Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Ruleer, podaj pełne wartości ze speed testu. DL i UL. Masz możliwość podania parametrów sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Michał_Plus
DL: 4.35Mb/s UL: 0.11Mb/s ms: 49
Drugi test
DL: 5.69Mb/s UL: 0.16MB/s ms: 49
Jeszcze mi tylko powiedz jak sprawdzić parametry sygnału to je mogę podać. Chyba, że to o te chodzi
DL: 4.35Mb/s UL: 0.11Mb/s ms: 49
Drugi test
DL: 5.69Mb/s UL: 0.16MB/s ms: 49
Jeszcze mi tylko powiedz jak sprawdzić parametry sygnału to je mogę podać. Chyba, że to o te chodzi
- Załączniki
-
- Screenshot 2018-02-19 19-59-03.jpg (15 KiB) Przejrzano 5173 razy
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Ruleer, parametry, które podałeś, wskazują na zakłócenia. Sprawdź ustawienia anteny. Czy używasz anteny zewnętrznej? Czy takie prędkości występują cały czas? Pakiet podstawowy został wykorzystany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Michał_Plus Router stoi tak jak zawsze a prędkość po prostu malała. Prędkości są różne ale wachają się tak od 0.01mbps do ok. 16. Używałem antenty zewnętrznej ale nic to nie dawało, sygnał oraz prędkości był takie same, pakiet nie jest wykorzystany.
Głównie chodzi mi o to dlaczego prędkość zmalała, no bo jest różnica między 50mbps a ~10mbps
Głównie chodzi mi o to dlaczego prędkość zmalała, no bo jest różnica między 50mbps a ~10mbps
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Ruleer, tak jak pisałem, parametry sygnału wskazują na jakieś zakłócenia. To że sprzęt stoi nadal w tym samym miejscu nie znaczy, że na drodze sygnału nic się nie zmieniło. Być może nastąpiła rozbudowa aglomeracji. Proponowałbym podłączyć antenę zewnętrzną i wykonać pomiar. Pod koniec stycznia rozbudowano natomiast BT33043 o LTE900. Po jego komercyjnym uruchomieniu, powinna nastąpić poprawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Michał_Plus A wiadomo mniej więcej kiedy jest planowane jego uruchomienie?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Ruleer, wkrótce. Jednak dokładnej daty podać nie mogę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Kreski to marny miernik. A 1 kreska to zasięg krytyczny i gigantyczną różnicę zrobi np. 0,6 czy 1,4 kreski pokazywane jako 1 kreska. Parametry w dB(m) pokazują zasięg bardzo słaby co potwierdza tragiczny upload.Ruleer pisze:Dodam że zasięg z tamtego okresu jak i z teraz jest taki sam i nic się nie zmieniło (50mbps było przy jednej kresce zasięgu).
A powinien stać na parapecie.Ruleer pisze:Router stoi tak jak zawsze
Jakiej? Oszustwa z Allegro z zyskiem 40-50 dBi? Przejrzałem teraz oferty najczęściej kupowane i ok.98% to oszustwo (a czołowe ze 30 to 100%).Ruleer pisze:Używałem antenty zewnętrznej ale nic to nie dawało
Re: Problem z prędkością LTE
Nie wiem dlaczego, ale nigdzie na forum nie znalazłem porady od konsultantów ażeby spróbować wymusić połączenia LTE z poszczególnymi pasmami częstotliwości. zawsze każecie podawać różne parametry z routera bądź zakupić antenę. Jeśli nadajnik na danej częstotliwości będzie obciążony a router lub telefon i tak się będzie logował do niego to nawet przy pełnym zasięgu nigdy nie będzie dobrej prędkości. W mojej miejscowości są trzy częstotliowości LTE: 800, 1800, 2600. Po sprawdzeniu mój telefon oraz router logował się zawsze do LTE 2600 i prędkości były fatalne, zwłaszcza w godzinach szczytu. Sprawdziłem wymuszając za pomocą menu serwisowego w telefonie poszczególne częstotliwości i najlepiej wypada u mnie LTE 1800. Pomimo jednej kreski zasięgu w domu mam prędkość na poziomie 15 Mb/sek. przy lekkiej poprawie zasięgu myślę, że osiągnę więcej. Tak więc jeśli ktoś ma tego typu problem polecam przetestować poszczególne pasma. A konsultanci albo są niedouczeni albo z jakiegoś powodu o tym nie piszą.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
pawel1003, zacznijmy od tego, że nie każdy sprzęt ma taką możliwość. Nie zawsze też wiemy jaki sprzęt posiada forumowicz i z jakim oprogramowaniem, bo to też jest istotne. Jeśli sprzęt posiada możliwości agregacji to wymuszenie pasma ją odetnie.
O tym że logowanie jest zawsze do wyższej częstotliwości (na automacie) pisaliśmy wielokrotnie. Abstrahując od tego. Czasem polecamy i prosimy o przełączenie. Wynika to jednak z oceny indywidualnej sytuacji. Jednak z reguły wychodzimy z założenia że takie czynności zostały już wykonane.pawel1003 pisze:W mojej miejscowości są trzy częstotliowości LTE: 800, 1800, 2600. Po sprawdzeniu mój telefon oraz router logował się zawsze do LTE 2600
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam,
Mam problem, nie wiem czy podczas zimy antena ,,Odu Idu" nie przestawiła mi się na dachu i mam następujące parametry:
Status LTE
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
RSRP -94 dBm
RSRQ -15 dB
RSSI -71 dBm
SINR -3 dB
Informacja o lokalizacji 243
Pasmo 3 (1800 MHz)
Transfer download to kpina - 1mb/s
Proszę mi powiedzieć czy informacja na temat lokalizacji (243) jest na stronie btssearch? Bo może antena się przestawiła? Jeśli tak to na jaki BTS mam ustawić antenę na dachu?
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za szybką pomoc!
Mam problem, nie wiem czy podczas zimy antena ,,Odu Idu" nie przestawiła mi się na dachu i mam następujące parametry:
Status LTE
Status połączenia Połączony
Stan USIM Gotowy
RSRP -94 dBm
RSRQ -15 dB
RSSI -71 dBm
SINR -3 dB
Informacja o lokalizacji 243
Pasmo 3 (1800 MHz)
Transfer download to kpina - 1mb/s
Proszę mi powiedzieć czy informacja na temat lokalizacji (243) jest na stronie btssearch? Bo może antena się przestawiła? Jeśli tak to na jaki BTS mam ustawić antenę na dachu?
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za szybką pomoc!
Re: Problem z prędkością LTE
Witam, mam modem lte i w miejscowosci Jaworze - niedaleko drawska pomorskiego.. niby na mapach pokazane jest, ze lte smiga, ale to mija sie z prawda. Radio internetowe mi sie tnie ..parodia. a i wskazuje 3g, sporadycznie lte. Wiadomo co sie moglo stac?? to samo mam w telefonie jak wlacze dane komorkowe.
Re: Problem z prędkością LTE
Witam.
Mam problem z prędkością internetu od kilku miesięcy. Na 3 różnych urządzeniach i na 3 różnych kartach jest to samo.
Router DLink DWR960, Huawei P9 Lite, Samsung Galaxy J3, na każdym z nich są podobne prędkości.
Na routerze który teoretycznie ma agregacje pasma, prędkości czasami są niższe niż na telefonach.
Na próbę włożyłem kartę z Play do routera i cały czas stabilne 30mb\s niezależnie od pory dnia, czyli ewidentnie wina leży po stronie Plusa.
Sprawa była kilkukrotnie zgłaszana do BOK, ale niestety do dziś nie dostałem odpowiedzi.
Zalecenia z przełączaniem na 3G, resetowaniem i przywracaniem routera nie pomagają.
Router stoi przy oknie z którego widać nadajnik na hotelu Gromada (ok.800m), lokalizacja Piła 64-920.
W salonie zapewniano mnie że router posiada cat.6 a w Pile jest LTE-Advanced które będzie działać na tym urządzeniu, dlatego zdecydowałem się przedłużyć umowę.
Istnieje jakaś możliwość na poprawę sytuacji?
Mam problem z prędkością internetu od kilku miesięcy. Na 3 różnych urządzeniach i na 3 różnych kartach jest to samo.
Router DLink DWR960, Huawei P9 Lite, Samsung Galaxy J3, na każdym z nich są podobne prędkości.
Na routerze który teoretycznie ma agregacje pasma, prędkości czasami są niższe niż na telefonach.
Na próbę włożyłem kartę z Play do routera i cały czas stabilne 30mb\s niezależnie od pory dnia, czyli ewidentnie wina leży po stronie Plusa.
Sprawa była kilkukrotnie zgłaszana do BOK, ale niestety do dziś nie dostałem odpowiedzi.
Zalecenia z przełączaniem na 3G, resetowaniem i przywracaniem routera nie pomagają.
Router stoi przy oknie z którego widać nadajnik na hotelu Gromada (ok.800m), lokalizacja Piła 64-920.
W salonie zapewniano mnie że router posiada cat.6 a w Pile jest LTE-Advanced które będzie działać na tym urządzeniu, dlatego zdecydowałem się przedłużyć umowę.
Istnieje jakaś możliwość na poprawę sytuacji?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Problem z prędkością LTE
kubawasko
iknow, miejscowość jest pośród lasów, więc dociera do niej prawdopodobnie tylko szczątkowy sygnał LTE800 ze stacji BT43294 (GSM, U900, LTE800 i LTE1800). Można spróbować instalacji anteny zewnętrznej kierunkowej na wysokości kilku metrów, co być może pozwoliłoby na "złapanie" LTE1800 i uzyskanie stabilniejszej prędkości.
Adriano08, podaj proszę jeszcze ulicę odnośnie lokalizacji, abym mógł ustalić, jakie pasma są dostępne.
Nie ma.kubawasko pisze:czy informacja na temat lokalizacji (243) jest na stronie btssearch?
Sugeruję skontrolować ustawienie ODU.kubawasko pisze:Bo może antena się przestawiła?
ODU powinno być ustawione na południe, czyli w kierunku stacji BT24710 (GSM, U900, LTE1800 i LTE2600). Parametry sygnału nie są zbyt dobrze, więc sprawdzenie ODU jest wskazane. Być może korekta ustawienia poprawi parametry, a prędkość pobierania będzie wyższa.kubawasko pisze:Jeśli tak to na jaki BTS mam ustawić antenę na dachu?
iknow, miejscowość jest pośród lasów, więc dociera do niej prawdopodobnie tylko szczątkowy sygnał LTE800 ze stacji BT43294 (GSM, U900, LTE800 i LTE1800). Można spróbować instalacji anteny zewnętrznej kierunkowej na wysokości kilku metrów, co być może pozwoliłoby na "złapanie" LTE1800 i uzyskanie stabilniejszej prędkości.
Adriano08, podaj proszę jeszcze ulicę odnośnie lokalizacji, abym mógł ustalić, jakie pasma są dostępne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Daniel_Plus al. Powstańców Wielkopolskich 3
Spadek jakości internetu w Plusie zauważyło sporo użytkowników w Pile.
Spadek jakości internetu w Plusie zauważyło sporo użytkowników w Pile.