Rejestracja numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 wrz 2013, o 11:09
Re: Aktywacja karty microSIM
jestem załamany... dowiedziałem się w Plusie, że mój nr został wyłączony. Ktoś namieszał.
teraz jest podobno aktywny ale nadal czekam na aktywację karty. Masakra!
teraz jest podobno aktywny ale nadal czekam na aktywację karty. Masakra!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
lapp,
podejdź proszę z tą kartą SIM do punktu, w którym składany był wniosek o duplikat. Tam pracownik wyjaśni przyczynę braku aktywacji karty.
podejdź proszę z tą kartą SIM do punktu, w którym składany był wniosek o duplikat. Tam pracownik wyjaśni przyczynę braku aktywacji karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Witam,
pracownik w salonie poinformował mnie, że mój nr został wyłączony.
Przechodzę do Play z chwilą zakończenia umowy w PLUS tj. 2.11.2013
Na infolinii Plus poinformowano mnie, że wniosek od Play jest prawidłowy. Nr też jest aktywny.
Mam czekać na aktywację karty miroSIM.
Jak to możliwe, że inni czekają godzinę, dwie lub dobę...a u mnie mija 6 dzień i nic... głucho.
Po 15 latach w Plusie na sam koniec jestem strasznie zniesmaczony i cała dobra opinia idzie w zapomnienie.
Nie ma nikogo kompetentnego w Plus kto może mi pomóc?
pracownik w salonie poinformował mnie, że mój nr został wyłączony.
Przechodzę do Play z chwilą zakończenia umowy w PLUS tj. 2.11.2013
Na infolinii Plus poinformowano mnie, że wniosek od Play jest prawidłowy. Nr też jest aktywny.
Mam czekać na aktywację karty miroSIM.
Jak to możliwe, że inni czekają godzinę, dwie lub dobę...a u mnie mija 6 dzień i nic... głucho.
Po 15 latach w Plusie na sam koniec jestem strasznie zniesmaczony i cała dobra opinia idzie w zapomnienie.
Nie ma nikogo kompetentnego w Plus kto może mi pomóc?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
Witaj lapp,
prześlij proszę pytanie w sposób, który prosiłam w pierwszej naszej korespondencji. Wówczas będziemy mogli podać przyczynę braku aktywacji tej karty i wyjaśnić całą sprawę.
Wklej tutaj numer zagadnienia, który pojawi się w informacji zwrotnej - poproszę wówczas o przyspieszenie odpowiedzi.
prześlij proszę pytanie w sposób, który prosiłam w pierwszej naszej korespondencji. Wówczas będziemy mogli podać przyczynę braku aktywacji tej karty i wyjaśnić całą sprawę.
Wklej tutaj numer zagadnienia, który pojawi się w informacji zwrotnej - poproszę wówczas o przyspieszenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Witam. Co mam zrobić alby dezaktywować starą kartę a aktywować nową, Micro? Czy jest to możliwe bez udawania się do salonu Plus?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty microSIM
Danona, wymiana karty jest możliwa tylko w punkcie/salonie Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
W jaki sposób się to odbywa i co muszę przygotować? obie karty są w telefonach, stara oczywiście działa w nowej "brak sieci". co muszę ewentualnie przygotować?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Aktywacja karty microSIM
Danona, a w jaki sposób otrzymałeś nową kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
nowa karta została przysłana razem z nowym telefonem. i właśnie nie mam pojęcia co zrobić :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
Witaj Danona,
Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?Danona pisze:nowa karta została przysłana razem z nowym telefonem. i właśnie nie mam pojęcia co zrobić :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
zakupiono telefon z ktorym przysłano kartę micro, ale już się udało :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
Danona,
super . To chyba była to nowa umowa, gdzie numer czekał na aktywacje...
super . To chyba była to nowa umowa, gdzie numer czekał na aktywacje...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Witam, również mam problem z wymianą karty. W poniedziałek do południa byłam w salonie Plusa i wymieniłam swoją starą kartę sim na micro sim bo taka była mi potrzebna do nowego telefonu. Do dzisiaj stara karta działa dalej, a nowa pokazuje brak zasięgu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
Witaj salma87,
sprawa dotyczy numeru w Plus na Kartę? Numery kart SIM podane na wniosku zgadzają się z numerami nadrukowanymi na kartach?
sprawa dotyczy numeru w Plus na Kartę? Numery kart SIM podane na wniosku zgadzają się z numerami nadrukowanymi na kartach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Tak to był mix, teraz jest na kartę. Numery są zgodne.