Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 64
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 sie 2019, o 00:16
Re: Brak LTE
Ja właśnie przesiadłem się z Huaweia na Xiaomi ale mi11i. Na razie jeszcze na karcie Pleya, bo przenoszę numer do Plusa, ale bez problemu łapie mi LTE w pleyu. Xiaomi ma w ustawieniach preferowany typ sieci. Może tam masz ustawione na 3G.
Re: Brak LTE
enrikez,
- sprawdź ten tryb sieci, jak radzi elektryk.
Sprawdź też jaki obecnie masz wpisany APN.
Czy Twoja karta SIM po przełożeniu do innego telefonu łapie LTE?
- sprawdź ten tryb sieci, jak radzi elektryk.
Sprawdź też jaki obecnie masz wpisany APN.
Czy Twoja karta SIM po przełożeniu do innego telefonu łapie LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 lip 2021, o 01:14
Re: Brak LTE
Pani też brala udział w okłamywaniu ludzi w 2013 że limitu nie będzie a stosowny zapis to tylko "w przypadku kopiowania internetu"? Bo chciałbym wiedzieć jakie to uczucie...Ewa_Plus pisze:slimosolo,
jeśli chcesz, mogę poprosić dział techniczny o zbadanie sprawy, potrzebne byłyby jeszcze dodatkowe informacje na maila:
- jakieś najświeższe przykłady takich połączeń, tak z dwóch dni (numer A, numer B - data i godzina)
- w jakim telefonie wówczas miałeś kartę SIM
- jak wygląda sytuacja z połączeniami w innej lokalizacji, czy również wtedy są podobne utrudnienia.
Wiadomość możesz wysłać na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank w temacie umieszczając swój nick oraz dopisek "forum".
Re: Brak LTE
Mam problem, internet zawsze dobrze działał, ale od wczoraj nie mogę używać danych komórkowych ani dzwonić do nikogo, GPRS aktywne. Powiadomienie "Zaloguj się do sieci plus"
Re: Brak LTE
Jedyne z czym się spotkałem w przypadku takiego komunikatu:
Kuba9971, napisz co to za oferta (abonament/karta)? I czy jeśli to abonament to czy czasami nie zapomniałeś opłacić rachunku?
To blokada windykacyjna...Kuba9971 pisze:"Zaloguj się do sieci plus"
Kuba9971, napisz co to za oferta (abonament/karta)? I czy jeśli to abonament to czy czasami nie zapomniałeś opłacić rachunku?
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sty 2024, o 02:22
Re: Brak LTE
Brak Lte w telefonie na tylko 3g abonament z 5h mam nowy telefon iphone 12 i niedziałający lte od 5 miesiący
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
kubabarcis,
aby zweryfikować dostępność usługi na koncie numeru, prześlij zgłoszenie poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL).
aby zweryfikować dostępność usługi na koncie numeru, prześlij zgłoszenie poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sty 2024, o 02:22
Re: Brak LTE
Mam brak lte w telefonie od 5miesiecy inne telefony z tego abonamentu nie maja problemu
myślę że to problem po stronie operatora proszę o pomoc
myślę że to problem po stronie operatora proszę o pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak LTE
kubabarcis,
tak jak pisała Marta:
tak jak pisała Marta:
Podaj nam potem tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.Marta_Plus pisze: ↑2 sty 2024, o 13:03 aby zweryfikować dostępność usługi na koncie numeru, prześlij zgłoszenie poprzez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL).
Ostatnio zmieniony 3 sty 2024, o 18:52 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przesłanie linku.
Powód: przesłanie linku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sty 2024, o 02:22
Re: Brak LTE
Nie mogę przesłać formularza można wysłać jeszcze raz ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sty 2024, o 02:22
Re: Brak LTE
Co dalej mam zrobić żeby polonczyc sie z LTE
dalej mam tylko 3g
dalej mam tylko 3g
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
kubabarcis,
jeśli wysłałeś zapytanie w danej sprawie poprzez wskazany wcześniej formularz, podaj nam tutaj numer zagadnienia.
jeśli wysłałeś zapytanie w danej sprawie poprzez wskazany wcześniej formularz, podaj nam tutaj numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 1 sty 2024, o 02:22
Re: Brak LTE
CASE/240105/1434 Zasięg