Strona 4 z 6

Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami

: 24 maja 2018, o 14:34
autor: Marta_Plus
Paweł Gabriel,
Paweł Gabriel pisze:Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami [#83813].
sprawdź proszę jeszcze, czy ten numer sprawy jest prawidłowy?

Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami

: 25 maja 2018, o 17:10
autor: Paweł Gabriel
Dzień dobry,
W związku z tym, ze na mój email przyszła odpowiedź z informacją o negatywnym rozpatrzeniem reklamacji, wszystkim osobom z Plusa, które chociaż przez moment pochyliły się nad sygnalizowanym problemem składam ta drogą podziękowanie, szczególnie Pani Marcie o niku Marta_Plus.
Samej odpowiedzi na reklamacje nie ma co komentować : typowy zabieg kopiuj /wklej , oczywiście numer telefonu właściwy. A konkluzja taka: zamawiany przez telefon pakiet to PLUS.40 z e-fakturą, Mama podpisał PLUS.60 z e-fakturą, a na 3 stronie pierwszej fakturze w wierszu 11 z tzw. Twojej Zielonej faktura Plus jest podana nazwa pakietu PLUS.50 z e-fakturą.
Byłbym też małostkowy gdybym nie podziękował i nie pogratulował poczucia humoru anonimowej osobie, która do kosmicznej maszyny Nokia 3310 przydzieliła 12 GB miesięcznego transferu Internetu( a to sobie Babcia posurfuje po Internecie). Ten ktoś łazi sobie teraz po korytarzach Polkomtela i śmieje się do rozpuku.
Mamie odpuszczam, bo jak można mieć pretensje do osoby, która do tekstu w Arialu 16 zakłada okulary.
Przepraszam też Panią o inicjałach PT za treść mojego emaila z 23 maj 2018 20:18, oczywiście nic złego nie życzę Państwa bliskim. Na usprawiedliwienie mogę tylko dodać, że tam w Pusie pewnie też macie Matki. Macie?
Do zobaczenia Kochani. Pogadamy jak przyjdzie czas odnowienia umowy.

Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami

: 25 maja 2018, o 18:16
autor: Ewa_Plus
Witaj Paweł Gabriel,
- bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji.
Ze swojej strony poprosiłam Departament Reklamacji o ponowną weryfikację tej sprawy.

Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami

: 25 maja 2018, o 18:54
autor: Paweł Gabriel
Pani Marto,
Serdecznie dziękuję za ponowny odzew. Proszę dać spokój. Przy wirtualnym załatwianiu transakcji liczy się tylko zaufanie do osoby po drugiej stronie telefonicznej słuchawki lub ekranu monitora. Ja wiem, co zamawiałem i pamiętam, co mówiła Pani po drugiej stronie telefonu. Wiem, kto jest właścicielem Plusa, a Pani tam pracując wie, że nie są to drobni naciągacze, którzy w zaciemnionej bramie próbują handlować skserowanymi dolarami. Dzięki za dobre słowo. Może ten wyższy o parę złotych abonament przyda się tak szacownej firmie do przejęcia giełdy z Zurychu albo innym Hongkongu, albo do kupna floty wahadłowców. Kto wie? Pozdrawiam.

Stan faktyczny niezgodny z umową

: 2 kwie 2019, o 13:32
autor: Noahn192
Witam, w październiku przeszłam z mixa na abonament i zauważyłam, że nie mam naliczanych darmowych minut i sms-ów w abonamencie, tylko że płacę za każdy sms i każdą minutę dodatkowo. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Zlożyć reklamacje?

Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami

: 2 kwie 2019, o 14:40
autor: Basia_Plus
Witaj Noahn192,

czy nie wysyłałeś wiadomości SMS o podwyższonej opłacie lub SMS-ów międzynarodowych?

Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami

: 2 kwie 2019, o 14:45
autor: Noahn192
Nie, sms-y piszę wyłącznie do męża, zresztą na fakturze jaką dostaję są opłaty za każdy sms i za każdą minutę, a w aplikacji Plus Online cały czas pisze, np że Rozmowy, pakiety 0 z 0 min. internet w tej chwili mam 1.86 z 2 GB i SMS i/lub MMS 0 z 0 szt pod tym oczywiście przekroczono: 8,61 zł w tej chwili tak mam, więc skoro rozmowy i smsy mam 0 z 0 sztuk, czyli w ogóle nie mam ich przyznanych.

Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami

: 2 kwie 2019, o 15:26
autor: Basia_Plus
Noahn192,

za jaki okres rozliczeniowy otrzymujesz faktury?
W jakiej promocji została zawarta umowa, jaką taryfę posiadasz?

Przestrzegam przed promocjami w Plus.

: 23 kwie 2019, o 22:10
autor: Phil_ips
Witam,
To mój pierwszy post na forum. Zarejestrowałem się aby przestrzec przed siecią Plus.
Jestem abonentem od 2006 roku. Kończyła mi się umowa zdecydowałem się przedłużyć ją na kolejny czas zamknięty.
Umowę przedłużyłem przez sklep internetowy. Dostałem potwierdzenie na @ i czekałem na kuriera. Dokumenty przyszły, podpisałem po przeczytaniu aneks. W jednym z punktów była informacja o promocyjnym zwolnieniu z abonamentu na 3 miesiące. Stwierdziłem, że fajnie, dodatkowy bonus, o którym jednak słowa nie było w potwierdzeniu zawarcia umowy. I tu się zaczyna.
Po wejściu w życie nowej umowy, został mi zabrany pakiet internetowy w roamingu. Po interwencji w BOK dostałem info, że nie płacę abonamentu więc nie mam pakietu. WTH?!
Po złożeniu reklamacji dostałem odpowiedź o mniej więcej tej treści : nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi.
Druga sprawa, w potwierdzeniu złożenia zamówienia była zawarta informacja o promocji HBO GO. Ok, chciałem skorzystać. Wysłałem sms i dostałem odpowiedź, że w aktualnej taryfie promocja nie obowiązuje. Telefon do BOK i informacja, że faktycznie pomimo, że mam potwierdzenie o dostępności promocji dla mojego numeru, promocja mnie nie dotyczy. Znowu reklamacja i znowu odpowiedź taka sama jak przy poprzedniej reklamacji.
Na dzień dzisiejszy jestem we Włoszech, bez aktywnego pakietu internetowego, każdy MB kosztuje mnie 0,12 zł czyli 1GB 122,80 zł. i zapadła decyzja. Tak się składa, że numer, którego dotyczyło przedłużenie nie jest moim jedynym numerem w sieci PLUS.
Po powrocie lecą wypowiedzenia na drugi numer z mojego konta i numery dzieci.

Także przestrzegam przed korzystaniem z promocji w plusie, a plus musi jescze dużo się nauczyć w kwestii obsługi klienta.

Już przy poprzednim przedłużeniu umowy zostałem oszukany przez konsultanta ale po złożeniu reklamacji i odsłuchaniu rozmowy dostałem comiesieczny rabat wyrównujący straty ale bieżąca sytuacja przepełniła czarę goryczy.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Przestrzegam przed promocjami w Plus.

: 24 kwie 2019, o 12:15
autor: Basia_Plus
Witaj Phil_ips,

jaką wysokość abonamentu posiadasz na tym numerze oraz w jakiej promocji umowa została zawarta?
Phil_ips pisze:jestem we Włoszech, bez aktywnego pakietu internetowego,
Poza granicami kraju możesz skorzystać z pakietu Atlantyckiego. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... atlantycki.

Re: Przestrzegam przed promocjami w Plus.

: 24 kwie 2019, o 12:56
autor: Phil_ips
Basia_Plus pisze:Witaj Phil_ips,

jaką wysokość abonamentu posiadasz na tym numerze oraz w jakiej promocji umowa została zawarta?
Phil_ips pisze:jestem we Włoszech, bez aktywnego pakietu internetowego,
Poza granicami kraju możesz skorzystać z pakietu Atlantyckiego. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... atlantycki.
Plus dla firm 2.0, 40 złotych netto.
Do 16. Kwietnia miałen 5 GB do wykorzystania w UE. Teraz przez brak informacji o sposobie naliczania pakietów mam zero. Mając w ramach swojego abonamentu pakiet internetowy łamiecie zasadę roam like at home.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Przestrzegam przed promocjami w Plus.

: 24 kwie 2019, o 14:28
autor: Basia_Plus
Phil_ips,
Phil_ips pisze:Mając w ramach swojego abonamentu pakiet internetowy łamiecie zasadę roam like at home.
jeżeli w danym okresie rozliczeniowym jest udzielony rabat na abonament i nie jest ponoszona opłata abonamentowa, Limit Roamingowy Data nie jest przyznawany. Informacje znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/documents/16/ead5ae ... 945873f3db, punkt V, podpunkt 2.

Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami

: 24 kwie 2019, o 20:11
autor: Phil_ips
Basia_Plus pisze:Phil_ips,
Phil_ips pisze:Mając w ramach swojego abonamentu pakiet internetowy łamiecie zasadę roam like at home.
jeżeli w danym okresie rozliczeniowym jest udzielony rabat na abonament i nie jest ponoszona opłata abonamentowa, Limit Roamingowy Data nie jest przyznawany. Informacje znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/documents/16/ead5ae ... 945873f3db, punkt V, podpunkt 2.
A co z drugą częścią mojego posta?

Idziecie w zaparte choć wprowadzacie niedopowiedzeniami w błąd stałego klienta. Więc lecą wam do konkurencji 3 numery abonamentowe. Z mojej strony nie ma pytań.
W poniedziałek, po powrocie wysyłam wypowiedzenia.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Re: Aneks do umowy niezgodny z ustaleniami

: 25 kwie 2019, o 13:14
autor: Basia_Plus
Phil_ips,
Phil_ips pisze:w potwierdzeniu złożenia zamówienia była zawarta informacja o promocji HBO GO.
prześlij zatem proszę potwierdzenie, o którym piszesz z opisem sprawy na: bok@plus.pl wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Reklamacja. Proszę o pomoc. Pilne

: 16 paź 2019, o 01:09
autor: danielak1989
Witam.
Przedłużył umowę na abonament telefonicznie.
Konsultant przedstawił warunki, zgodziłem się.
60 zł no limit tel i SMS i 12GB internetu co miesiąc.
Rabatowy 50%.
I telefon Samsung A70 na raty. OK.

Kilkukrotnie podczas zawierania umowy było podkreślano warunki.

Po kilku dniach kurier przyjechał. Umowę podpisałem jak to z kurierami. Telefon otrzymałem.

Niestety jak się okazało w następnych dniach internetu mam tylko 4GB. .... dla mnie szok....
Kilka razy dzwoniłem na infolinię i panie tylko potwierdzamy ze jest błąd ze powinno być przy tym abonamencie 12GB. Tyle że one nic nie mogą zrobić,jedynie dział Reklamacji.

Pierwsza reklamacja przed plus online. Ładnie napisałem co o jak.
W odpowiedzi dostałem ze powinienem dostać pakiet "jednorazowy" 12GB.
I że reklamacje uznają za zakończona.

Brak słów.

Napisałem kolejna reklamacje ze mnie nie interesuje pakiet "jednorazowy", tylko comiesięcznych podstawowy 12GB.
I żeby odsłuchania zawarcie aneksu przedłużenia umowy telefonicznej gdzie warunki były kilkukrotnie mówione.

W odpowiedzi dostałem ze odsluchali i faktycznie przyznają ze tak było.
Tyle że jako rozwiązanie oznajmili ze zrobią to dla mnie ze mogę odstąpić od umowy (minął już ponad miesiąc od zawarcia umowy) . I że muszę zwrócić sprzęt, czyli telefon w nienaruszonym stanie. I następnie znowu napisać reklamacje....
To są jakieś żarty ?

Przede wszystkim to co ja przez miesiąc kozystalem z telefonu w białych rękawiczkach i kładę go na miękka poduszkę by nie miał kompletnie żadnych śladów użytkowania ??? Heh brak słów.

Kolejna rzecz, to ja mam odstąpić od umowy ?
Przecież to Polkomtel nie wywiązał się z warunków.

Nie prościej i sprawniej zmienić w ustawieniach pakiet podstawowy na 12GB z 4?

Odnoszę wrażenie ze ktoś z pracowników by miał więcej pracy porostu. A tak to na konsumenta się zgarnia by odsyła sprzęt, składał odstąpienie od aneksu i pisał kolejna reklamacje. Po to by po tym wszystkich zawartość nowa umowę przedłużenia abonamentu.

Drodzy specjaliści forum plusa proszę o pomoc.

Pan kilka lat mam u was 3 abonamenty. I jestem naprawdę zadowolony. Lecz taka akcja jaka mnie teraz spotkała to jakaś kpina.

Podsyłam odpowiedz ostatnia z reklamacji. Sygnatura itd.

Znak: OKR/MP/5764925/15.10.19


Proszę o szybką odpowiedź i reakcje.