Plush - Problemy z internetem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
kedrak24170
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22

Plush - Problemy z internetem

Post autor: kedrak24170 »

Witam. Około dwa, trzy dni temu, zrestartowałem pakiet 2gb+nielimitowane sms w Plush na kartę. Dostałem smsy potwierdzające wyłączenie i włączenie pakietu. Zużyłem może 20mb i dostałem smsa, że wykorzystałem 2gb i prędkość transmisji zostanie zmniejszona.
w *136#, mam pełny pakiet, nieco ponad 2gb, jak zwykle. Wygląda to tak, jakby naliczało mi ten stary pakiet, a nowego nie widziało.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Plush - Problemy z internetem

Post autor: sl@w_es »

Wyłącz i włącz telefon - na pewno nie zaszkodzi, a może pomoże. ;-)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
kedrak24170
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22

Re: Plush - Problemy z internetem

Post autor: kedrak24170 »

Nawet ROM przeinstalowywałem w telefonie, od tamtej pory. I sprawdzałem na innym telefonie. Więc nie w tym problem raczej ;)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Plush - Problemy z internetem

Post autor: sl@w_es »

Podaj treść wiadomości jaką otrzymasz po wysłaniu kodów: *121# oraz *136#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
kedrak24170
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22

Re: Plush - Problemy z internetem

Post autor: kedrak24170 »

*121# - "Aktywne pakiety - 30 bezpłatnych wizytówek."
*136# - "Aktywne promocje: Internet i SMSy (1.986725.) 24.01.2015 14:18
I Facebook+ Instagram.

Czyli zżera mi neta z pakietu, przy tej minimalnej prędkości - 32kb/s.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plush - Problemy z internetem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kedrak24170,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kedrak24170
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 28 gru 2014, o 15:22

Re: Plush - Problemy z internetem

Post autor: kedrak24170 »

Wysłane. Czekam na rozwiązanie i dziękuję.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plush - Problemy z internetem

Post autor: Joanna_Plus »

kedrak24170,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę do techników.

Edycja:

przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
002mia
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 sty 2015, o 15:33

Nie działa transmisja danych

Post autor: 002mia »

Witam jestem w plushu od niecałego miesiąca mam pakiet SMS i internet, transmisja na początku przejscia na nową taryfę działała bez zarzutu od jakiegos czasu nie działa mi wgl nie wyswietla sie na pasku po jej włączeniu. :oops: :oops: :oops: :oops:
Ostatnio zmieniony 2 sty 2015, o 16:08 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Nie działa transmisja danych

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj 002mia,

podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ