W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 13 sie 2015, o 10:41
Witaj
Michalbos7 ,
Michalbos7 pisze: Mam ten sam problem logujac sie poprzez aplikacje plus online wyswietla mi sie komunikat "wewnętrzny blad serwera" jakas rada?
Prześlij mi proszę przez ten
formularz numer swojego telefonu + sposób w jaki następuje logowanie (przez e-hasło/Plus Kod 5).
Michalbos7 pisze: Rowniez jak chce zobaczyć na stronce dotychczasowy wykaz to pokazuje jakis blad.
Podaj proszę dokładny komunikat, który się wówczas pojawia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Michalbos7
Nowy
Posty: 3 Rejestracja: 13 sie 2015, o 03:03
Post
autor: Michalbos7 » 13 sie 2015, o 13:50
Pani Joanno jak sprawa sie ma? Wyslalem wszystko przez formularz. Pozdrawiam
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 13 sie 2015, o 14:22
Michalbos7 ,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 13 sie 2015, o 15:10
Michalbos7 ,
dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Edycja: aplikacja powinna być już dostępna. Prośba o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 363 Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska
Post
autor: asandrzej » 24 sie 2015, o 11:39
Mogę poprosić o pomoc w zagadnieniu: 150822-000399
Dotyczy braku dostępu do kont zaprzyjaźnionych w aplikacji na androida.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 24 sie 2015, o 13:35
asandrzej ,
asandrzej pisze: Dotyczy braku dostępu do kont zaprzyjaźnionych w aplikacji na androida.
A ile tych numerów jest dodanych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wicia26
Początkujący PlusManiak
Posty: 10 Rejestracja: 24 sie 2015, o 12:18
Post
autor: wicia26 » 24 sie 2015, o 14:15
Witam.
Mam taki sam problem jak niektorzy. Probuje sie zalogowac na plus online mobile na androidzie i caly czas wywala komunikat blad. Wewnetrzyny blad serwera. Sprawdzalem konto mojej narzeczonej i dziala wszystko ok. Dodam ze na kompie moge sie zalogowac bez problemu. Prosze pomozcie.
Pozdrawiam.
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Post
autor: Magda_Plus » 24 sie 2015, o 14:21
wicia26 czy wyczyściłeś dane i pamięć Cache dotyczące aplikacji? Jeśli nie to zrób to i spróbuj się zalogować ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 363 Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska
Post
autor: asandrzej » 24 sie 2015, o 14:42
Ok 10 kont.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 24 sie 2015, o 14:48
asandrzej ,
asandrzej pisze: Ok 10 kont.
A dokładnie? Nie jest ich więcej niż 10?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 363 Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska
Post
autor: asandrzej » 24 sie 2015, o 14:56
Faktycznie. Było 11 zmodyfikowałem do 9 i wszystko gra. A czemu jest ograniczenie?
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Post
autor: Magda_Plus » 24 sie 2015, o 15:15
asandrzej wersja mobilna Plus online dają możliwość zarządzania maksymalnie 15 numerami (numery własne i numery z opcji NUMERÓW ZAPRZYJAŹNIONYCH).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wicia26
Początkujący PlusManiak
Posty: 10 Rejestracja: 24 sie 2015, o 12:18
Post
autor: wicia26 » 24 sie 2015, o 15:28
Magda_Plus pisze: wicia26 czy wyczyściłeś dane i pamięć Cache dotyczące aplikacji? Jeśli nie to zrób to i spróbuj się zalogować ponownie.
Tak, zrobilem to juz i nadal nie dziala.
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Post
autor: Magda_Plus » 24 sie 2015, o 15:35
wicia26 podaj mi przez
ten formularz swój numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ