Internet Problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 09:53
Internet Problem
Witam.
Chciałbym sie dowiedzieć jak to możliwe ze już mi sie skończył Internet pakiet podstawowy jeśli o 2015-11-07 03;29;34 dostałem sms ze pakiet danych podstawowych został wykorzystany w 80% a o 2015-11-07 04;02;46 sms ze pakiety został wykorzystany podstawowy a pakiet nocny jest nie ruszony. Co jest grane ? Przecież pakiet nocny działa od 1 do 7 z tego co mi wiadomo a nadal mam 100 GB pakiet nocny nie ruszony. Ktoś mi może poradzić gdzie można ta stacje rozwiązać ?
Pozdrawiam
Chciałbym sie dowiedzieć jak to możliwe ze już mi sie skończył Internet pakiet podstawowy jeśli o 2015-11-07 03;29;34 dostałem sms ze pakiet danych podstawowych został wykorzystany w 80% a o 2015-11-07 04;02;46 sms ze pakiety został wykorzystany podstawowy a pakiet nocny jest nie ruszony. Co jest grane ? Przecież pakiet nocny działa od 1 do 7 z tego co mi wiadomo a nadal mam 100 GB pakiet nocny nie ruszony. Ktoś mi może poradzić gdzie można ta stacje rozwiązać ?
Pozdrawiam
Re: Internet Problem
Może masz nie wyłączony pakiet nocny. Sprawdź w plus online najlepiej. Powinna być przy nim zielona kropka.
Re: Internet Problem
Pakiet nocny był włączony od czerwca tego roku i cyklicznie jest przedłużany a najlepsze jest to ze pakiet nocy w liście pakietów ma 100 GB tak jak by z niego nie było brane nic
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet Problem
Iwon92, tak jak zasugerował niko10 sprawdź w Plus Online w usługach czy pakiet jest aktywny (zielona kropka).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet Problem
Krzysiek_Plus Jak bym nie miał włączonego pakiety nocnego to bym nie pisał.Jest włączony i świeci się na zielono i w lisie pakietów nadal jest 100GB Pakiet nocny.Sprawdzałem przed chwilom.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet Problem
Iwon92, z jakiej dokładnie taryfy korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet Problem
Krzysiek_Plus Internet Power LTE 15 GB
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Internet Problem
Iwon92, czyli korzystasz z starszej taryfy, a w tym wypadku limit nocny jest dostępny tylko w 2G/3G, zgodnie zapisem w regulaminie:
m.b.Abonent korzystający z planów cenowych mających w nazwie „POWER LTE” lub „SUPER LTE” może aktywować
limit 100 GB na wysłane i odebrane w technologii GPRS, EDGE lub HSPA+ dane dostępne w godzinach 1:00 -7:00 w jednym okresie rozliczeniowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Internet Problem
Krzysiek_Plus Dziękuję za wyjaśnienie lecz pierwszy raż coś takiego mam od roku LTE nie mam włączone bo mam ta opcje wyłączona nie korzystam z LTE bo ona jest płatna 10 zł miesięcznie Jeśli chodzi o LTE. Ale możliwe zeimi złapało LTE Sprawa wyjaśniona