Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE
guren,
interweniujemy dalej w sprawie przywrócenia danej funkcjonalności.
interweniujemy dalej w sprawie przywrócenia danej funkcjonalności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE
Jak wygląda sprawa Waszej interwencji ? Może wiecie kiedy planują naprawić ten problem ?
Mi powtarzają, jak mantrę: "Opisany problem jest nam znany. Specjaliści działu technicznego pracują nad jego rozwiązaniem w możliwie najbliższym terminie". I tak już od miesiąca! Czy tam - w dziale technicznym - jest zatrudniony jakiś informatyk ?
Mi powtarzają, jak mantrę: "Opisany problem jest nam znany. Specjaliści działu technicznego pracują nad jego rozwiązaniem w możliwie najbliższym terminie". I tak już od miesiąca! Czy tam - w dziale technicznym - jest zatrudniony jakiś informatyk ?
Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE
Dziś od rana same problemy z aplikacją. Podczas próby logowania ukazuje się informacja że nie można poprawnie zweryfikować aplikacji a następnie że podaję nieprawidłowe dane. Mało tego wczoraj przez aplikację pisałem maila z prośbą o pewną informację a dziś moje zdziwienie że taką informację musi napisać właściciel. Po co w takim razie programiści wprowadzają możliwość kontaktu z BOK.
Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE
plufor,
- jeszcze nie mamy nowych wieści w tej sprawie. Ciągle w toku.
amaryl556,
- nie wiem jaką informację chciałeś uzyskać, ale mogło tak być. Czy konsultant nie poprosił Cię o podanie danych identyfikacyjnych?
- jeszcze nie mamy nowych wieści w tej sprawie. Ciągle w toku.
amaryl556,
- nie wiem jaką informację chciałeś uzyskać, ale mogło tak być. Czy konsultant nie poprosił Cię o podanie danych identyfikacyjnych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE
Wypełniłem formularz z aplikacji mobilnej po zalogowaniu się do konta i wydaje mi się ze moje konto ma tam wszystkie potrzebne dane Chodziło o problem z pewną usługą ochrony wyświetlacza. Skoro aplikacja posiada takie dane jak faktury opłaty itp wydaje mi się ze wysłany formularz identyfikuje się z numerem telefonu.Ewa_Plus pisze:plufor,
- jeszcze nie mamy nowych wieści w tej sprawie. Ciągle w toku.
amaryl556,
- nie wiem jaką informację chciałeś uzyskać, ale mogło tak być. Czy konsultant nie poprosił Cię o podanie danych identyfikacyjnych?
Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE
amaryl556,
- niestety wiadomości wysyłane z mobilnej aplikacji nie są odpowiednio zautoryzowane i w przypadku pytań wymagających wglądu na konto, potrzebna będzie dalsza identyfikacja przez konsultanta.
- niestety wiadomości wysyłane z mobilnej aplikacji nie są odpowiednio zautoryzowane i w przypadku pytań wymagających wglądu na konto, potrzebna będzie dalsza identyfikacja przez konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE
od sierpnia problem nie został rozwiązany .....
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE
guren,
sprawa jeszcze w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
sprawa jeszcze w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ