Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 paź 2017, o 16:02
Niska prędkość internetu
Witam jaka może być przyczyna niskiej prędkości internetu ? antena dual LTE na dachu i nadajnik nie daleko
Lokalizacja: Żabieniec ul. Główna
Województwo: Mazowieckie
Link do testu prędkości
http://www.speedtest.pl/test/161473174
Lokalizacja: Żabieniec ul. Główna
Województwo: Mazowieckie
Link do testu prędkości
http://www.speedtest.pl/test/161473174
Ostatnio zmieniony 8 lis 2017, o 11:00 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączone wątki. Przeniesione do prawidłowego tematu.
Powód: Połączone wątki. Przeniesione do prawidłowego tematu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Kozi55, na prędkość wpływa wiele czynników. W tym wypadku prawdopodobnie jest to duża liczba użytkowników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Rozumiem że sieć może być przeciążenia ale około 5 rano mam transfer 40 mb/s trochę porażka ze mam w umowie transfer do 80 mb/s a w nocy kiedy mało kto korzysta z sieci ledwo co dochodzę do połowy przepustowości łącza. Nie mówiąc że czasami w dzień ledwo jest to 10 mb/s
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
Kozi55, z Twojego opisu wynika, że na prędkość ma wpływ przede wszystkim obciążenie sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Rozumiem czy w takim razie jest mi ktoś w stanie sprawdzić który z nadajników w okolicy jest najmniej przeciążony ? I mógł bym na niego skierować antenę ?
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Da sie jakos odzyskac PIN do karty sim bo zgubilem i nie mam jak teraz karty przelozyc do nowego modemu :(
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Kozi55, takich informacji niestety nie posiadam. Testy najlepiej wykonać na miejscu, przestawiając antenę, lub za pomocą telefonu z aplikacją do monitorowania sieci.
misiek6104, możesz zmienić PIN za pomocą PUK .
misiek6104, możesz zmienić PIN za pomocą PUK .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
a to znaczy jak ?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, kodu PIN nie jesteśmy w stanie Ci podać. Po wprowadzeniu błędnego PIN zostaniesz poproszony o podanie kodu PUK Po jego wprowadzeniu wprowadzeniu będziesz miał możliwość podać nowy, wybrany przez Ciebie, kod PIN. Jeśli nie pamiętasz kodu PUK, skontaktuj się z naszą infolinią, lub prześlij zapytanie poprzez stronę internetową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam troszkę tu poszperałem i teraz pytanie który pakiet internetu domowego wykupić aby bez ograniczeń oglądac treści VOD z hbo go , netflix itp. na telewizorze?
Re: Problem z prędkością LTE
Dzień dobry
Od weekendu mam poważne problemy z prędkością internetu mobilnego LTE. Nigdy nie było różowo, lokalizacja pozwalała tylko na kilkanaście Mb/s, ale od kilku dni prędkość pobierania (i wysyłania) nie przekracza 0,5 Mb/s. Mieszkam w południowej części Wrocławia.
Pytałem już o to na fb, ale odpowiedź była bardzo skromna - jest awaria i nie znamy daty jej usunięcia. Czy forumowicze mogą jakoś doradzić? Zgłosić gdzieś sprawę, czy mogę wypróbować coś samemu?
Potrafię zrozumieć kilkugodzinną awarię, ale prawie nieużywalny internet przez ćwierć okresu rozliczeniowego to już przesada!
Pozdrawiam
Od weekendu mam poważne problemy z prędkością internetu mobilnego LTE. Nigdy nie było różowo, lokalizacja pozwalała tylko na kilkanaście Mb/s, ale od kilku dni prędkość pobierania (i wysyłania) nie przekracza 0,5 Mb/s. Mieszkam w południowej części Wrocławia.
Pytałem już o to na fb, ale odpowiedź była bardzo skromna - jest awaria i nie znamy daty jej usunięcia. Czy forumowicze mogą jakoś doradzić? Zgłosić gdzieś sprawę, czy mogę wypróbować coś samemu?
Potrafię zrozumieć kilkugodzinną awarię, ale prawie nieużywalny internet przez ćwierć okresu rozliczeniowego to już przesada!
Pozdrawiam
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
PML14, sprecyzuj proszę lokalizację do konkretnej ulicy. Czy wykorzystałeś już pakiet podstawowy? Zamieść proszę wynik testu prędkości oddzielnie dla 3G i LTE. Z jakiego urządzenia korzystasz? Czy masz antenę zewnętrzną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
1. Wrocław, ul. Mielecka.Daniel_Plus pisze:PML14, sprecyzuj proszę lokalizację do konkretnej ulicy. Czy wykorzystałeś już pakiet podstawowy? Zamieść proszę wynik testu prędkości oddzielnie dla 3G i LTE. Z jakiego urządzenia korzystasz? Czy masz antenę zewnętrzną?
2. Tak, poza pakietem podstawowym mam nielimitowany transfer LTE, więc nigdy nie przełączam się z 4G. Na potrzeby dzisiejszego testu pierwszy raz połączyłem router z 3G.
3. Pomiary, speedtest.net nie zawsze wypluwał poprawny pomiar:
LTE: http://www.speedtest.pl/wynik/161732336 - trafił się wyjątkowo niski ping jak na ostatnie dni ;)
3G: http://www.speedtest.pl/wynik/161732650 http://www.speedtest.net/my-result/d/3a ... cf5bb459e6
4. Router TP-Link TL-MR6400: https://www.x-kom.pl/p/294297-router-tp ... 4xlan.html
Anteny tylko te z zestawu, nie wiem czy to macie na myśli jako 'zewnętrzne'.
Nie wiem, czy powyższe łapie się na jakąś reklamację, ale tak naprawdę najbardziej zależy mi na szybkim, stabilnym internecie. Obecnie muszę stawiać hotspot z telefonu, żeby choćby przeglądać to forum.
Dzięki
EDIT: W niedzielę problem wciąż występuje, to już ponad tydzień bez sprawnego internetu. Jedyna zmiana to to, że prędkość podskoczyła z 0,4-0,5 Mb/s do 0,5-0,7 Mb/s.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
PML14, opis jaki podajesz, wskazuje na działanie systemu FUP. Prędkość wróci do poprzednich wartości, wraz z nowym okresem rozliczeniowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Dzięki, nigdy wcześniej nie słyszałem o FUP. To oznacza, że ostro dałem się nabrać... i to na 2 lata!Michał_Plus pisze:PML14, opis jaki podajesz, wskazuje na działanie systemu FUP. Prędkość wróci do poprzednich wartości, wraz z nowym okresem rozliczeniowym.
Głównie zmylił mnie ten zapis regulaminu (załącznik). Jasno jest powiedziane, że po wykorzystaniu podstawowego limitu danych, Internet w ramach LTE ma mieć wciąż nielimitowaną prędkość/limit prędkości go nie dotyczy. To był główny powód, dla którego wybrałem tę ofertę. Jest tak oczywisty, że nie szukałem opinii na ten temat.
Zgłoszę to, dzięki.