Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 paź 2018, o 21:29
Re: Brak LTE
Nadal nie działa
Re: Brak LTE
Po zmianie ustawień należy wyłączyć i włączyć telefon.
Z jakiej taryfy korzystasz?
Z jakiej taryfy korzystasz?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 paź 2018, o 21:29
Re: Brak LTE
Uruchomiłem ponownie telefon nadal nie działa a korzystam z taryfy Plus dla firm
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Miłosz2661, Zmień APN na plus. Typ APN ustaw na - default, supl. Wykonaj restart i sprawdź czy działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 paź 2018, o 21:29
Re: Brak LTE
Nadal H+
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Miłosz2661, wrzuć screeny z obecnej konfiguracji. Jakiego aparatu używasz? Od kiedy występuje problem, co uległo zmienie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 paź 2018, o 21:29
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 paź 2018, o 21:29
Re: Brak LTE
I to
25 paź 2018, o 10:33
Nic w sumie nie uległo zmianie nadal h+
25 paź 2018, o 10:33
Nic w sumie nie uległo zmianie nadal h+
Ostatnio zmieniony 25 paź 2018, o 11:45 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Miłosz2661, podaj Swoją dokładną lokalizację. Sprawdź też w ustawieniach telefonu czy nie masz włączonej opcji "Tylko 3G".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 paź 2018, o 21:29
Re: Brak LTE
Nie nie mam tylko 3g a lokalizacja Gdynia Chwarzno Janki Bryla
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Miłosz2661, w lokalizacji nie ma problemów z dostępem do technologii LTE. Czy masz możliwość sprawdzić kartę na innym aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 paź 2018, o 21:29
Re: Brak LTE
Nie za bardzo
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Miłosz2661, zainstaluj aplikację "Network Cell Info" i sprawdź w zasięgu jakiej technologii jesteś i jakie masz parametry sygnału.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 paź 2018, o 21:29
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Miłosz2661, sprawdź w Plus Online czy masz aktywną usługę LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ