jolasia,
nadal nie posiadam danych odnośnie tej umowy i historii sprawy, tym samym nie mogę odnieść się do powyższej sytuacji.
Brak pinu minęło 14 dni.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
Nie mam ochoty podawać swoich danych komukolwiek. Mnie tylko interesuje to o co zapytałam w ostatnim poście, do tego żadne dane potrzebne nie są.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
jolasia,
Joanna_Plus pisze:nadal nie posiadam danych odnośnie tej umowy i historii sprawy, tym samym nie mogę odnieść się do powyższej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
Czegoś tutaj nie rozumiem, piszę w innym języku niż polski ?
Napisałam jasno i wyraźnie, że dziś mija 20 dzień od momentu zawarcia umowy z Plus.
Pin i puk jak napisano mi w mailu cytuję
" 26/01/2015 15:46
Szanowna Pani,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Po dokonaniu aktywacji karty SIM wyślemy do Pani kody PIN i PUK na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
W razie pojawienia się wątpliwości, proszę o ponowny kontakt. "
"
26/01/2015 18:59
Szanowna Pani,
dziękuję za kontakt.
Aktywacja karty SIM nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Panią dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu."
==========================================================
Proszę więc tylko o odpowiedź na moje pytania zawarte w poprzednim poście czyli
Znalazłam w umowie taki zapis:
W przypadku niedotrzymania przez Polkomtel terminu rozpoczęcia świadczenia Usług określonego umową, abonentowi przysługuje
a) prawo odstąpienia od umowy do chwili rozpoczęcia świadczenia usług przez Polkomtel a w przypadku wpłacenia kaucji- również prawo żądania jej jej zwrotu lub
b)odszkodowanie w formie kary umownej w wysokości 1/30 itd.
Jak mam rozumieć wytłuszczony urywek ?
Już nie chcę ani tej umowy, ani tego telefonu, zmuszona byłam postarać sie o nowy z nową kartą.
Czy w związku z tym co powyżej, mogę odesłać telefon (siłą rzeczy używany) wraz z oświadczeniem woli, bez ponoszenia konsekwencji ?
Napisałam jasno i wyraźnie, że dziś mija 20 dzień od momentu zawarcia umowy z Plus.
Pin i puk jak napisano mi w mailu cytuję
" 26/01/2015 15:46
Szanowna Pani,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Po dokonaniu aktywacji karty SIM wyślemy do Pani kody PIN i PUK na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
W razie pojawienia się wątpliwości, proszę o ponowny kontakt. "
"
26/01/2015 18:59
Szanowna Pani,
dziękuję za kontakt.
Aktywacja karty SIM nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Panią dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu."
==========================================================
Proszę więc tylko o odpowiedź na moje pytania zawarte w poprzednim poście czyli
Znalazłam w umowie taki zapis:
W przypadku niedotrzymania przez Polkomtel terminu rozpoczęcia świadczenia Usług określonego umową, abonentowi przysługuje
a) prawo odstąpienia od umowy do chwili rozpoczęcia świadczenia usług przez Polkomtel a w przypadku wpłacenia kaucji- również prawo żądania jej jej zwrotu lub
b)odszkodowanie w formie kary umownej w wysokości 1/30 itd.
Jak mam rozumieć wytłuszczony urywek ?
Już nie chcę ani tej umowy, ani tego telefonu, zmuszona byłam postarać sie o nowy z nową kartą.
Czy w związku z tym co powyżej, mogę odesłać telefon (siłą rzeczy używany) wraz z oświadczeniem woli, bez ponoszenia konsekwencji ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
jolasia,
jeżeli:
Podejrzewam, że aktywacja karty został już dokonana, a brak kody PIN i PUK nie jest podstawą do zerwania umowy.
jeżeli:
To:jolasia pisze:Zostawiony i email i nr. telefonu. Konsultant oddzwonił i powiedział ze mam czekać i pin przyjdzie na adres email.
Kurier sprzęt i dokumenty przywiózł 14 dni temu.
Ta sytuacja:Joanna_Plus pisze:jolasia,
jeżeli umowa była realizowana za pośrednictwem konsultanta, to po aktywacji numeru, kod PIN podawany jest telefonicznie (oddzwonienie następuje na numer kontaktowy podany podczas składania zamówienia).
Dotyczy zamówień realizowanych w sklepie internetowym.jolasia pisze:Szanowna Pani,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Po dokonaniu aktywacji karty SIM wyślemy do Pani kody PIN i PUK na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
W razie pojawienia się wątpliwości, proszę o ponowny kontakt. "
Podejrzewam, że aktywacja karty został już dokonana, a brak kody PIN i PUK nie jest podstawą do zerwania umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
Czyli rozumiem, że zgodnie z polityką Plusa, równie dobrze na kod Pin i Puk mogę czekać 2 lata ?
Całe zamówienie było robione podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem.
Karta nadal nie jest aktywowana.
Całe zamówienie było robione podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem.
Karta nadal nie jest aktywowana.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak pinu minęło 14 dni.
jolasia,
Jeżeli umowa realizowana była telefonicznie, to informacja o kodzie PIN i PUK przekazywana jest tą samą droga. Przyczyny braku takiego kontaktu, możemy ustalić po podaniu danych.jolasia pisze:Całe zamówienie było robione podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ