziano mi, że muszę napisać podanie? bo podpisanie tej umowy w salonie nie jest możliwe.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Reaktywacja umowy
wojaq21, jest możliwe w każdym punkcie. Chyba, że już wcześniej korzystałeś z takiej możliwości (można tylko raz).
EDIT:
Podpisanie takiej umowy jest niemożliwe tylko w przypadku gdy została naliczona kara powyżej 1700 zł, a użytkownik nie zrealizował przynajmniej 3 zasileń.
W takim przypadku można ubiegać się o zgodę drogą reklamacyjną. ( nie podanie)
EDIT:
Podpisanie takiej umowy jest niemożliwe tylko w przypadku gdy została naliczona kara powyżej 1700 zł, a użytkownik nie zrealizował przynajmniej 3 zasileń.
W takim przypadku można ubiegać się o zgodę drogą reklamacyjną. ( nie podanie)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reaktywacja umowy
To by była moja pierwsza reaktywacja. W takim razie ja nie wiem co mam robić byłem w punkcie to mi polecono napisać podanie, które napisałem. Co mi radzicie ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Reaktywacja umowy
Krzysiek_Plus pisze:Podpisanie takiej umowy jest niemożliwe tylko w przypadku gdy została naliczona kara powyżej 1700 zł, a użytkownik nie zrealizował minimum 3 zasileń.
W takim przypadku można ubiegać się o zgodę drogą reklamacyjną. ( nie podanie)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reaktywacja umowy
No i właśnie to jest moja sytuacja. Możesz mi powiedzieć jak wygląda taka zgoda i czy to można załatwić pocztą elektroniczną?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Reaktywacja umowy
Tak może być również drogą mailową.Krzysiek_Plus pisze:W takim przypadku można ubiegać się o zgodę drogą reklamacyjną. ( nie podanie)
Jak zgłosić reklamacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reaktywacja umowy
Ja właśnie wysłałem przez ten formularz podając numer tel swoje dane kontaktowe oraz uwzględniłem prośbę o pozytywne rozpatrzenie spraw, nie wiem czy to nie za mało ? Czy sieć plus jest w stanie reaktywować ze mną umowę gdy mam karę powyżej 1700zł oraz nie mam 3 zasileń znasz takie przypadki ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Reaktywacja umowy
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj:wojaq21 pisze:Ja właśnie wysłałem przez ten formularz podając numer tel swoje dane kontaktowe oraz uwzględniłem prośbę o pozytywne rozpatrzenie spraw, nie wiem czy to nie za mało ?
Decyzja w tej sprawie podejmie Departament Reklamacji.wojaq21 pisze:Czy sieć plus jest w stanie reaktywować ze mną umowę gdy mam karę powyżej 1700zł oraz nie mam 3 zasileń znasz takie przypadki ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ