Strona 1 z 3

Odstąpienie od umowy

: 13 lip 2015, o 18:49
autor: wicio211
Cześć,
chciałbym się dowiedzieć jak powinien wyglądać taki przykładowy wzór na odstąpienie od umowy i w jakim terminie powinienem go złożyć, by nie płacić kary? Wiem tylko, że powinien być złożony na 30 dni przed następnym rozliczeniem. No właśnie jak to wygląda, czyli kiedy? Moglibyście podać mi na jakiś przykładach, bo inaczej nie wiedziałbym co miałbym zrobić?

Re: Odstąpienie od umowy

: 14 lip 2015, o 09:16
autor: Ewa_Plus
Witaj wicio211,
- pisaliśmy już o tym kilka razy, ale przypomnę jeszcze raz.
Wypowiedzenie umowy wymaga zachowania formy pisemnej. Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa bądź przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa.
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Nie ma jednego specjalnego wzoru takiego pisma. Ważne, jest jednak aby zawierało:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- czytelny podpis właściciela.

Co do okresu, w jakim można je złożyć aby nie płacić kary umownej - to jeśli do końca kontraktu zostało więcej niż 30 dni, to wystarczy, że we wniosku zaznaczysz, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym, albo że chodzi o rozwiązanie jej z datą końca kontraktu.
Jeżeli tego nie zaznaczysz, to wyłączenie numeru nastąpi zgodnie z okresem wypowiedzenia, czyli 30 dni licząc od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego.

Re: Odstąpienie od umowy

: 14 wrz 2015, o 14:47
autor: paula9383
witam , moja umowa z Plusem z produktem Internet LTE została zawarta dnia 27.09.2013 r. na 24 miesiace , okres rozliczeniowy jest każdego 5 dnia początku miesiaca , chciałabym się dowiedziec czy moge juz zlozyc rezygnacje ?

Re: Odstąpienie od umowy

: 14 wrz 2015, o 14:53
autor: Krzysiek_Plus
paula9383, tak, zasady opisane w wcześniejszym poście.

Rozwiązanie umowy LTE.

: 9 lis 2015, o 18:20
autor: FunkyMonk
Witam. Z dniem 6 listopada rzekomo zakończyła się moja 3 letnia umowa na Internet Plus LTE. Chciałbym wiedzieć, jakie kroki muszę teraz podjąć aby umowa została faktycznie rozwiązana?

Re: Odstąpienie od umowy

: 9 lis 2015, o 18:23
autor: Krzysiek_Plus
FunkyMonk, odpowiedź w poprzednich postach tego wątku.

Re: Odstąpienie od umowy

: 20 kwie 2017, o 20:17
autor: guren
Ewa_Plus pisze:Witaj wicio211,
Co do okresu, w jakim można je złożyć aby nie płacić kary umownej - to jeśli do końca kontraktu zostało więcej niż 30 dni, to wystarczy, że we wniosku zaznaczysz, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym, albo że chodzi o rozwiązanie jej z datą końca kontraktu.
Jeżeli tego nie zaznaczysz, to wyłączenie numeru nastąpi zgodnie z okresem wypowiedzenia, czyli 30 dni licząc od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego.
czy w salonach Plusa jest wzór, czy należy przyjść z własnoręcznie napisanym pismem?

Re: Odstąpienie od umowy

: 20 kwie 2017, o 21:51
autor: m-a-t
Jak ja wypowiadałem umowę, to oni wzór mieli, drukowali to z komputera i wystarczyło się tylko podpisać.

Re: Odstąpienie od umowy

: 21 kwie 2017, o 10:05
autor: Michał_Plus
guren, odpowiedzi były już udzielane, np tu:
Ewa_Plus pisze:Nie ma jednego specjalnego wzoru takiego pisma. Ważne, jest jednak aby zawierało:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- czytelny podpis właściciela.

Wypowiedzenie umowy i wysyłka routera do PLUS

: 9 gru 2019, o 09:51
autor: herman00
Odstąpiłem od umowy zawartej na odległość po 6 dniach od zawarcia i włączenia usługi na Internet.
Jak zawierałem umowę to konsultant podkreślał, że w przypadku odstąpienia wzywa się kuriera i on zabiera sprzęt, ale ani w umowie, ani w całym stosie papierów jaki dostałem nie ma takiego kontaktu do kuriera i całej procedury. Mogę wysłać na Łubinową w Warszawie pocztą, ale jaką mam gwarancję, że poczta dojdzie. Może macie Państwo namiary na taką procedurę zwrotu i waszego kuriera ?

Re: Odstąpienie od umowy

: 9 gru 2019, o 13:42
autor: Ewa_Plus
Witaj herman00,
- zwroty są realizowane poprzez logistykę z InterPhone:
· Zwroty możliwe wyłącznie przez firmę TNT Express Worldwide (Poland) Sp.z o.o (przesyłką ubezpieczoną na koszt sprzedawcy)
· Nr tel. do firmy kurierskiej - 801 31 00 00, lub (22) 771 71 71 lub
· Korzystając z formularza przewoźnika dostępnego pod adresem: https://zlecenia.tnt360.pl/Polkomtel
· Do nadania przesyłki wymagane jest podanie numeru Klienta: ACC 218069
· Adres zwrotu:
InterPhone Service Sp. z o.o Hala M4
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

Ps. opisana procedura dotyczy wyłącznie umów zawartych w promocjach z opcją "Testuj", przykładowy regulamin- § 6 i na końcu jeszcze załącznik A.

Re: Odstąpienie od umowy

: 3 lut 2020, o 13:50
autor: herman00
Witam,
No i stało się. Przyszła faktura za usługi, których PLUS nie świadczył, bo odstąpiłem od umowy. Odstąpiłem od Umowy 10 grudnia 2019 i tego dnia odesłałem router na Łubinową - kurierem TNT, a Plus przysłał fakturę za usługi od 17 grudnia 2019 do 16 stycznia 2020. Chyba jakieś nieporozumienie - zgłosiłem do ebok Plus [#1260479] - 29 stycznia i na razie cisza.

Re: Odstąpienie od umowy

: 3 lut 2020, o 16:01
autor: Michał_Plus
herman00, jeśli zgłosiłeś reklamację to na pewno otrzymasz odpowiedz jak tylko sprawa zostanie zbadana. Prosimy o cierpliwość.

Re: Odstąpienie od umowy

: 4 lut 2020, o 08:58
autor: herman00
Ja tylko tak "nieśmiało" - co tu badać ?

Re: Odstąpienie od umowy

: 4 lut 2020, o 11:38
autor: Ewa_Plus
herman00
- poprosiłam Dep. Reklamacji o przyśpieszenie Twojej sprawy.
Niebawem powinieneś mieć już odpowiedź.