Internet Problem

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Iwon92
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 paź 2014, o 09:53

Internet Problem

Post autor: Iwon92 »

Witam.
Chciałbym sie dowiedzieć jak to możliwe ze już mi sie skończył Internet pakiet podstawowy jeśli o 2015-11-07 03;29;34 dostałem sms ze pakiet danych podstawowych został wykorzystany w 80% a o 2015-11-07 04;02;46 sms ze pakiety został wykorzystany podstawowy a pakiet nocny jest nie ruszony. Co jest grane ? Przecież pakiet nocny działa od 1 do 7 z tego co mi wiadomo a nadal mam 100 GB pakiet nocny nie ruszony. Ktoś mi może poradzić gdzie można ta stacje rozwiązać ?
Pozdrawiam
niko10
Szalony PlusManiak
Posty: 860
Rejestracja: 1 cze 2014, o 18:58

Re: Internet Problem

Post autor: niko10 »

Może masz nie wyłączony pakiet nocny. Sprawdź w plus online najlepiej. Powinna być przy nim zielona kropka.
Iwon92
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 8 paź 2014, o 09:53

Re: Internet Problem

Post autor: Iwon92 »

Pakiet nocny był włączony od czerwca tego roku i cyklicznie jest przedłużany a najlepsze jest to ze pakiet nocy w liście pakietów ma 100 GB tak jak by z niego nie było brane nic
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet Problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Iwon92, tak jak zasugerował niko10 sprawdź w Plus Online w usługach czy pakiet jest aktywny (zielona kropka).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Iwon92
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 8 paź 2014, o 09:53

Re: Internet Problem

Post autor: Iwon92 »

Krzysiek_Plus Jak bym nie miał włączonego pakiety nocnego to bym nie pisał.Jest włączony i świeci się na zielono i w lisie pakietów nadal jest 100GB Pakiet nocny.Sprawdzałem przed chwilom.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet Problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Iwon92, z jakiej dokładnie taryfy korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Iwon92
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 8 paź 2014, o 09:53

Re: Internet Problem

Post autor: Iwon92 »

Krzysiek_Plus Internet Power LTE 15 GB
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Internet Problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Iwon92, czyli korzystasz z starszej taryfy, a w tym wypadku limit nocny jest dostępny tylko w 2G/3G, zgodnie zapisem w regulaminie:
b.Abonent korzystający z planów cenowych mających w nazwie „POWER LTE” lub „SUPER LTE” może aktywować
limit 100 GB na wysłane i odebrane w technologii GPRS, EDGE lub HSPA+ dane dostępne w godzinach 1:00 -7:00 w jednym okresie rozliczeniowy
m.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Iwon92
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 8 paź 2014, o 09:53

Re: Internet Problem

Post autor: Iwon92 »

Krzysiek_Plus Dziękuję za wyjaśnienie lecz pierwszy raż coś takiego mam od roku LTE nie mam włączone bo mam ta opcje wyłączona nie korzystam z LTE bo ona jest płatna 10 zł miesięcznie Jeśli chodzi o LTE. Ale możliwe zeimi złapało LTE Sprawa wyjaśniona
ODPOWIEDZ