Brak pinu minęło 14 dni.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 lut 2015, o 00:12
Brak pinu minęło 14 dni.
...nie wyśle mi kodu pin do aktywowania karty w ciągu 14 dni zgodnie z zapisem w umowie ?
Trudni pominąć fakt, że to jest jawna kpina z klienta, bo kilka rozmów z biurem obsługi, kilka emaili i wizyta w salonie sprawy nie załatwiła. Chcę w takim razie wiedzieć co dalej.
Zaznaczę że nie interesuje mnie "proszę podać pesel..itd. to sprawdzę"
Edycja:
Jak widzę specjaliści Plusa zaglądają na forum, odpowiadają w innych tematach a mój jest zbyt niewygodny na odpowiedź ?
Minęło 14 dni a ja nadal czekam na informację co dalej.
Trudni pominąć fakt, że to jest jawna kpina z klienta, bo kilka rozmów z biurem obsługi, kilka emaili i wizyta w salonie sprawy nie załatwiła. Chcę w takim razie wiedzieć co dalej.
Zaznaczę że nie interesuje mnie "proszę podać pesel..itd. to sprawdzę"
Edycja:
Jak widzę specjaliści Plusa zaglądają na forum, odpowiadają w innych tematach a mój jest zbyt niewygodny na odpowiedź ?
Minęło 14 dni a ja nadal czekam na informację co dalej.
Ostatnio zmieniony 5 lut 2015, o 16:14 przez jolasia, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Co w przypadku gdy Plus....
Ci "specjaliści" są od 10.00 do 18.00 pisząc o godzinie 23 ciężko uzyskać natychmiastową odpowiedź.
Re: Co w przypadku gdy Plus....
No oczywiście i liczyłam że dziś od 10 ej otrzymam odpowiedź, tym bardziej że na forum byli obecni...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Co w przypadku gdy Plus....
jolasia,
za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży ta umowa była realizowana?
Popraw proszę temat wątku, ponieważ:
za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży ta umowa była realizowana?
Popraw proszę temat wątku, ponieważ:
Joanna_Plus pisze: 2. Temat nowego wątku, powinien jasno określać poruszaną w nim tematykę/problem.
Byli i są , a na posty odpowiadamy od najstarszych, po najnowsze.jolasia pisze:No oczywiście i liczyłam że dziś od 10 ej otrzymam odpowiedź, tym bardziej że na forum byli obecni...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Co w przypadku gdy Plus....
Za pośrednictwem internetu, umowę przywiózł kurier od tego momentu minęło ponad 14 dni. Byłam w salonie-nic, dzwoniłam na infolinię kilkukrotnie i nic, pisałam emaile i nic. Cały czas słyszałam "czekać"
Interesuje mnie co w przypadku, kiedy to PLUS nie dotrzymał umowy ?
Interesuje mnie co w przypadku, kiedy to PLUS nie dotrzymał umowy ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Co w przypadku gdy Plus....
jolasia,
Był to sklep internetowy czy dane zostały zostawione na tej stronie: http://www.plus.pl/formularze/zostaw-numer i oddzwonił konsultant? Kiedy kurier przywiózł sprzęt i dokumenty?jolasia pisze:Za pośrednictwem internetu
Joanna_Plus pisze:Popraw proszę temat wątku, ponieważ:Joanna_Plus napisał(a):
2. Temat nowego wątku, powinien jasno określać poruszaną w nim tematykę/problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
Zostawiony i email i nr. telefonu. Konsultant oddzwonił i powiedział ze mam czekać i pin przyjdzie na adres email.
Kurier sprzęt i dokumenty przywiózł 14 dni temu.
Kurier sprzęt i dokumenty przywiózł 14 dni temu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
jolasia,
jeżeli umowa była realizowana za pośrednictwem konsultanta, to po aktywacji numeru, kod PIN podawany jest telefonicznie (oddzwonienie następuje na numer kontaktowy podany podczas składania zamówienia).
jeżeli umowa była realizowana za pośrednictwem konsultanta, to po aktywacji numeru, kod PIN podawany jest telefonicznie (oddzwonienie następuje na numer kontaktowy podany podczas składania zamówienia).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
Na czym polega ta aktywacja numeru ? Nikt nie dzwonił, nikt nie pisał, tym bardziej że wielokrotnie sama się kontaktowałam.
Po włożeniu karty do telefonu jest komunikat "brak karty sim" więc nie jest aktywowana.
Po włożeniu karty do telefonu jest komunikat "brak karty sim" więc nie jest aktywowana.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
jolasia,
Włączenie numeru do sieci.jolasia pisze:Na czym polega ta aktywacja numeru ?
Tak.jolasia pisze:Po włożeniu karty do telefonu jest komunikat "brak karty sim" więc nie jest aktywowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
No dobrze, czy w takim razie dostanę odpowiedź co dalej ? Czy mam prawo odstąpić od umowy z powodu niewywiązania sie operatora ? Mogłam w ciągu 14 dni, ale liczyłam na to że umowę podpisałam z poważnymi ludźmi. W regulaminie dużo jest napisane co mi grozi a ja pytam co grozi operatorowi PLUS.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
jolasia,
wszystkie informacje na ten temat znajdują się w załączniku do umowy, dotyczące prawa odstąpienia od Umowy zawartej na odległość. Jest tam również Twoje oświadczenie woli.
wszystkie informacje na ten temat znajdują się w załączniku do umowy, dotyczące prawa odstąpienia od Umowy zawartej na odległość. Jest tam również Twoje oświadczenie woli.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
Czyli tak jak sie spodziewałam umycie rączek a miałam na dzieję, że trafiłam na specjalistów....
Dla "specjalisty" wiadomości w umowie nic nie jest napisane co w przypadku gdy z umowy nie wywiąże się operator.
Zdaje się, ze więcej informacji uzyskam na forum prawnym. Nie pozdrawiam.
Dla "specjalisty" wiadomości w umowie nic nie jest napisane co w przypadku gdy z umowy nie wywiąże się operator.
Zdaje się, ze więcej informacji uzyskam na forum prawnym. Nie pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
jolasia,
odpowiedź na to pytanie:
odpowiedź na to pytanie:
Znajduję się tutaj:jolasia pisze:Czy mam prawo odstąpić od umowy z powodu niewywiązania sie operatora ?
Joanna_Plus pisze:wszystkie informacje na ten temat znajdują się w załączniku do umowy, dotyczące prawa odstąpienia od Umowy zawartej na odległość. Jest tam również Twoje oświadczenie woli.
My możemy pomóc w taki sposób:jolasia pisze:Czyli tak jak sie spodziewałam umycie rączek a miałam na dzieję, że trafiłam na specjalistów....
W przypadku zmiany zdania, zapraszam do kontaktu przez ten formularz.jolasia pisze:Zaznaczę że nie interesuje mnie "proszę podać pesel..itd. to sprawdzę"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
Dziś mija 20 dni od zawarcia umowy, nadal cisza.
Znalazłam w umowie taki zapis:
W przypadku niedotrzymania przez Polkomtel terminu rozpoczęcia świadczenia Usług określonego umową, abonentowi przysługuje
a) prawo odstąpienia od umowy do chwili rozpoczęcia świadczenia usług przez Polkomtel a w przypadku wpłacenia kaucji- również prawo żądania jej jej zwrotu lub
b)odszkodowanie w formie kary umownej w wysokości 1/30 itd.
Jak mam rozumieć wytłuszczony urywek ?
Już nie chcę ani tej umowy, ani tego telefonu, zmuszona byłam postarać sie o nowy z nową kartą.
Czy w związku z tym co powyżej, mogę odesłać telefon (siłą rzeczy używany) wraz z oświadczeniem woli, bez ponoszenia konsekwencji ?
Znalazłam w umowie taki zapis:
W przypadku niedotrzymania przez Polkomtel terminu rozpoczęcia świadczenia Usług określonego umową, abonentowi przysługuje
a) prawo odstąpienia od umowy do chwili rozpoczęcia świadczenia usług przez Polkomtel a w przypadku wpłacenia kaucji- również prawo żądania jej jej zwrotu lub
b)odszkodowanie w formie kary umownej w wysokości 1/30 itd.
Jak mam rozumieć wytłuszczony urywek ?
Już nie chcę ani tej umowy, ani tego telefonu, zmuszona byłam postarać sie o nowy z nową kartą.
Czy w związku z tym co powyżej, mogę odesłać telefon (siłą rzeczy używany) wraz z oświadczeniem woli, bez ponoszenia konsekwencji ?