JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 paź 2015, o 10:17
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Dzień Dobry,
Z zainteresowaniem śledzę nową ofertę Ja+Rodzina, lecz pojawią się pewne wątpliwości i pytania.
Czy możemy do niej przejść jeżeli nasza sytuacja wygląda następująco.
Żona posiada abonament w Plusie i umowę która kończy się wraz z bieżącym miesiącem, natomiast ja wraz z córką karty w PLUSHu.
Czy jest możliwość by żona przy przedłużaniu umowy mogła przejść na ofertę Ja+ Rodzina i dodała do oferty dwa numery z PLUSHa?
Pozdrawiam
Z zainteresowaniem śledzę nową ofertę Ja+Rodzina, lecz pojawią się pewne wątpliwości i pytania.
Czy możemy do niej przejść jeżeli nasza sytuacja wygląda następująco.
Żona posiada abonament w Plusie i umowę która kończy się wraz z bieżącym miesiącem, natomiast ja wraz z córką karty w PLUSHu.
Czy jest możliwość by żona przy przedłużaniu umowy mogła przejść na ofertę Ja+ Rodzina i dodała do oferty dwa numery z PLUSHa?
Pozdrawiam
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Radzio1980,
- czy chodzi o konwersję tych dwóch numerów z Plusha na abonament?Radzio1980 pisze:Czy jest możliwość by żona przy przedłużaniu umowy mogła przejść na ofertę Ja+ Rodzina i dodała do oferty dwa numery z PLUSHa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 8 paź 2015, o 10:17
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Tak chodzi o konwersję tych dwóch numerów na abonament by móc spełnić warunki oferty Ja + Rodzina.Ewa_Plus pisze:Radzio1980,- czy chodzi o konwersję tych dwóch numerów z Plusha na abonament?Radzio1980 pisze:Czy jest możliwość by żona przy przedłużaniu umowy mogła przejść na ofertę Ja+ Rodzina i dodała do oferty dwa numery z PLUSHa?
Jedna główna karta + 2 dodatkowe.
Pozdrawiam
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Ewa pyta czy te numery to Plush na abonament czy Plush na kartę.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 8 paź 2015, o 10:17
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Plush na kartę.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Radzio1980,
zgodnie z Regulaminem promocji „JA+ RODZINA – TYLKO SIM”:Radzio1980 pisze:Plush na kartę.
czyli możesz skorzystać.1. Promocja „Ja + Rodzina – Tylko SIM” („Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel sp. z o.o. („Polkomtel”) i jest skierowana do:
c. Abonentów Simplus / Abonentów Na Kartę zachowujących dotychczas używany numer (niedokonujących aktywacji nowej Karty SIM) („Konwertujący z ofert na kartę”),
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Mam pytanie do konsultantów, co dzieje się z umową po 24 miesiącach. Wiem, że przechodzi na umowę zawartą na czas nieokreślony, tylko na jakich warunkach ?
Edit:
Pytam dlatego, że dopiero dwa lata Teby, po wielu latach boju, udało mu się podpisać umowę promocyjną, bez zmiany jej warunków po zakończeniu kontraktu, bo denerwowało mnie to, że co dwa lata musiałem przechodzić przez składanie wypowiedzenia, aby uzyskać lepszą umowę. Teraz jednak zainteresowała mnie oferta rodzina.
Edit:
Pytam dlatego, że dopiero dwa lata Teby, po wielu latach boju, udało mu się podpisać umowę promocyjną, bez zmiany jej warunków po zakończeniu kontraktu, bo denerwowało mnie to, że co dwa lata musiałem przechodzić przez składanie wypowiedzenia, aby uzyskać lepszą umowę. Teraz jednak zainteresowała mnie oferta rodzina.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2015, o 10:00 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie dwóch postów od jednego autora (publikacja w krótkim czasie)
Powód: połączenie dwóch postów od jednego autora (publikacja w krótkim czasie)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
dipsy007,
po okresie karencji umowa przechodzi na czas nieokreślony, taryfa pozostaje bez zmian.
Jeżeli przy podpisywaniu umowy otrzymałeś dodatkowe bonusy, to będą one obowiązywały tylko przez okres umowy, później zostaną wyłączone. Informacje o otrzymanych zniżkach będą dostępne w warunkach umowy.
po okresie karencji umowa przechodzi na czas nieokreślony, taryfa pozostaje bez zmian.
Jeżeli przy podpisywaniu umowy otrzymałeś dodatkowe bonusy, to będą one obowiązywały tylko przez okres umowy, później zostaną wyłączone. Informacje o otrzymanych zniżkach będą dostępne w warunkach umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam.
Jak do tej oferty dołączyć nr z T-MOBILE na kartę ???
Pozdrawiam i dziękuje
Jak do tej oferty dołączyć nr z T-MOBILE na kartę ???
Pozdrawiam i dziękuje
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
BENO99,
- jeśli chodzi o przeniesienie numeru do Plusa, to musi to być numer dla którego jest umowa pisemna (na abonament, lub mix):
- jeśli chodzi o przeniesienie numeru do Plusa, to musi to być numer dla którego jest umowa pisemna (na abonament, lub mix):
1. Promocja „Ja + Rodzina – Tylko SIM” („Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel sp. z o.o.
(„Polkomtel”) i jest skierowana do:
(...)
e. Klientów korzystających z możliwości przeniesienia przydzielonego numeru w ruchomej publicznej sieci telefonicznej z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych, na którym są świadczone usługi telekomunikacyjne na podstawie umowy zawartej w formie pisemnej (usługi typu mix i abonament) do sieci Polkomtel („MNP z ofert abonamentowych”).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ja + rodzina 109,99
Witam.
Jak to z tym abonamentem jest płacę tylko raz 109,99 za trzy telefony czy jest jeszcze jakaś opłata dodatkowa?
Jak wygląda aktywacja usługi w przypadku, gdy jeden numer chciałbym przenieść?
Jak to z tym abonamentem jest płacę tylko raz 109,99 za trzy telefony czy jest jeszcze jakaś opłata dodatkowa?
Jak wygląda aktywacja usługi w przypadku, gdy jeden numer chciałbym przenieść?
Ostatnio zmieniony 4 lis 2015, o 11:26 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: dołączyłam do istniejącego już wątku.
Powód: dołączyłam do istniejącego już wątku.
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
macanari,
- jeśli korzystasz z e-faktury to abonament wyniesie się 99,99 zł za trzy numery.
Opłata aktywacyjna wynosi 49 zł.
Jak już masz kartę główną, to jeden z dodatkowych numerów możesz przenieść z innej sieci zgodnie z tym opisem:
http://www.plus.pl/oferta-rodzinna/dokup-sim
- jeśli korzystasz z e-faktury to abonament wyniesie się 99,99 zł za trzy numery.
Opłata aktywacyjna wynosi 49 zł.
Jak już masz kartę główną, to jeden z dodatkowych numerów możesz przenieść z innej sieci zgodnie z tym opisem:
http://www.plus.pl/oferta-rodzinna/dokup-sim
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Witam
Przeniosłem do tego abonamentu (rodzinny - 99 zł) 2 numery z play i trzeci "dobrałem" sobie do tabletu.
I od tygodnia dzwonię codziennie na infolinię , że karty dodatkowe nie działają razem z karta główna, że karty dodatkowe maja zupełnie inne taryfę i inne pakiety , których nie zamawiałem.A infolinia codziennie opowiada mi , że : tak ma być, wszystko minie po 9 dniu miesiąca, że to nowa taryfa i nikt ie wie czemu tak jest.... i za każdym razem inny powód podaje. A ja jak nie mam zamówionych usług działających prawidłowo, tak nie mam. Robi to się już nudne i mało sympatyczne. Poza tym internet , który jest na karcie głównej, od 2 dni nie działa w trybie LTE, chociaż sprawdzałem go w różnych lokalizacjach w Krakowie; wcześniej działał. Infolinia oprócz tego cały czas twierdzi, że ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji - opadają ręce.
Problem zgłoszony do bok pod nr.:151109-000165 .
Proszę o interwencje w mojej sprawie.
poz
Przeniosłem do tego abonamentu (rodzinny - 99 zł) 2 numery z play i trzeci "dobrałem" sobie do tabletu.
I od tygodnia dzwonię codziennie na infolinię , że karty dodatkowe nie działają razem z karta główna, że karty dodatkowe maja zupełnie inne taryfę i inne pakiety , których nie zamawiałem.A infolinia codziennie opowiada mi , że : tak ma być, wszystko minie po 9 dniu miesiąca, że to nowa taryfa i nikt ie wie czemu tak jest.... i za każdym razem inny powód podaje. A ja jak nie mam zamówionych usług działających prawidłowo, tak nie mam. Robi to się już nudne i mało sympatyczne. Poza tym internet , który jest na karcie głównej, od 2 dni nie działa w trybie LTE, chociaż sprawdzałem go w różnych lokalizacjach w Krakowie; wcześniej działał. Infolinia oprócz tego cały czas twierdzi, że ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji - opadają ręce.
Problem zgłoszony do bok pod nr.:151109-000165 .
Proszę o interwencje w mojej sprawie.
poz
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
Kiedy podpisałeś umowę?adamos34 pisze:Przeniosłem do tego abonamentu (rodzinny - 99 zł) 2 numery z play i trzeci "dobrałem" sobie do tabletu.
I od tygodnia dzwonię codziennie na infolinię , że karty dodatkowe nie działają razem z karta główna, że karty dodatkowe maja zupełnie inne taryfę i inne pakiety , których nie zamawiałem.A infolinia codziennie opowiada mi , że : tak ma być, wszystko minie po 9 dniu miesiąca, że to nowa taryfa i nikt ie wie czemu tak jest.... i za każdym razem inny powód podaje.
W jaki sposób złożyłeś reklamację?adamos34 pisze: Infolinia oprócz tego cały czas twierdzi, że ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji - opadają ręce.
Przesłałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia technicznego.adamos34 pisze:Problem zgłoszony do bok pod nr.:151109-000165 .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: JA + Rodzina - Trzy karty SIM, jeden niski rachunek
1. Podpisalem umowe poprzez infolinie i kurier dostarczyl mi ją wraz z kartami sim w piatek 31października.
2. Reklamacje były zglaszane zarówno telefonicznie jak mailowo.
3. Dziekuje i liczę, że uda się to szybko załatwić.
poz
2. Reklamacje były zglaszane zarówno telefonicznie jak mailowo.
3. Dziekuje i liczę, że uda się to szybko załatwić.
poz