Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
mateusz099, takie prędkości utrzymują się przez cały dzień? Czy jesteś w stanie określić poziom sygnału jaki obecnie uzyskujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 cze 2016, o 16:26
Re: Problem z prędkością LTE
Chyba pełny zasięg. Screen z dwr-921.
Wifi gdzie sprawdzam mam 85%.
Takie prędkości są cały czas, maks skacze do 4 mbps.
Wifi gdzie sprawdzam mam 85%.
Takie prędkości są cały czas, maks skacze do 4 mbps.
- Załączniki
-
- internet.png (10.45 KiB) Przejrzano 4471 razy
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
mateusz099, to może inaczej czy dioda Signal Strength (na obudowie routera):
- Świeci jednostajnie na czerwono: Sygnał na 1 kreskę (słaby)
- Świeci jednostajnie na bursztynowy: Sygnał na 2-3 kreski (średni)
- Świeci jednostajnie na zielono: Sygnał na 4-5 kresek (silny)?
Czy testowałeś połączenie w sieci 3G? Czy w takiej sytuacji również są podobne prędkości? Czy inne urządzenia łączące się z routerem uzyskują takie same prędkości? Czy testowałeś może połączenie na kablu ethernetowym by wykluczyć problem stronie sieci wifi? Czy masz może jakieś inne urządzenie obsługujące LTE na którym mógłbyś przetestować prędkość połączenia?
- Świeci jednostajnie na czerwono: Sygnał na 1 kreskę (słaby)
- Świeci jednostajnie na bursztynowy: Sygnał na 2-3 kreski (średni)
- Świeci jednostajnie na zielono: Sygnał na 4-5 kresek (silny)?
Czy testowałeś połączenie w sieci 3G? Czy w takiej sytuacji również są podobne prędkości? Czy inne urządzenia łączące się z routerem uzyskują takie same prędkości? Czy testowałeś może połączenie na kablu ethernetowym by wykluczyć problem stronie sieci wifi? Czy masz może jakieś inne urządzenie obsługujące LTE na którym mógłbyś przetestować prędkość połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 cze 2016, o 16:26
Re: Problem z prędkością LTE
Signal na zielono.
Nie testowałem na 3G.
Wszystkie urządzenia mają taką samą prędkość.
Problemu po stronie WiFi nie ma, bo jeśli wkładam kartę PLAY to mam prędkość 15-25 mbps ... z T-Mobile 13-20 mbps ... ten sam router, to samo ustawienie, to samo WiFi ... po prostu inna sieć i prędkość 5-10 razy większa.
Nie testowałem na 3G.
Wszystkie urządzenia mają taką samą prędkość.
Problemu po stronie WiFi nie ma, bo jeśli wkładam kartę PLAY to mam prędkość 15-25 mbps ... z T-Mobile 13-20 mbps ... ten sam router, to samo ustawienie, to samo WiFi ... po prostu inna sieć i prędkość 5-10 razy większa.
- Załączniki
-
- DSC_0451.JPG (9.45 KiB) Przejrzano 4443 razy
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
mateusz099, rozumiem, w takim wypadku proszę prześlij numer usługi Plus Internet przez ten formularz. Poproszę o sprawdzanie czy są jakieś możliwości lub też plany poprawy przepustowości połączenia. Obecna sytuacja wskazuje raczej na obciążenie samego BTS'a, ale również w takiej sytuacji prędkość byłaby zmienia w ciągu dnia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 cze 2016, o 16:26
Re: Problem z prędkością LTE
Wysłałem, proszę o informację czy doszło.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
mateusz099, tak, wiadomość do nas dotarła, sprawę przekazuje dalej. Dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Problem z prędkością LTE
Do kilku dni doświadczam znacznego spadku jakości łącza w godzinach wieczornych. Prędkość jest tragicznie mała:
a sam ping nie pozwala na jakiekolwiek uczestnictwo w grach online... jestem wyrzucany z większości serwerów za brak pingów. Przy tych samych parametrach, odległości i pogodzie, ale poza godzinami szczytu osiągam nawet 45-50 Mb/s. Parametry połączenia cały czas te same : idealne 5 na 5 kresek, cały czas po LTE i bez wykorzystanego limitu. Po prostu wieczorami jest taka kaszana, że odechciewa się płacić faktur za ten "syf". Wiem, że jest to przeciążony nadajnik. Czy mogę uzyskać od Was informację na temat planowanych lub nie, modernizacji nadajników w okolicy dzielnicy Stradom w Częstochowie? Za dwa miesiące kończy mi się umowa i chcę wiedzieć, czy jest sens przedłużać z Wami dalszą współpracę?
a sam ping nie pozwala na jakiekolwiek uczestnictwo w grach online... jestem wyrzucany z większości serwerów za brak pingów. Przy tych samych parametrach, odległości i pogodzie, ale poza godzinami szczytu osiągam nawet 45-50 Mb/s. Parametry połączenia cały czas te same : idealne 5 na 5 kresek, cały czas po LTE i bez wykorzystanego limitu. Po prostu wieczorami jest taka kaszana, że odechciewa się płacić faktur za ten "syf". Wiem, że jest to przeciążony nadajnik. Czy mogę uzyskać od Was informację na temat planowanych lub nie, modernizacji nadajników w okolicy dzielnicy Stradom w Częstochowie? Za dwa miesiące kończy mi się umowa i chcę wiedzieć, czy jest sens przedłużać z Wami dalszą współpracę?
Re: Problem z prędkością LTE
Jak ja bym miał takie prędkości w godzinach szczytu to bym się cieszył. Wprawdzie od zakończenia wakacji nieco się poprawił,ale nadal w okolicach 1 Mbita. Jedynie 3G nie spada poniżej 10 ale to tylko w limicie podstawowym. Czekam na LTE 2600 ,1800, 900 tak jak mam w Plej do wyboru na której częstotliwości mniej ludzi siedzi i większe prędkości.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Rosomak, a taka sytuacja występuje niezależnie od godzinny? Ogólnie wiemy o dużym obciążeniu na tym BTS'ie i w planach jest rozbudowa pojemności, ale na obecną chwile nie jestem w stanie określić dokładnej daty.
EDIT:
Na obecną chwile brak planów.
Możesz również sprawdzić LTE800 (jeśli Twój sprzęt ma taką możliwość), być może w godzinach szczytu jest mniej obciążone.
Z testu nie wynika by był problem z pingiem.KamilPowerLte pisze:a sam ping nie pozwala na jakiekolwiek uczestnictwo w grach online...
Wysłałem zapytanie w tej sprawie, dam znać jak tylko otrzymam odpowiedź.KamilPowerLte pisze:Czy mogę uzyskać od Was informację na temat planowanych lub nie, modernizacji nadajników w okolicy dzielnicy Stradom w Częstochowie?
EDIT:
Na obecną chwile brak planów.
Możesz również sprawdzić LTE800 (jeśli Twój sprzęt ma taką możliwość), być może w godzinach szczytu jest mniej obciążone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam,
Tak potwierdzam jest to zależne od pory dnia, im później tym gorzej... Niestety nie notowałem wcześniej tak drastycznych zmian.
Użytkuję LTE od Listopada tamtego roku (2015), więc mogę zaobserwować jedynie pogorszenie sprawy.
Czy jest możliwość wysłania gdzieś pisma w tej sprawie? Bo jeśli sytuacja będzie występować częściej to będę reklamował usługę.
Tak potwierdzam jest to zależne od pory dnia, im później tym gorzej... Niestety nie notowałem wcześniej tak drastycznych zmian.
Użytkuję LTE od Listopada tamtego roku (2015), więc mogę zaobserwować jedynie pogorszenie sprawy.
Czy jest możliwość wysłania gdzieś pisma w tej sprawie? Bo jeśli sytuacja będzie występować częściej to będę reklamował usługę.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z prędkością LTE
Tak oczywiście możesz zawsze złożyć reklamacje, ale jak już wspomniałem:Rosomak pisze:Czy jest możliwość wysłania gdzieś pisma w tej sprawie?
Więc poprawa sytuacji jest raczej tylko kwestią czasu.Krzysiek_Plus pisze:Ogólnie wiemy o dużym obciążeniu na tym BTS'ie i w planach jest rozbudowa pojemności, ale na obecną chwile nie jestem w stanie określić dokładnej daty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Dziękuję za odpowiedź.
I czekam na poprawę infrastruktury
I czekam na poprawę infrastruktury
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 sty 2015, o 00:10
Re: Problem z prędkością LTE
Gdzie w ustawieniach mojego Huawei B593s-22 jest możliwość zmiany parametrów łącza LTE? Jeśli nie ma, to czy mogę sprawdzić działanie tego pasma na telefonie Motorola MOTO X PLAY?Krzysiek_Plus pisze: Na obecną chwile brak planów.
Możesz również sprawdzić LTE800 (jeśli Twój sprzęt ma taką możliwość), być może w godzinach szczytu jest mniej obciążone.
Na chwilę obecną, bez wykorzystanego pakietu podstawowego mam taką prędkość:
W godzinach, w których chciałbym korzystać z HBO GO czy IPLA parametry waszego łącza mocno utrudniają dostęp do tych usług. W listopadzie kończy mi się umowa, jeśli nic w tej materii się nie zmieni, to przejdę do konkurencji.