Czy Plus płaci za pozytywne komentarze również na tym forum?
: 14 wrz 2015, o 16:07
Niejednokrotnie problemy techniczne oraz zawiłości regulaminu były opatrywane takimi komentarzami przez jednego użytkownika forum:
-" za ta cenę to się nie da lepiej"
- "u konkurencji jest gorzej"
- "to wasza wina skoro wybraliście SmartDom i płacicie za internet tylko złotówkę"
- "od 15 lat jestem użytkownikiem Plusa i nigdy nie miałem zawyżonej faktury"
itd. itp.
Okazuje się, że dział promocji Plusa już nieraz został złapany na kupowaniu pozytywnych komentarzy. Jeden z takich przypadków jest opisany tutaj: http://www.hotmoney.pl/nabiezaco/Plus-k ... eja-a33918
W wyniku działania wynajętego trolla powstaje chaos informacyjny, który zaciemnia przekaz o awariach i problemach po stronie Plusa. Nawet gdy kilkunastu użytkowników zgłosi ten sam problem to "troll" (sami wiecie kto )pojawia się z durnym komentarzem, że "u niego oczywiście działa" (pomimo, że oficjalnie korzysta z innej usługi/promocji). Dla nowych użytkowników forum, którzy jeszcze nie przekonani się kim jest ów troll może to powodować zgubne wrażenie, że problem występuje po ich stronie. Grzebanie przy ustawieniu anteny czy routera może doprowadzić do faktycznej awarii po stronie niedoświadczonego użytkownika co ewidentnie jest działaniem na jego szkodę. Oczywiście obsługa forum zachowuje się jakby działała w porozumieniu z właścicielem tego konta i wycina wszystkie komentarze wyjaśniające, że ta osoba prawdopodobnie dostaje pieniądze za pisanie takich głupot.
Wnoszę do obsługi czyli specjalistów i moderatorów tego forum o pójście po rozum do głowy bo takim działaniem robicie nie tylko krzywdę klientom ale również marce, którą reprezentujecie. Opamiętajcie się. Kłamstwo ma krótkie nogi a internet nie wybacza, nigdy.
-" za ta cenę to się nie da lepiej"
- "u konkurencji jest gorzej"
- "to wasza wina skoro wybraliście SmartDom i płacicie za internet tylko złotówkę"
- "od 15 lat jestem użytkownikiem Plusa i nigdy nie miałem zawyżonej faktury"
itd. itp.
Okazuje się, że dział promocji Plusa już nieraz został złapany na kupowaniu pozytywnych komentarzy. Jeden z takich przypadków jest opisany tutaj: http://www.hotmoney.pl/nabiezaco/Plus-k ... eja-a33918
W wyniku działania wynajętego trolla powstaje chaos informacyjny, który zaciemnia przekaz o awariach i problemach po stronie Plusa. Nawet gdy kilkunastu użytkowników zgłosi ten sam problem to "troll" (sami wiecie kto )pojawia się z durnym komentarzem, że "u niego oczywiście działa" (pomimo, że oficjalnie korzysta z innej usługi/promocji). Dla nowych użytkowników forum, którzy jeszcze nie przekonani się kim jest ów troll może to powodować zgubne wrażenie, że problem występuje po ich stronie. Grzebanie przy ustawieniu anteny czy routera może doprowadzić do faktycznej awarii po stronie niedoświadczonego użytkownika co ewidentnie jest działaniem na jego szkodę. Oczywiście obsługa forum zachowuje się jakby działała w porozumieniu z właścicielem tego konta i wycina wszystkie komentarze wyjaśniające, że ta osoba prawdopodobnie dostaje pieniądze za pisanie takich głupot.
Wnoszę do obsługi czyli specjalistów i moderatorów tego forum o pójście po rozum do głowy bo takim działaniem robicie nie tylko krzywdę klientom ale również marce, którą reprezentujecie. Opamiętajcie się. Kłamstwo ma krótkie nogi a internet nie wybacza, nigdy.