Rejestracja numeru

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
lapp
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 wrz 2013, o 11:09

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: lapp »

jestem załamany... dowiedziałem się w Plusie, że mój nr został wyłączony. Ktoś namieszał.
teraz jest podobno aktywny ale nadal czekam na aktywację karty. Masakra!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

lapp,

podejdź proszę z tą kartą SIM do punktu, w którym składany był wniosek o duplikat. Tam pracownik wyjaśni przyczynę braku aktywacji karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lapp
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 20 wrz 2013, o 11:09

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: lapp »

Witam,
pracownik w salonie poinformował mnie, że mój nr został wyłączony.
Przechodzę do Play z chwilą zakończenia umowy w PLUS tj. 2.11.2013
Na infolinii Plus poinformowano mnie, że wniosek od Play jest prawidłowy. Nr też jest aktywny.
Mam czekać na aktywację karty miroSIM.
Jak to możliwe, że inni czekają godzinę, dwie lub dobę...a u mnie mija 6 dzień i nic... głucho.
Po 15 latach w Plusie na sam koniec jestem strasznie zniesmaczony i cała dobra opinia idzie w zapomnienie.

Nie ma nikogo kompetentnego w Plus kto może mi pomóc?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj lapp,

prześlij proszę pytanie w sposób, który prosiłam w pierwszej naszej korespondencji. Wówczas będziemy mogli podać przyczynę braku aktywacji tej karty i wyjaśnić całą sprawę.

Wklej tutaj numer zagadnienia, który pojawi się w informacji zwrotnej - poproszę wówczas o przyspieszenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danona
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 paź 2013, o 17:04

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Danona »

Witam. Co mam zrobić alby dezaktywować starą kartę a aktywować nową, Micro? Czy jest to możliwe bez udawania się do salonu Plus?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

Danona, wymiana karty jest możliwa tylko w punkcie/salonie Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danona
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 paź 2013, o 17:04

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Danona »

W jaki sposób się to odbywa i co muszę przygotować? obie karty są w telefonach, stara oczywiście działa w nowej "brak sieci". co muszę ewentualnie przygotować?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Krzysiek_Plus »

Danona, a w jaki sposób otrzymałeś nową kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danona
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 paź 2013, o 17:04

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Danona »

nowa karta została przysłana razem z nowym telefonem. i właśnie nie mam pojęcia co zrobić :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Danona,
Danona pisze:nowa karta została przysłana razem z nowym telefonem. i właśnie nie mam pojęcia co zrobić :)
Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danona
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 paź 2013, o 17:04

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Danona »

zakupiono telefon z ktorym przysłano kartę micro, ale już się udało :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Danona,

super :-). To chyba była to nowa umowa, gdzie numer czekał na aktywacje...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
salma87
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 30 paź 2013, o 15:33

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: salma87 »

Witam, również mam problem z wymianą karty. W poniedziałek do południa byłam w salonie Plusa i wymieniłam swoją starą kartę sim na micro sim bo taka była mi potrzebna do nowego telefonu. Do dzisiaj stara karta działa dalej, a nowa pokazuje brak zasięgu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj salma87,

sprawa dotyczy numeru w Plus na Kartę? Numery kart SIM podane na wniosku zgadzają się z numerami nadrukowanymi na kartach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
salma87
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 30 paź 2013, o 15:33

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: salma87 »

Tak to był mix, teraz jest na kartę. Numery są zgodne.
ODPOWIEDZ