Rejestracja numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 gru 2018, o 16:53
Re: Rejestracja numeru
To pierwszy numer, który chciałem dorejestrować.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja numeru
jarek_1,
prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, który ma zostać zarejestrowany + numer, z którego dane mają zostać przepisane. W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl numer telefonu, który ma zostać zarejestrowany + numer, z którego dane mają zostać przepisane. W temacie napisz słowo FORUM oraz podaj swój nick. Przekażę wówczas sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja numeru
Przesłałem maila 19.12. Udało się coś ustalić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja numeru
jarek_1,
ta korespondencja do mnie nie dotarła . Podaj proszę numer tego zagadnienia.
ta korespondencja do mnie nie dotarła . Podaj proszę numer tego zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja numeru
Mogę wysłać jeszcze raz. Nic takiego jak numer zagadnienia nie wystapiło w tej sprawie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja numeru
jarek_1,
na adres e-mail powinien wówczas dotrzeć identyfikator korespondencji. Warto sprawdzić folder SPAM (to ulubione miejsce wędrowania tych wiadomości ).
Jeżeli nic takiego nie odnajdziesz, to prośba o powtórne wysłanie maila. Koniecznie w temacie ze słowem FORUM i nickiem.
na adres e-mail powinien wówczas dotrzeć identyfikator korespondencji. Warto sprawdzić folder SPAM (to ulubione miejsce wędrowania tych wiadomości ).
Jeżeli nic takiego nie odnajdziesz, to prośba o powtórne wysłanie maila. Koniecznie w temacie ze słowem FORUM i nickiem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja numeru
Nic nie znalazłem, w spamie też. Wysłałem z innego maila i chyba teraz jest dobrze, bo dostałem odpowiedź z numerem - 433152.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja numeru
jarek_1,
Jest dobrze mam wiadomość - dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.jarek_1 pisze:chyba teraz jest dobrze
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak rejestracji numeru po przejściu do Plus na Kartę
Cześć.
A ja ponownie z prośbą o pomoc. Zdecydowałam się na przejście z Plus Abonament do Plus Na Kartę. Odpowiedni wniosek złożyłam na koniec maja i wczoraj 21 lipca zgodnie z umową ta zmiana nastąpiła. Dowiedziałam się o tym, ponieważ utraciłam możliwość dzwonienia i odbierania rozmów przychodzących. Pomimo wcześniejszego (przed wyłączeniem) wysłania SMS o treści PRZENIES na numer 80107 numer nie został zarejestrowany na moje dane po przejściu do Plus Na Kartę: :/
Przełknęłam gorzką pigułkę i poszukałam innej opcji rejestracji - SMS. Poprosiłam członka rodziny, który ma zarejestrowany numer w Plusie Na Kartę o zarejestrowanie mojego na tą osobę. SMS o treści ZAREJESTRUJ XXXXXXXXX YYYYYYYYYYYYY* został wysłany na nr 80106. Oczywiście zamiast X i Y podałam numer telefonu i nr karty. Zrobiłam to jeszcze wczoraj i ponownie jak kamień w wodę - cisza. Ani na numer rejestrowany ani na numer rejestrujący nie wróciła żadna wiadomość. Ok myślę aby nie wyjść na marudę pofatyguję się do jakiegoś punktu i spróbuję zarejestrować kartę manualnie. Dziś rano mąż podszedł do One Minute, gdzie zgodnie z https://www.plus.pl/rejestracja istnieje możliwość rejestracji numeru w Plusie. Dał swój dowód, podał numer karty i Pani poinformaowała, że numer został zarejestrowany, a ja powinnam dostać SMS z potwierdzeniem. Niestety jak się zapewne domyślacie ponownie cisza. Zrestartowałam telefon dwukrotnie dalej nic. Kiedy próbuję do kogoś zadzwonić, dalej słyszę komunikat, aby zarejestrować numer, aby korzystać z usług Plus. :/
Jeszcze nie byłam w sumie w salonie Plusa, ale z tej ostatniej opcji będę mogła skorzystać wieczorem po pracy. Powiedzcie, proszę czy ja coś robię nie tak, czy to system nie działa jak trzeba? Może specjalista Plus byłby na tyle miły, aby sprawdzić status mojego numeru? Oczywiście dane mogę przesłać na priv.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Asia
A ja ponownie z prośbą o pomoc. Zdecydowałam się na przejście z Plus Abonament do Plus Na Kartę. Odpowiedni wniosek złożyłam na koniec maja i wczoraj 21 lipca zgodnie z umową ta zmiana nastąpiła. Dowiedziałam się o tym, ponieważ utraciłam możliwość dzwonienia i odbierania rozmów przychodzących. Pomimo wcześniejszego (przed wyłączeniem) wysłania SMS o treści PRZENIES na numer 80107 numer nie został zarejestrowany na moje dane po przejściu do Plus Na Kartę: :/
Przełknęłam gorzką pigułkę i poszukałam innej opcji rejestracji - SMS. Poprosiłam członka rodziny, który ma zarejestrowany numer w Plusie Na Kartę o zarejestrowanie mojego na tą osobę. SMS o treści ZAREJESTRUJ XXXXXXXXX YYYYYYYYYYYYY* został wysłany na nr 80106. Oczywiście zamiast X i Y podałam numer telefonu i nr karty. Zrobiłam to jeszcze wczoraj i ponownie jak kamień w wodę - cisza. Ani na numer rejestrowany ani na numer rejestrujący nie wróciła żadna wiadomość. Ok myślę aby nie wyjść na marudę pofatyguję się do jakiegoś punktu i spróbuję zarejestrować kartę manualnie. Dziś rano mąż podszedł do One Minute, gdzie zgodnie z https://www.plus.pl/rejestracja istnieje możliwość rejestracji numeru w Plusie. Dał swój dowód, podał numer karty i Pani poinformaowała, że numer został zarejestrowany, a ja powinnam dostać SMS z potwierdzeniem. Niestety jak się zapewne domyślacie ponownie cisza. Zrestartowałam telefon dwukrotnie dalej nic. Kiedy próbuję do kogoś zadzwonić, dalej słyszę komunikat, aby zarejestrować numer, aby korzystać z usług Plus. :/
Jeszcze nie byłam w sumie w salonie Plusa, ale z tej ostatniej opcji będę mogła skorzystać wieczorem po pracy. Powiedzcie, proszę czy ja coś robię nie tak, czy to system nie działa jak trzeba? Może specjalista Plus byłby na tyle miły, aby sprawdzić status mojego numeru? Oczywiście dane mogę przesłać na priv.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Asia
Ostatnio zmieniony 22 lip 2019, o 10:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja numeru
Witaj parnold,
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z danymi (numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularza. Wówczas nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z danymi (numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularza. Wówczas nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja numeru
Dziękuję za link. Formularz wypełniony : Brak rejestracji numeru po przejściu do Plus na Kartę [#892305]. Domyślam się że 892305 to mój identyfikator sprawy. Jak uda się podbić temat to będę bardzo wdzięczna. Natomiast ja grzecznie czekam na odpowiedź :)
Edycja:
Numer Zarejestrowany już. Dziękuję pięknei za szybką reakcję. :)
Edycja:
Numer Zarejestrowany już. Dziękuję pięknei za szybką reakcję. :)
Ostatnio zmieniony 22 lip 2019, o 11:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rejestracja numeru
parnold,
cudownie . Dziękuję za informację.
Czasem nawet poniedziałek niesie dobre nowiny .
cudownie . Dziękuję za informację.
Czasem nawet poniedziałek niesie dobre nowiny .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rejestracja numeru
@piowor,
zrób restart telefonów (wył/wł). Jeśli to nie pomoże, to pewnie będzie potrzebna weryfikacja i wgląd w konto jak w poprzednich przypadkach.
zrób restart telefonów (wył/wł). Jeśli to nie pomoże, to pewnie będzie potrzebna weryfikacja i wgląd w konto jak w poprzednich przypadkach.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rejestracja numeru
Witaj piowor,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.piowor pisze: Numer zgłoszenia #1726588.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ