podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
pawel_n,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Wysłałem do Państwa filmiki które pokazują problem.Rozmiar jednego załącznika nie przekracza 5MB jednak całość ma ok 8,75MB.Prosiłbym jeśli to możliwe sprawdzić czy załaczniki dotarły.Dziękuję:)Basia_Plus pisze: ↑29 lip 2022, o 10:00 autolux007,
prześlij proszę poprzez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.Maksymalny dopuszczalny rozmiar załącznika to 5 MB.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
autolux007,
podaj proszę numer przesłanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 lip 2022, o 21:38
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Wpisałem forum autolux007. Nie miałem numeru zgłoszenia ponieważ poprzednie zostały chyba zamknięte.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
autolux007,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do dalszej weryfikacji.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do dalszej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Współdzielony internet
Mam pytanie. Przedłużyliśmy umowę w plusie . Internet miał być współdzielony a niestety glowny nr ma 150 gb a ja z trzecim nr tylko 12 gb w pakiecie dodatkowym gdzie juz sie kończy. Czy internet współdzielony się włączy po wykorzystaniu tych 12 gb ? Glowny nr to taryfa trzysim 95 pro , a moja i trzeciego nr pisze dodatkowe 30 pro
Ostatnio zmieniony 10 sty 2023, o 17:17 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesniene do wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesniene do wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Sea87,
kiedy została podpisana umowa?
kiedy została podpisana umowa?
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Umowa została podpisana ok 2 tygodni temu . To co teraz many zrobić ? , prosiliśmy o współdzielony internet .
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Sea87,
prześlij zatem proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij zatem proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Wczoraj pisałam do plusa meila spraw nr CASE/230110/374 , natomiast jeszcze południu skontaktowałam się przez czat online z konsultantem i napisał, że internet współdzielony z głównego numeru powinien w ciągu 3 dni się włączyć ale żaden sms nie przyszedł.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Sea87,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Dziękuję bardzo za pomoc. Już wszystko jest tak jak powinno .
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3144
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Sea87,
Super. Dziękuję za info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ