Problem z SMS - wszystkie przychodzące niby od jednej osoby

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ZosiaBK
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2014, o 18:41

Problem z SMS - wszystkie przychodzące niby od jednej osoby

Post autor: ZosiaBK »

Witam,
mam następujący problem od wczoraj:
ktokolwiek do mnie nie pisze nadawca wiadomości przychodzącej wyświetla się ten sam na ekranie głównym, dopiero jak wejdę do skrzynki odbiorczej i wyjdę i znów wejdę wyświetlenie jest prawidłowe.
Próbowałam już wyłączenia i właczenia, wyjęcia karty sim, nic to nie daje, wszystkie wiadomości dalej się wyświetlają jakby były od tej samej osoby.
Jeśli to pomoże - posiadam taryfę Plus oraz telefon Samsung La Fleur.
Pierwszy raz mam taki problem i jakoś nie mogę znaleźć podobnego wątku.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z SMS - wszystkie przychodzące niby od jednej os

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ZosiaBK,
ZosiaBK pisze:Próbowałam już wyłączenia i właczenia, wyjęcia karty sim, nic to nie daje, wszystkie wiadomości dalej się wyświetlają jakby były od tej samej osoby.
Spróbuj jeszcze usunąć dany kontakt z telefonu i wpisać go ponownie. Jeżeli ta czynność również nie przyniesie efektu, to obawiam się, że pozostaje jedynie skopiowanie ważnych danych i kontaktów i przywrócenie ustawień fabrycznych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ZosiaBK
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 4 cze 2014, o 18:41

Re: Problem z SMS - wszystkie przychodzące niby od jednej os

Post autor: ZosiaBK »

Też próbowałam, nic nie dało.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z SMS - wszystkie przychodzące niby od jednej os

Post autor: Joanna_Plus »

ZosiaBK,

jeżeli przywrócenie ustawień fabrycznych nie zadziałało, to pozostaje jedynie serwis :-/.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ