pakiet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 sty 2015, o 20:13
pakiet
Witam. Nie wiem czy jest taki założony tutaj temat, ale sama już nie wiem co mam robić dalej.
Miesiąc temu zmieniłam taryfę na Plus na kartę bez limitu i od razu wykupiłam pakiet SMS-y i rozmowy bez limitu do wszystkich sieci (30 zł). Tydzień temu skończyła mi się ważność więc doładowałam konto za 30 zł, gdzie niechcący dezaktywowałam tą promocję i zaraz przyszły mi wiadomości, że doładowałam konto, następny -> promocja została włączona na kolejne 30 dni i została pobrana kwota 30 zł i zaraz kolejny SMS,że promocja została wyłączona. 30 zł mi z konta zjadło i promocja też nie aktywna. Od tygodnia dzwonię do Biura Obsługi, dosłownie nawet po godzinie ciągle ale nikt nie odbiera. Napisałam wiadomości i też żadnej odpowiedzi. Bardzo proszę o jakąkolwiek poradę, bo już nie wiem co dalej robić. Może ktoś miał podobną sytuację?
Miesiąc temu zmieniłam taryfę na Plus na kartę bez limitu i od razu wykupiłam pakiet SMS-y i rozmowy bez limitu do wszystkich sieci (30 zł). Tydzień temu skończyła mi się ważność więc doładowałam konto za 30 zł, gdzie niechcący dezaktywowałam tą promocję i zaraz przyszły mi wiadomości, że doładowałam konto, następny -> promocja została włączona na kolejne 30 dni i została pobrana kwota 30 zł i zaraz kolejny SMS,że promocja została wyłączona. 30 zł mi z konta zjadło i promocja też nie aktywna. Od tygodnia dzwonię do Biura Obsługi, dosłownie nawet po godzinie ciągle ale nikt nie odbiera. Napisałam wiadomości i też żadnej odpowiedzi. Bardzo proszę o jakąkolwiek poradę, bo już nie wiem co dalej robić. Może ktoś miał podobną sytuację?
Re: pakiet
@ „mika91”,
skoro jak się wyraziłaś "niechcący dezaktywowałam tą promocję" to było to Twoje działanie, zamierzone lub nie, ale jednak Twoje.
Regulamin Promocji Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich pkt 25:
Plus na Kartę - Jak złożyć reklamację?
skoro jak się wyraziłaś "niechcący dezaktywowałam tą promocję" to było to Twoje działanie, zamierzone lub nie, ale jednak Twoje.
Regulamin Promocji Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich pkt 25:
Możesz złożyć reklamację, ale nie licz za bardzo na pozytywne jej rozpatrzenie.Skorzystanie z Promocji oznacza, że Abonent zapoznał się z treścią Regulaminu Promocji i ją akceptuje.
Plus na Kartę - Jak złożyć reklamację?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: pakiet
no tak, ale to wszystko stało się w ciągu może 5 min. A Biuro Obsługi musi gdzieś mieć to w systemie. No nic, dziękuję za odpowiedź. Będę jeszcze próbować dzwonić do nich.
Re: pakiet
Dzwonić? Po co? No chyba, żeby zgłosić reklamację, bo rozmowa sama w sobie nic nie da.
W systemie ślad jest z całą pewnością, jednak sama rozmowa z konsultantem nie jest podstawą do odzyskania czy przywrócenia czegokolwiek.
W systemie ślad jest z całą pewnością, jednak sama rozmowa z konsultantem nie jest podstawą do odzyskania czy przywrócenia czegokolwiek.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: pakiet
Reklamacje? Niby na co, skoro użytkownik sam fizycznie dezaktywował pakiet to reklamacja nie przejdzie. Wina użytkownika, i nauczka na przyszłość.
Wysłane z Sony Xperia Z1 Compact przy użyciu Tapatalka ^_^
Wysłane z Sony Xperia Z1 Compact przy użyciu Tapatalka ^_^
Re: pakiet
@ „Mr.Z”,
na FORUM można doszukać się postów o pozytywnym rozpatrzeniu i takich reklamacji w ramach indywidualnego podejścia do klienta, więc mika91 nic nie traci jeśli taką złoży.
Nikt nie zabrania składać reklamacji, nawet na własną bezmyślność.
na FORUM można doszukać się postów o pozytywnym rozpatrzeniu i takich reklamacji w ramach indywidualnego podejścia do klienta, więc mika91 nic nie traci jeśli taką złoży.
Nikt nie zabrania składać reklamacji, nawet na własną bezmyślność.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: pakiet
Witam. Chciałam tylko napisać tyle,że dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Biuro Reklamacji rozpatrzyło moją sprawę i zostało mi zwrócone to 30 zł. Moja wina była ale jak widać moje starania nie poszły na marne :) Pozdrawiam
Re: pakiet
Jak wynika z posta mika91 nawet stojąc na przegranej pozycji można składać reklamację, a skutek? Miłe zaskoczenie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: pakiet
No jasne, więc jak widać warto zawsze próbować :)