Strona 7 z 7

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 22 wrz 2017, o 10:41
autor: Marta_Plus
guren,

interweniujemy dalej w sprawie przywrócenia danej funkcjonalności.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 28 wrz 2017, o 10:26
autor: plufor
Jak wygląda sprawa Waszej interwencji ? Może wiecie kiedy planują naprawić ten problem ?
Mi powtarzają, jak mantrę: "Opisany problem jest nam znany. Specjaliści działu technicznego pracują nad jego rozwiązaniem w możliwie najbliższym terminie". I tak już od miesiąca! Czy tam - w dziale technicznym - jest zatrudniony jakiś informatyk ?

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 28 wrz 2017, o 10:33
autor: amaryl556
Dziś od rana same problemy z aplikacją. Podczas próby logowania ukazuje się informacja że nie można poprawnie zweryfikować aplikacji a następnie że podaję nieprawidłowe dane. Mało tego wczoraj przez aplikację pisałem maila z prośbą o pewną informację a dziś moje zdziwienie że taką informację musi napisać właściciel. Po co w takim razie programiści wprowadzają możliwość kontaktu z BOK.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 28 wrz 2017, o 11:19
autor: Ewa_Plus
plufor,
- jeszcze nie mamy nowych wieści w tej sprawie. Ciągle w toku.

amaryl556,
- nie wiem jaką informację chciałeś uzyskać, ale mogło tak być. Czy konsultant nie poprosił Cię o podanie danych identyfikacyjnych?

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 28 wrz 2017, o 11:50
autor: amaryl556
Ewa_Plus pisze:plufor,
- jeszcze nie mamy nowych wieści w tej sprawie. Ciągle w toku.

amaryl556,
- nie wiem jaką informację chciałeś uzyskać, ale mogło tak być. Czy konsultant nie poprosił Cię o podanie danych identyfikacyjnych?
Wypełniłem formularz z aplikacji mobilnej po zalogowaniu się do konta i wydaje mi się ze moje konto ma tam wszystkie potrzebne dane Chodziło o problem z pewną usługą ochrony wyświetlacza. Skoro aplikacja posiada takie dane jak faktury opłaty itp wydaje mi się ze wysłany formularz identyfikuje się z numerem telefonu.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 28 wrz 2017, o 12:49
autor: Ewa_Plus
amaryl556,
- niestety wiadomości wysyłane z mobilnej aplikacji nie są odpowiednio zautoryzowane i w przypadku pytań wymagających wglądu na konto, potrzebna będzie dalsza identyfikacja przez konsultanta.

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 12 lis 2017, o 12:29
autor: guren
od sierpnia problem nie został rozwiązany .....

Re: Nie mogę zalogować sie do Plus ONLINE

: 13 lis 2017, o 12:22
autor: Basia_Plus
guren,

sprawa jeszcze w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.