Plush - Problemy z internetem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22
Plush - Problemy z internetem
Witam. Około dwa, trzy dni temu, zrestartowałem pakiet 2gb+nielimitowane sms w Plush na kartę. Dostałem smsy potwierdzające wyłączenie i włączenie pakietu. Zużyłem może 20mb i dostałem smsa, że wykorzystałem 2gb i prędkość transmisji zostanie zmniejszona.
w *136#, mam pełny pakiet, nieco ponad 2gb, jak zwykle. Wygląda to tak, jakby naliczało mi ten stary pakiet, a nowego nie widziało.
w *136#, mam pełny pakiet, nieco ponad 2gb, jak zwykle. Wygląda to tak, jakby naliczało mi ten stary pakiet, a nowego nie widziało.
Re: Plush - Problemy z internetem
Wyłącz i włącz telefon - na pewno nie zaszkodzi, a może pomoże.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22
Re: Plush - Problemy z internetem
Nawet ROM przeinstalowywałem w telefonie, od tamtej pory. I sprawdzałem na innym telefonie. Więc nie w tym problem raczej ;)
Re: Plush - Problemy z internetem
Podaj treść wiadomości jaką otrzymasz po wysłaniu kodów: *121# oraz *136#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22
Re: Plush - Problemy z internetem
*121# - "Aktywne pakiety - 30 bezpłatnych wizytówek."
*136# - "Aktywne promocje: Internet i SMSy (1.986725.) 24.01.2015 14:18
I Facebook+ Instagram.
Czyli zżera mi neta z pakietu, przy tej minimalnej prędkości - 32kb/s.
*136# - "Aktywne promocje: Internet i SMSy (1.986725.) 24.01.2015 14:18
I Facebook+ Instagram.
Czyli zżera mi neta z pakietu, przy tej minimalnej prędkości - 32kb/s.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush - Problemy z internetem
Witaj kedrak24170,
prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22
Re: Plush - Problemy z internetem
Wysłane. Czekam na rozwiązanie i dziękuję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush - Problemy z internetem
kedrak24170,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę do techników.
Edycja:
przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę do techników.
Edycja:
przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nie działa transmisja danych
Witam jestem w plushu od niecałego miesiąca mam pakiet SMS i internet, transmisja na początku przejscia na nową taryfę działała bez zarzutu od jakiegos czasu nie działa mi wgl nie wyswietla sie na pasku po jej włączeniu.
Ostatnio zmieniony 2 sty 2015, o 16:08 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa transmisja danych
Witaj 002mia,
podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ