Strona 1 z 3

Usunięcie danych osobowych/wyrejestrowanie numeru.

: 21 lut 2015, o 22:25
autor: Maliniak
Witam

Mam mixa. Wszystkie doładowania wynikające z umowy zostały zrealizowane.
Chciałbym usunąc swoje dane osobowe z tego numeru. Jeżeli przejdę na kartę (kodem PNK na 2699) to czy mogę domagać się od plusa wyrejestrowania moich danych osobowych ?

Pytam dltaego, że każdy użytkownik PNK jeżeli zarejestruje swoją kartę prepaid, to może ją później wyrejestrować. Pytanie brzmi, czy dla byłych uzytkowników mixa też to działa ?

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 22 lut 2015, o 12:05
autor: Kazimierz.Henryk
Maliniak pisze:Witam

Mam mixa. Wszystkie doładowania wynikające z umowy zostały zrealizowane.
Chciałbym usunąc swoje dane osobowe z tego numeru. Jeżeli przejdę na kartę (kodem PNK na 2699) to czy mogę domagać się od plusa wyrejestrowania moich danych osobowych ?

Pytam dltaego, że każdy użytkownik PNK jeżeli zarejestruje swoją kartę prepaid, to może ją później wyrejestrować. Pytanie brzmi, czy dla byłych uzytkowników mixa też to działa ?

Nie spotkałem się z takim czymś jak wyrejestrowanie danych osobowych z numeru, z tego co mi wiadomo to numer można przepisać na kogoś innego. Ale dlaczego chcesz usunąć dane osobowe? Sam jestem posiadaczem oferty pnk i mam numer rejestrowany. Rejestracja numeru jest np. niezbędna do składania reklamacji lub wyrobienia duplikatu karty.

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 23 lut 2015, o 11:58
autor: Joanna_Plus
Witaj Maliniak,
Maliniak pisze:eżeli przejdę na kartę (kodem PNK na 2699) to czy mogę domagać się od plusa wyrejestrowania moich danych osobowych ?
Tak, jeżeli numer będzie już w ofercie Plus na Kartę. Więcej na ten temat pisałam np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ch#p107467.

Kazimierz.Henryk,
Kazimierz.Henryk pisze:Rejestracja numeru jest np. niezbędna do składania reklamacji lub wyrobienia duplikatu karty.
Do złożenia reklamacji nie jest potrzebne rejestrowanie numeru. Natomiast, żeby uzyskać duplikat karty, biling czy też dokonać blokady konta, rejestracja w tych przypadkach jest niezbędna.

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 26 lut 2015, o 23:53
autor: Maliniak
Mając jeszcze Mixa pisałem do Departamentu Reklamacji o usuniecie danych, jadnak dostałem odmowę, że Plus musi przechowywać dane klientów ze wzgledu na ordynacje podatkową.

Stąd pytanie, czy jak będę juz w PNK, to czy Departament Reklamacji bez większych problemów dokona wyrejestrowania danych? Zależy mi na wyrejestrowaniu danych, tak aby mój numer był takim prepaidem jak starter z kiosku.

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 27 lut 2015, o 10:06
autor: sl@w_es
Maliniak pisze:(...) czy jak będę juz w PNK, to czy Departament Reklamacji bez większych problemów dokona wyrejestrowania danych? Zależy mi na wyrejestrowaniu danych, tak aby mój numer był takim prepaidem jak starter z kiosku.
Zgodnie z zapisem w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi nie powinno być problemu z usunięciem danych:

§ 2 Zawarcie Umowy. Rejestracja Abonenta Na Kartę
7. Abonent Na Kartę może w każdym czasie dokonać wyrejestrowania swoich danych.

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 27 lut 2015, o 20:48
autor: Maliniak
sl@w_es pisze: Zgodnie z zapisem w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi nie powinno być problemu z usunięciem danych

Nie ma tego pliku. Pokazuje błąd.

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 27 lut 2015, o 20:57
autor: sl@w_es
Maliniak pisze:Nie ma tego pliku. Pokazuje błąd.
Poprawione - link działa.

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 28 lut 2015, o 15:23
autor: Maliniak
Wysyłając sms o treści PNK na numer 2699 otrzymuję wiadomość zwrotną: "Przepraszamy usługa nie jest dostepna. Szczegółowe informacje otrzymasz w Dziale Obsługi Klienta"

Co moze być tego przyczyną ? Wszystkie doładowania wynikajace z umowy zostały już dawno zrealizowane, połaczenia wychodzące są aktywne. W DOK nie wiedzą co moze być tego przyczyną.


Mam jeszcze jedno pytanie. Na jaką najlepiej zmienić taryfę, żeby wyrejestrowanie danych odbyło się bezproblemowo ?

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 28 lut 2015, o 17:41
autor: Kazimierz.Henryk
Dla pewności sprawdź czy numer został spłacony? Wyślij sms PZ na 2585. Jeśli nadaj nie będzie się dało wysłać sms PNK na 2699 to znaczy że masz założoną blokadę na ruch premium i pozostaje kontakt z bok.

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 28 lut 2015, o 17:54
autor: Maliniak
Tak numer został spłacony.

Kontaktowałem się z BOK i nie wiedzą dlaczego usługa nie działa.

O co chodzi z tą blokadą na ruch premium ?

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 28 lut 2015, o 18:20
autor: Kazimierz.Henryk
Blokada ruchu premium to jest taka opcja że nie można wysyłać sms ani dzwonić na numery konkursowe , gry itp. Spróbuj jeszcze jednej opcji wyślij sms STOP BLOKADA na 8888. A jak przyjdzie sms, wyślij ponownie tego sms PNK na 2699. Oraz sprawdź tą taryfę jeszcze raz *147#.

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 2 mar 2015, o 12:17
autor: Joanna_Plus
Maliniak,
Maliniak pisze:Wszystkie doładowania wynikajace z umowy zostały już dawno zrealizowane
Jak dawno kontrakt na tym numerze został zrealizowany?
Maliniak pisze:Mam jeszcze jedno pytanie. Na jaką najlepiej zmienić taryfę, żeby wyrejestrowanie danych odbyło się bezproblemowo ?
Taryfa nie ma tu znaczenia. Przejście odbywa się do oferty Plush bez limitu.

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 2 mar 2015, o 18:28
autor: Maliniak
Joanna_Plus pisze: Jak dawno kontrakt na tym numerze został zrealizowany?
Kontrakt został zrealizowany kilka miesiecy temu. Wg. BOK numer spełnia wszystkie wymagania, aby móc przejść na taryfę PNK.

Czy jeżeli sms PNK na 2699 nie działa, to czy mogę próbować sms-em *147*20# ?

Re: Przejście z mixa na PNK, a usunięcie danych osobowych

: 2 mar 2015, o 18:40
autor: Joanna_Plus
Witaj Maliniak,
Maliniak pisze:Czy jeżeli sms PNK na 2699 nie działa, to czy mogę próbować sms-em *147*20# ?
Nie, w ten sposób zmiana nie będzie zrealizowana.
Maliniak pisze:Kontrakt został zrealizowany kilka miesiecy temu. Wg. BOK numer spełnia wszystkie wymagania, aby móc przejść na taryfę PNK.
Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.

Wyrejestrować

: 19 gru 2015, o 12:12
autor: karol2505
Witam czy mogę wyrejestrowować swoje dane z plus posiadam tam numer