Strona 155 z 238

Re: Problem z prędkością LTE

: 21 lis 2017, o 20:08
autor: cineo
Michał_Plus pisze:cineo, rozumiem że takie prędkości są przez całe czas. Czy masz możliwość podać mi parametry sygnału z panelu admina? RSRP, RSRQ i SNIR?
Chyba nie warto się z nikim kopać. Sytuacja zweryfikowana w orange, t-mobile i play. Prędkości jażdego z operatorów na poziomie nie mniejszym niż 16 m/b . Zdecydowana większość pomiarów oscyluje między 25 a 40mb/s. Rsrp -119, Rsrq-20 rssnr-96, nie wiem gdzie szukać snir? Pomiar na aplikacji network cell info lite. Wczoraj zamówiłem internet w play(to są dla mnie dodatkowe koszty) z możliwością odstąpienia do 14 dni. Niestety z internetu w plusie nie da się już korzystać w mojej lokalizacji. Hbo go co chwilę zrywa albo wogóle nie idzie, youtube podobnie. Kupiłem ostatnio telewizor i też nie mogę go wykorzystać. Jednym słowem wielce się zawiodłem.

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 11:15
autor: Michał_Plus
cineo, parametry, które podajesz dla PLUS, wskazują na problem z sygnałem (zakłócenia/słaby sygnał). Wraz, z możliwym, dużym obciążeniem BTSa w tej lokalizacji może to skutkować niskimi transferami . :-(

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 13:50
autor: cineo
Michał_Plus pisze:cineo, parametry, które podajesz dla PLUS, wskazują na problem z sygnałem (zakłócenia/słaby sygnał). Wraz, z możliwym, dużym obciążeniem BTSa w tej lokalizacji może to skutkować niskimi transferami . :-(
No tak ale kiedyś śmigało znacznie lepiej przynajmniej na tyle, że swobodnie reklamowałem Was dalej a teraz jest niemożliwym korzystać z usługi. Domu nie przesuwałem, router w tym samym miejscu. Czy mógłby mi ktoś potwierdzić co mogło się zmienić - parametry najbliższych BTS Plusa albo cuś w tym stylu? Coś tam ciągnie momentami ale płakać się chce a umowę mam przedłużoną do listopada 2019 roku. To są w sumie jeszcze dwa lata męczarni za które będę musiał płacić 99 złotych miesięcznie przy czym nie zamawiałem na przedłużeniu żadnego sprzętu.

Pozdrawiam

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 13:59
autor: Michał_Plus
cineo, parametry BTSa nie uległy zmienie. Zwiększyło się zapewne obciążenie (ilość korzystających użytkowników) stad spadek prędkości. :-( W obecnej chwili nie ma planów na modernizację tego masztu, jednak wszystko może ulec zmianie.

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 16:10
autor: mati321
Witam mam straszne lagi na ps4 nie da się grać ,bts nie jest przeciążony a lagi występują niezależnie od pory dnia,korzystam z idu200 odu200 ,miejscowość Serokomla województwo lubelskie

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 16:31
autor: Michał_Plus
mati321, podaj parametry sygnału z panelu admina. Jakie osiągasz prędkości (DL/UL).

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 16:48
autor: mati321
Rano do 60/25 ,wieczorem 25/25Mb

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 16:53
autor: cineo
Michał_Plus pisze:cineo, parametry BTSa nie uległy zmienię. Zwiększyło się zapewne obciążenie (ilość korzystających użytkowników) stad spadek prędkości. :-( W obecnej chwili nie ma planów na modernizację tego masztu, jednak wszystko może ulec zmianie.
Kurczak szkoda, że nie ma uczciwej informacji np. o tym, że internet z BTS ów w mojej lokalizacji w PLUSIE będzie żaden dlatego powinien Pan się zastanowić czy nie skorzystać z usług konkurencji. Sprawa wyglądałaby zupełnie inaczej :). A poważnie. Wygląda po prostu na to, że macie za dużo użytkowników - to jest problem z którym trzeba się zmierzyć. Nie wystarczy nałapać ludzi na promocje SMARTDOM a potem traktować wszystko na zasadzie jakoś to będzie. Być może wyolbrzymiam ale jak inaczej to określić. Za dwa tygodnie mógłbym przedłużyć umowę na telefon - obecnie posiadam "Ja+149" ale informacja o tym, ze coś może się zmieni w mojej lokalizacji nie jest dla mnie zbyt zachęcająca - to chyba zrozumiałe.
No nic reasumując - zostałem z bublem za który muszę płacić i z którego skorzystać za bardzo nie mogę. Wyjścia z sytuacji nie ma - mimo to dziękuję Ci za odpowiedź :)
Pozdrawiam.

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 17:05
autor: Michał_Plus
mati321, parametry sygnału jak najbardziej poprawne. Łączysz się po kablu czy WiFi?

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 17:53
autor: mati321
Po kablu

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 17:58
autor: Michał_Plus
mati321, , problem nie leży po stronie BTSa ani sprzętu. Sprawdź, w konsoli, czy Primary DNS masz ustawiony w konsoli na 8.8.8.8. a Secondary DNS na 8.8.4.4. Możesz też spróbować zmienić parametr MTU na 1476. Jeśli to nie pomoże, proponuję napisać ticket do suportu SONY.

Re: Problem z prędkością LTE

: 22 lis 2017, o 22:00
autor: cineo
Michał_Plus pisze:cineo, parametry BTSa nie uległy zmienie. Zwiększyło się zapewne obciążenie (ilość korzystających użytkowników) stad spadek prędkości. :-( W obecnej chwili nie ma planów na modernizację tego masztu, jednak wszystko może ulec zmianie.
Gdzie mogę dotrzeć do dokumentacji potwierdzającej ten fakt (brak jakichkolwiek zmian w parametrach BTSa/ów w mojej okolicy). Zaczyna mnie to coraz bardziej zastanawiać dlatego, że problem dotyczy zarówno internetu rozsiewanego przez router po domu jak i internetu z Plusa w telefonie w tej samej lokalizacji. Diametralne pogorszenie się jakości internetu odnotowałem jednocześnie na obu urządzeniach - coś musiało się zmienić w BTS, bo dom stoi tam gdzie stał. CZy WIOŚ udzieli mi odpowiedzi, bo rozumiem, że PLUS nie podzieli się ze mną taką dokumentacją nawet do wglądu a może trzeba jakieś pismo do Urzędu Komunikacji Elektronicznej? Proszę o wskazówki.
pozdrawiam

Re: Problem z prędkością LTE

: 23 lis 2017, o 10:41
autor: mati321
To nic nie dało, ping jest bardzo niestabilny http://www.predkosc.pl/ping-test/201746 ... -99b3.html

Re: Problem z prędkością LTE

: 23 lis 2017, o 12:47
autor: Ewa_Plus
mati321
- 58 ms to jeszcze nie jest tak źle ;-)
Czy kontaktowałeś się może z pomocą SONY, jak pisał Michał_Plus?

Re: Problem z prędkością LTE

: 24 lis 2017, o 09:05
autor: cineo
kontynuacja.....

Sytuacja jest jednak bardziej skomplikowana. Jestem w Smart dom i dlatego raczej muszę niestety utrzymać ten internet (umowa główna) ale znalazłem pewne obejście tematu - kolega mieszka kilometr dalej a w trakcie rozmowy na
temat PLUSA wyszło, że kolega zamierza zakupić u Was pakiet internetowy to mi się jeden problem rozwiąże :). Co nie zmienia faktu, że w telefonie (produkt rabatowany jako drugi) internet od PLUSA w mojej lokalizacji chodzi bardzo marnie najczęściej nie przekracza 1 mb/s. Mam jeszcze umowę na telewizję - produkt rabatowany jako trzeci. Pisałem wcześniej, że wziąłem internet z PLAY chciałbym w ślad za tym dokupić u nich abonament na telefon z przejściem numeru z PLUSA. Jak w takiej sytuacji zostanie potraktowany trzeci produkt w ramach SMARTDOM czyli Telewizja Cyfrowy Polsat - rabatowany będzie jako drugi czyli 50% czy pełna stawka do płacenia.
I wrócę do pytania - jak mogę otrzymać wgląd do dokumentacji (zmian w parametrach) wybranych stacji BTS w mojej lokalizacji?. Chodzi mi o najkrótszą możliwą procedurę. Po prostu chcę się upewnić, bo ciężko mi uwierzyć w to, że tylko zwiększenie liczby użytkowników ma wpływ na mój problem.
Dzięki i pozdrawiam.
Marcin