Krzysiek_Plus pisze:titan88, za oprogramowanie i działanie sprzętu odpowiada producent, jak już wspomniałem z naszych wcześniejszych testów zrealizowanych przez naszych pracowników nie wynikało by takowy problem występował, mimo to sprawę przekazaliśmy do producenta w celu wyjaśnienia i analizy, gdyż problem mógł występować np.: tylko z określonym rodzajem anteny.
Ja się nie spieram z tym, ze producent jest odpowiedzialny za oprogramowanie - bo to każdy wie. Jedyne zastrzeżenia jakie mam to do Pańskiej pracy. Końcowe rezultaty pokazały wszystkim, ze Pańskie zalecenia oddania sprzętu do warsztatu były bezpodstawne i wynikały z kompletnego braku rozeznania w temacie. A skoro oprogramowanie jest wadliwe (i zawinił producent, bo to on piszę oprogramowanie, a nie Wy), to również Wasi technicy nie mogli wykazać prawidłowego działania - to jest sprzeczne z tym, co Pan pisze. W innym przypadku, dlaczego Waszym technikom miałoby to działać, a innym nie? Pan nawet kłamać nie umie - bo to co Pan pisze jest dobre dla naiwnych. To jest skandal, aby odpowiadać na tak niskim poziomie, reprezentując taka firmę jak Plus (lidera technologii LTE!) - w przeciwnym razie można wysnuć wniosek ze Wasi technicy sprawdzają sprzęt niedokładnie, w co wątpię.
Według Pana, problemu w ogóle nie było, gdyż sam Pan twierdził że skoro reszta nie zgłasza identycznych nieprawidłowości to znaczy że wszystko działa prawidłowo - to jest spychologia, a nie pomoc techniczna. I nie jest to moją złośliwością, że piszę Panu to co Pan czyta, a jedynie mój żal do Was, że takie macie podejście do życia. Ten temat udowodnił, że trzeba samemu załatwiać niektóre sprawy, pisać do producenta, bo inaczej nie ma możliwości uzyskania odpowiedzi szybciej np. od Was. Całe szczęście, że firma Huawei chce dbać o swoje dobre imię.