Strona 15 z 33
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 17:44
autor: Krzysiek_Plus
Damian G, po zmianie APN'u najczęściej należy wyłączyć i włączyć telefon ponownie by telefon zaczął korzystać z nowych ustawień.
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 18:32
autor: Damian G
Teraz jest tak
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 18:38
autor: Krzysiek_Plus
Damian G, ale z Twojego zrzutu ekranu widać, że jesteś już zalogowany do LTE?
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 18:56
autor: Damian G
Tak, pokazał
Lte :) ale sieci brak :)
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 18:57
autor: Krzysiek_Plus
Damian G pisze:Lte :) ale sieci brak :
To znaczy, nie działa internet? Czy masz na myśli tylko komunikat?
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 18:59
autor: Damian G
Nie działa wogole , dopiero po przełączeniu ręcznym na 3G dziala
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 19:06
autor: Krzysiek_Plus
Damian G, proszę wrzuć na forum zrzut ekranu ze swojej konfiguracji.
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 19:08
autor: Damian G
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 19:12
autor: Krzysiek_Plus
Damian G, obecnie konfiguracja jest już prawidłowa, ale mimo to proszę, skorzystaj z funkcji zerowania ustawień i po ponownej konfiguracji wyłącz/włącz telefon.
Jeśli problem będzie występował dalej, proszę, prześlij przez ten
formularz swoją obecną lokalizację.
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 19:17
autor: Damian G
Chyba formularz nie będzie potrzebny , właśnie lte ruszyło
Po Miesiącu przerwy :) dziękuje za pomoc !
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 19:22
autor: lemur6666
Brak LTE, wysłałem formularz rano. Usługa uruchomiona, pakiet internetowy jest ważny. APN ustawiony na plus, wpisywany ręcznie, restartowane, Przełozona karta z routera do telefonu smasung galaxy III neo. Sprawdzane w mieście, pod nadajnikiem. Jakieś jeszcze pomysły ?
Acha w trybach pracy sieci nie mam opcji LTE/WCDMA/GSM a jedynie ostatnie dwie opcje.
Re: Brak LTE
: 15 mar 2017, o 20:06
autor: Krzysiek_Plus
lemur6666, odpowiedź wysłałem na Twojego maila.
lemur6666 pisze:smasung galaxy III neo
Ten model nie obsługuje LTE.
Re: Brak LTE
: 5 kwie 2017, o 12:31
autor: -kl-
Witam,
też mam problem z działaniem LTE w ofercie "na kartę", jestem w zasięgu LTE, telefon obsługuje LTE, mam aktywny pakiet i uruchomioną usługę LTE oraz środki na koncie, moje ustawienia APN:
Nazwa: PLUS
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelnienia: PAP
Typ APN: default,supl
Protokół APN: IPv4
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Proszę o pomoc.
Re: Brak LTE
: 5 kwie 2017, o 13:09
autor: Daniel_Plus
-kl-, przestaw proszę APN na internet oraz usuń lub ustaw na brak "Typ uwierzytelnienia: PAP". Czy telefon połączył się z LTE?
Re: Brak LTE
: 5 kwie 2017, o 13:23
autor: -kl-
Wprowadziłem zmiany, uruchomiłem ponownie telefon, po uruchomieniu było 3G/H+, później przez moment pojawiło się LTE, ale zaraz wskoczyło brak zasięgu i później już tylko 3G/H+. Przy próbie wymuszenia tylko LTE telefon po chwili traci zasięg.