Po wybraniu "doładuj online" i ikonki aliorbanku wyświetliło mi coś takiego ;
W chwili gdy piszę tego posta czyli w sobotę wieczorem nadal wyświetla taki sam błąd .....Przepraszamy, chwilowo nie można zrealizować doładowania telefonu (błąd ref-1531731). Prosimy spróbować później.
W czwartek weszłem więc bezpośrednio na stronę aliorbanku i tam po wybraniu " doładuj telefon " -
operacja została NIBY przeprowadzona prawidłowo - pokazał się komunikat "doładowanie zostało przekazane do operatora " , ale naprawdę doładowanie nie wpłynęło do operatora , a w mojej statystyce operacji wykonanych przeze mnie na stronie aliorbanku nie pojawiła się nowa pozycja tak jak powinna się pojawić .
Zadzwoniłerm na naszą plusową infolinię , konsultant powiedział że żadne doładowanie na moje konto nie wpłynęło .
Konsultant plusa doradził mi kontakt z infolinią firmy BLUEMEDIA ,, by tam wyjaśnić sprawę .
Pracownik z bluemediii przyznał się że oni mają problemy techniczne i rzeczywiście doładowania z aliorbanku do nich nie dochodzą . Zadzwoniłem więc na infolinię aliorbanku - 19502 [ koszt połączenia 8 zł za 16 minut ] -
by wspólnymi siłami z konsultantem dojść do wniosku - " poczekamy aż doładowanie z aliorbanku "wskoczy" do bluemedii a potem do plusa. To wszystko było w czwartek do południa .
do dziś w sobotę w południe doładowanie nie wskoczyło z banku do bluemedii ani do plusa .
Znów kontakt z aliorem , uwaga że na liście wykonanych przeze mnie operacji nie ma jakiegoś doładowania czwartku .
Porada konsultanta aliora - wykonać dołóadowanie jeszcze raz . Wykonałem - od razu po kilku sekundach wskoczyło .
Kto więc teraz powinien mi zwrócić w sumie 9 zł za połączenia z infolinią aliora - 19502
Dzięki za wszelkie porady .....