KamilPowerLte pisze:Dobra a tłumacząc to z "waszego" na polski to czy ja mogę teraz w ofercie PowerLTE w której miałem mieć darmowy dostęp do IPLA oglądać ją wykorzystując technologię LTE bez uszczuplania pakietu podstawowego? O co chodzi z tą aktywacją?
Obowiązują Cię zasady z Twojej umowy, czyli tylko w 2G/3G.
KamilPowerLte pisze:Jak to będzie wyglądało z HBO GO? Jeśli użytkownik oferty PowerLTE będzie chciał wykupić dostęp do tej usługi to jak będzie wyglądał problem podliczania wykorzystanych danych? Czy będzie to leciało z pakietu podstawowego czy tak jak było kiedyś z IPLĄ bez wpływu na limit podstawowy? Czy można aktywować dostęp go HBO tylko na miesiąc a potem go dezaktywować aby nie ponosić kosztów jak się nie spodoba, czy jest to usługa do końca trwania umowy?
Nie, usługa jest bezpłatna przez 2 miesiące tylko w przypadku nowej umowy lub przedłużenia. Standardowa opłata wynosi 30zł i z usługi możesz zrezygnować w dowolnym momencie.
Co do limitu:
patryk7588 pisze:Wszyscy, którzy zakupią HBO GO do końca roku będą mogli korzystać z nielimitowanej transmisji danych do strony internetowej lub aplikacji serwisu. Dzięki temu podczas oglądania materiałów nie będą zużywać pakietów internetowych ani ponosić dodatkowych kosztów związanych z korzystaniem z tego serwisu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wiadomo coś na temat tego czy promocja zostanie przedłużona? W regulaminie widnieje, że trwa ona do 30 czerwca 2016. Zastanawiam się nad pozostawieniem usługi w Plusie i rezygnacji z HBO w mojej kablówce, ale nie chce zostac od lipca bez HBO, ale też cena 30 zł (poza promocją) to jest to samo co mam w swojej kablówce więc w takiej sytuacji po bezpłatnych miesiącach z usługi zrezygnuję.
Swojego czasu skorzystałem z testowego okresu na HBO GO i po okresie testowym nie przedłużyłem oferty.
Po przerwie chciałem ponownie skorzystać z HBO GO już w standardowej opłacie, niestety okazuje się, że nie można się na nowo zarejestrować na poprzednie dane a jedynie założyć nowe konto. Nie ma też nigdzie pozycji uaktualnienia nowego KODu od Plusa.
Zapytałem w HBO GO czy stare konto można skasować aby ponownie móc dokonać rejestracji na swoje poprzednie dane
i otrzymałem informację, że:
"konto można skasować, proszę w tej sprawie zwrócić sie do operatora, poprzez którego było ono zakładane. Po skasowaniu starego konta będzie Pan mógł założyć nowe na ten sam adres email."
gregmar, prośbę o usunięcie konta w HBO GO możesz zgłosić nam telefonicznie, kontaktując się w tej sprawie pod numerem 601 102 601 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora. http://www.plus.pl/kontakt).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
Zgodnie z info na stronie http://www.plus.pl/hbogo wysłałem sms-a aktywującego i otrzymałem odpowiedź (screen).
Czy to oznacza, że nie należy mi się pakiet na próbę, czy każdemu odpisują o koszcie 20 zł, a mimo to nie naliczają przez okres promocji wg Regulaminu http://www.plus.pl/documents/16/45c9d46 ... ulamin.pdf? A może mam zaczekać z tym do 21.09., kiedy taryfa wejdzie w życie?
Krzysiek_Plus pisze:sedzia20, odpowiedź jest w zalinkowanym przez ciebie regulaminie (patrz pkt 7). Czy zapoznałeś się z nim przed zadaniem pytania?
Tak, ale z racji tego nie wiem jak jestem traktowany - jako Umowa czy Aneks do Umowy - zadałem to pytanie, bo nie chiałbym mieć naliczone tych 20 zł skoro tylko 9 dni dzieli mnie od wejścia Aneksu w życie :)
Jeżeli nie odpisałem TAK, to jest szansa na to, że owe 20 zł nie zostanie mi naliczone?
sedzia20 pisze:Tak, ale z racji tego nie wiem jak jestem traktowany - jako Umowa czy Aneks do Umowy - zadałem to pytanie, bo nie chiałbym mieć naliczone tych 20 zł skoro tylko 9 dni dzieli mnie od wejścia Aneksu w życie :)
W tym zdaniu sam odpowiedziałeś na swoje pytanie.
sedzia20 pisze:Jeżeli nie odpisałem TAK, to jest szansa na to, że owe 20 zł nie zostanie mi naliczone?
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20 pisze:Tak, ale z racji tego nie wiem jak jestem traktowany - jako Umowa czy Aneks do Umowy - zadałem to pytanie, bo nie chiałbym mieć naliczone tych 20 zł skoro tylko 9 dni dzieli mnie od wejścia Aneksu w życie :)
W tym zdaniu sam odpowiedziałeś na swoje pytanie.
sedzia20 pisze:Jeżeli nie odpisałem TAK, to jest szansa na to, że owe 20 zł nie zostanie mi naliczone?
Nie.
Oj tam, duszno jest i ciężko się myśli, sorki
A można coś zrobić, żeby anulować tę opłatę skoro nie ma szansy by te 20 zł nie było mi naliczone?
Krzysiek_Plus pisze:sedzia20, zgodnie z treścią wiadomości jeśli nie wysłałeś SMS o treści TAK to usługa nie została aktywowana, czyli opłata nie zostanie naliczona.
OK, to ja już się dziś nie odzywam żebyście mnie nie zbanowali
Pozdro