Brak pinu minęło 14 dni.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
jolasia
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 lut 2015, o 00:12

Brak pinu minęło 14 dni.

Post autor: jolasia »

...nie wyśle mi kodu pin do aktywowania karty w ciągu 14 dni zgodnie z zapisem w umowie ?
Trudni pominąć fakt, że to jest jawna kpina z klienta, bo kilka rozmów z biurem obsługi, kilka emaili i wizyta w salonie sprawy nie załatwiła. Chcę w takim razie wiedzieć co dalej.
Zaznaczę że nie interesuje mnie "proszę podać pesel..itd. to sprawdzę"

Edycja:

Jak widzę specjaliści Plusa zaglądają na forum, odpowiadają w innych tematach a mój jest zbyt niewygodny na odpowiedź ?
Minęło 14 dni a ja nadal czekam na informację co dalej.
Ostatnio zmieniony 5 lut 2015, o 16:14 przez jolasia, łącznie zmieniany 2 razy.
mikiasa
Szalony PlusManiak
Posty: 805
Rejestracja: 14 lip 2014, o 17:16
Lokalizacja: Lublin

Re: Co w przypadku gdy Plus....

Post autor: mikiasa »

Ci "specjaliści" są od 10.00 do 18.00 pisząc o godzinie 23 ciężko uzyskać natychmiastową odpowiedź.
jolasia
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 lut 2015, o 00:12

Re: Co w przypadku gdy Plus....

Post autor: jolasia »

No oczywiście i liczyłam że dziś od 10 ej otrzymam odpowiedź, tym bardziej że na forum byli obecni...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Co w przypadku gdy Plus....

Post autor: Joanna_Plus »

jolasia,

za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży ta umowa była realizowana?

Popraw proszę temat wątku, ponieważ:
Joanna_Plus pisze: 2. Temat nowego wątku, powinien jasno określać poruszaną w nim tematykę/problem.
jolasia pisze:No oczywiście i liczyłam że dziś od 10 ej otrzymam odpowiedź, tym bardziej że na forum byli obecni...
Byli i są ;-), a na posty odpowiadamy od najstarszych, po najnowsze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jolasia
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 lut 2015, o 00:12

Re: Co w przypadku gdy Plus....

Post autor: jolasia »

Za pośrednictwem internetu, umowę przywiózł kurier od tego momentu minęło ponad 14 dni. Byłam w salonie-nic, dzwoniłam na infolinię kilkukrotnie i nic, pisałam emaile i nic. Cały czas słyszałam "czekać"

Interesuje mnie co w przypadku, kiedy to PLUS nie dotrzymał umowy ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Co w przypadku gdy Plus....

Post autor: Joanna_Plus »

jolasia,
jolasia pisze:Za pośrednictwem internetu
Był to sklep internetowy czy dane zostały zostawione na tej stronie: http://www.plus.pl/formularze/zostaw-numer i oddzwonił konsultant? Kiedy kurier przywiózł sprzęt i dokumenty?
Joanna_Plus pisze:Popraw proszę temat wątku, ponieważ:
Joanna_Plus napisał(a):
2. Temat nowego wątku, powinien jasno określać poruszaną w nim tematykę/problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jolasia
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 lut 2015, o 00:12

Re: Brak pinu minęło 14 dni.

Post autor: jolasia »

Zostawiony i email i nr. telefonu. Konsultant oddzwonił i powiedział ze mam czekać i pin przyjdzie na adres email.

Kurier sprzęt i dokumenty przywiózł 14 dni temu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak pinu minęło 14 dni.

Post autor: Joanna_Plus »

jolasia,

jeżeli umowa była realizowana za pośrednictwem konsultanta, to po aktywacji numeru, kod PIN podawany jest telefonicznie (oddzwonienie następuje na numer kontaktowy podany podczas składania zamówienia).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jolasia
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 lut 2015, o 00:12

Re: Brak pinu minęło 14 dni.

Post autor: jolasia »

Na czym polega ta aktywacja numeru ? Nikt nie dzwonił, nikt nie pisał, tym bardziej że wielokrotnie sama się kontaktowałam.

Po włożeniu karty do telefonu jest komunikat "brak karty sim" więc nie jest aktywowana.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak pinu minęło 14 dni.

Post autor: Joanna_Plus »

jolasia,
jolasia pisze:Na czym polega ta aktywacja numeru ?
Włączenie numeru do sieci.
jolasia pisze:Po włożeniu karty do telefonu jest komunikat "brak karty sim" więc nie jest aktywowana.
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jolasia
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 lut 2015, o 00:12

Re: Brak pinu minęło 14 dni.

Post autor: jolasia »

No dobrze, czy w takim razie dostanę odpowiedź co dalej ? Czy mam prawo odstąpić od umowy z powodu niewywiązania sie operatora ? Mogłam w ciągu 14 dni, ale liczyłam na to że umowę podpisałam z poważnymi ludźmi. W regulaminie dużo jest napisane co mi grozi a ja pytam co grozi operatorowi PLUS.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak pinu minęło 14 dni.

Post autor: Joanna_Plus »

jolasia,

wszystkie informacje na ten temat znajdują się w załączniku do umowy, dotyczące prawa odstąpienia od Umowy zawartej na odległość. Jest tam również Twoje oświadczenie woli.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jolasia
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 lut 2015, o 00:12

Re: Brak pinu minęło 14 dni.

Post autor: jolasia »

Czyli tak jak sie spodziewałam umycie rączek a miałam na dzieję, że trafiłam na specjalistów....

Dla "specjalisty" wiadomości w umowie nic nie jest napisane co w przypadku gdy z umowy nie wywiąże się operator.
Zdaje się, ze więcej informacji uzyskam na forum prawnym. Nie pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22387
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak pinu minęło 14 dni.

Post autor: Joanna_Plus »

jolasia,

odpowiedź na to pytanie:
jolasia pisze:Czy mam prawo odstąpić od umowy z powodu niewywiązania sie operatora ?
Znajduję się tutaj:
Joanna_Plus pisze:wszystkie informacje na ten temat znajdują się w załączniku do umowy, dotyczące prawa odstąpienia od Umowy zawartej na odległość. Jest tam również Twoje oświadczenie woli.
jolasia pisze:Czyli tak jak sie spodziewałam umycie rączek a miałam na dzieję, że trafiłam na specjalistów....
My możemy pomóc w taki sposób:
jolasia pisze:Zaznaczę że nie interesuje mnie "proszę podać pesel..itd. to sprawdzę"
W przypadku zmiany zdania, zapraszam do kontaktu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jolasia
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 lut 2015, o 00:12

Re: Brak pinu minęło 14 dni.

Post autor: jolasia »

Dziś mija 20 dni od zawarcia umowy, nadal cisza.
Znalazłam w umowie taki zapis:

W przypadku niedotrzymania przez Polkomtel terminu rozpoczęcia świadczenia Usług określonego umową, abonentowi przysługuje
a) prawo odstąpienia od umowy do chwili rozpoczęcia świadczenia usług przez Polkomtel a w przypadku wpłacenia kaucji- również prawo żądania jej jej zwrotu lub
b)odszkodowanie w formie kary umownej w wysokości 1/30 itd.

Jak mam rozumieć wytłuszczony urywek ?
Już nie chcę ani tej umowy, ani tego telefonu, zmuszona byłam postarać sie o nowy z nową kartą.
Czy w związku z tym co powyżej, mogę odesłać telefon (siłą rzeczy używany) wraz z oświadczeniem woli, bez ponoszenia konsekwencji ?
ODPOWIEDZ