Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 81
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sie 2014, o 16:16
Re: Faktury przychodzą z dwóch numerów
Masz jedna usluge w plusie czy wiecej? Jesli wiecej to mozliwe ze za jedna usluge dostajesz np @ a na druga sms o platnosciach?
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2016, o 08:36 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -ten sam temat
Powód: połączono wątki -ten sam temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj Karta00000,
zgodnie z tym, co napisał SyndromWrrr podpisywałeś jedną umowę czy więcej?
zgodnie z tym, co napisał SyndromWrrr podpisywałeś jedną umowę czy więcej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Niepokojąco wysoka faktura
Witam,
Dzisiaj dostałem fakturę która dwukrotnie przewyższa wartość mojego abonamentu.
Po wglądzie w szczegóły okazało się, że wysłałem 6 SMS z częstotliwością co 2-3 sekundy na nr 7772.
Google mi podpowiedział, że to numer aktywujący usługę Kaspersky Antywirus.
Nigdy czegoś takiego nie robiłem, nawet nie wiedziałem o istnieniu takiej usługi.
Cała sprawa to jakieś wielkie nieporozumienie:
- nie mam w skrzynce nadawczej żadnej wiadomości wysłanej na nr 7772.
- jakim cudem i jakim idiotą musiałbym być żeby co 2 sekundy wysyłać SMS kosztującego 8,61.
- mam włączoną usługę blokowania połączeń o podwyższonych kosztach
- zwykle przy takich SMS dostaje się jakąś zwrotkę - nic takiego nie dostałem
Coś mi tu bardzo brzydko pachnie....
Czy ktoś potrafi to wyjaśnić lub czy ktoś miał podobny problem?
Nie zamierzam płacić za te SMS których w życiu nie wysyłałem.
Pozdrawiam
Dzisiaj dostałem fakturę która dwukrotnie przewyższa wartość mojego abonamentu.
Po wglądzie w szczegóły okazało się, że wysłałem 6 SMS z częstotliwością co 2-3 sekundy na nr 7772.
Google mi podpowiedział, że to numer aktywujący usługę Kaspersky Antywirus.
Nigdy czegoś takiego nie robiłem, nawet nie wiedziałem o istnieniu takiej usługi.
Cała sprawa to jakieś wielkie nieporozumienie:
- nie mam w skrzynce nadawczej żadnej wiadomości wysłanej na nr 7772.
- jakim cudem i jakim idiotą musiałbym być żeby co 2 sekundy wysyłać SMS kosztującego 8,61.
- mam włączoną usługę blokowania połączeń o podwyższonych kosztach
- zwykle przy takich SMS dostaje się jakąś zwrotkę - nic takiego nie dostałem
Coś mi tu bardzo brzydko pachnie....
Czy ktoś potrafi to wyjaśnić lub czy ktoś miał podobny problem?
Nie zamierzam płacić za te SMS których w życiu nie wysyłałem.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 14 lis 2016, o 09:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat.
Powód: połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj KamMik,
czy składałeś reklamację w tej sprawie?
czy składałeś reklamację w tej sprawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Witam. Czy w Plusie abonament naliczany jest z góry ? Zawsze tak sądziłem. A już piszę o co mi chodzi. Koniec umowy abonamentowej. Złożyłem o zakończenie współpracy ,przechodzę na kartę lub do innego operatora. Jeszcze się zastanawiam,ale to nie jest tematem. Otrzymałem fakturę o niezmienionej kwocie ,takiej jak poprzednie. Czy nie powinna być niższa o jeden abonament ? Dzięki za odp.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Faktura
Pinocino a ile numerów masz w Plusie?
Ostatnio zmieniony 16 lis 2016, o 17:54 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: poprawienie postu
Powód: poprawienie postu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Na fakturze trzy . W tym jeden już chyba ostatni raz. Koniec umowy 10 grudnia.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Faktura
Pinocino dziękuje za odpowiedź. Faktycznie Plus pobiera opłatę za abonament z góry.
Faktura jest wystawiona prawidłowo. Po zakończeniu korzystania z usług otrzymasz od nas rachunek zawierający ostateczne rozliczenie. Jeśli umowa zostanie rozwiązana z końcem okresu rozliczeniowego, to pobrany z góry abonament zostanie zwrócony właśnie w tej fakturze.
Faktura jest wystawiona prawidłowo. Po zakończeniu korzystania z usług otrzymasz od nas rachunek zawierający ostateczne rozliczenie. Jeśli umowa zostanie rozwiązana z końcem okresu rozliczeniowego, to pobrany z góry abonament zostanie zwrócony właśnie w tej fakturze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Tak właśnie myślałem ,a wręcz byłem przekonany. Dzięki za pomoc. Fakturę już zapłaciłem ,szkoda ,że pożyczam wam pieniądze na miesiąc bez procentu. Miłego :)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Faktura
Cieszę się, że wszystko jest jasne i wzajemnie miłego wieczoru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Basia_Plus - tak już złożyłem reklamację, czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
KamMik,
czy posiadasz numer reklamacji? Jeśli tak, to podaj go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.
czy posiadasz numer reklamacji? Jeśli tak, to podaj go tutaj. Jeśli nie, to prześlij numer telefonu, którego dotyczy reklamacja, poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozwiązanie tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Właśnie dostałem odpowiedź:
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 17.11.2016 r. informuję, że zapoznałam się z przekazaną sprawą.
Przeprowadzona analiza wykazała, że kwestionowane przez Pana wiadomości SMS Premium zostały wysłane z numeru 6xxxxxxxx pod numer 7772 i poprawnie uwzględnione w fakturze za okres rozliczeniowy 5.10.2016 - 4.11.2016 r. Opłaty zostały naliczone zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Wyjaśniam, że wszelkie czynności wykonane przy użyciu telefonu i karty SIM traktowane są jako dokonane przez stronę Umowy – Abonenta, bądź za jego zgodą.
SMS Premium to wiadomości związane z serwisami informacyjnymi oraz programami rozrywkowymi. Są objęte odmiennymi stawkami cenowymi i zostają ujęte w osobnym rozliczeniu. Wiadomości SMS w usłudze Premium nie dotyczą SMS wliczonych w abonament.
Ponadto informuję, że na podstawie powyższego zgłoszenia postanowiłam założyć blokady na usługi Premium dla numeru 6xxxxxxxx. Przed 17.11.2016 r. nie odnotowaliśmy Pana dyspozycji w sprawie ww. blokad.
Biorąc pod uwagę powyższe uzasadnienie, reklamację rozpatrzyłam negatywnie. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Zgodnie z przysługującymi uprawnieniami istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, zaś w przypadku, gdy reklamującym jest konsument przysługuje możliwość zwrócenia się do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o mediacje lub do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o polubowne rozwiązanie sporu (podstawa prawna: § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284), w związku z art. 107 ust. 1, art. 109 i art. 110 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 243).
Z poważaniem
Doradca Klienta
Rozumiem, że Pani Doradca sprawdziła tylko billing i wszystko jej się zgadzało, więc zamknęła sprawę.
Trochę jestem zawiedziony odpowiedzią. Czy jest możliwość sprawdzenia treści tych rzekomo wysłanych przeze mnie SMSów? Jest to numer-zlecenie uruchamiające Pańśtwa usługę - czy została ona uruchomiona? Czemu nie dostałem SMSa zwrotnego o aktywacji usługi (zawsze dostaję taki po aktywacji/dezaktywacji czegokolwiek). W profilu na Plus Online blokada numerów premium miała zielone światełko, nawet po filtrowaniu na "Tylko aktywne" była widoczna, a teraz dowiaduję się, że była ona nieaktywna? Na prawdę to wszystko jedno wielkie nieporozumienie, nie rozumiem czemu tak łatwo to "zlaliście"
Pozdrawiam
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 17.11.2016 r. informuję, że zapoznałam się z przekazaną sprawą.
Przeprowadzona analiza wykazała, że kwestionowane przez Pana wiadomości SMS Premium zostały wysłane z numeru 6xxxxxxxx pod numer 7772 i poprawnie uwzględnione w fakturze za okres rozliczeniowy 5.10.2016 - 4.11.2016 r. Opłaty zostały naliczone zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Wyjaśniam, że wszelkie czynności wykonane przy użyciu telefonu i karty SIM traktowane są jako dokonane przez stronę Umowy – Abonenta, bądź za jego zgodą.
SMS Premium to wiadomości związane z serwisami informacyjnymi oraz programami rozrywkowymi. Są objęte odmiennymi stawkami cenowymi i zostają ujęte w osobnym rozliczeniu. Wiadomości SMS w usłudze Premium nie dotyczą SMS wliczonych w abonament.
Ponadto informuję, że na podstawie powyższego zgłoszenia postanowiłam założyć blokady na usługi Premium dla numeru 6xxxxxxxx. Przed 17.11.2016 r. nie odnotowaliśmy Pana dyspozycji w sprawie ww. blokad.
Biorąc pod uwagę powyższe uzasadnienie, reklamację rozpatrzyłam negatywnie. Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Zgodnie z przysługującymi uprawnieniami istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, zaś w przypadku, gdy reklamującym jest konsument przysługuje możliwość zwrócenia się do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o mediacje lub do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o polubowne rozwiązanie sporu (podstawa prawna: § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284), w związku z art. 107 ust. 1, art. 109 i art. 110 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 243).
Z poważaniem
Doradca Klienta
Rozumiem, że Pani Doradca sprawdziła tylko billing i wszystko jej się zgadzało, więc zamknęła sprawę.
Trochę jestem zawiedziony odpowiedzią. Czy jest możliwość sprawdzenia treści tych rzekomo wysłanych przeze mnie SMSów? Jest to numer-zlecenie uruchamiające Pańśtwa usługę - czy została ona uruchomiona? Czemu nie dostałem SMSa zwrotnego o aktywacji usługi (zawsze dostaję taki po aktywacji/dezaktywacji czegokolwiek). W profilu na Plus Online blokada numerów premium miała zielone światełko, nawet po filtrowaniu na "Tylko aktywne" była widoczna, a teraz dowiaduję się, że była ona nieaktywna? Na prawdę to wszystko jedno wielkie nieporozumienie, nie rozumiem czemu tak łatwo to "zlaliście"
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, o 17:03 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie numeru telefonu oraz imienia i nazwiska osoby rozpatrujacej
Powód: usunięcie numeru telefonu oraz imienia i nazwiska osoby rozpatrujacej
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Faktura
Decyzję o rezultacie rozpatrzenia Twojej reklamacji podejmują pracownicy Departamentu Reklamacji.KamMik pisze:Rozumiem, że Pani Doradca sprawdziła tylko billing i wszystko jej się zgadzało, więc zamknęła sprawę.
Trochę jestem zawiedziony odpowiedzią.
Nie ma możliwości sprawdzenie treści wiadomości SMS.KamMik pisze:Czy jest możliwość sprawdzenia treści tych rzekomo wysłanych przeze mnie SMSów? Jest to numer-zlecenie uruchamiające Pańśtwa usługę - czy została ona uruchomiona? Czemu nie dostałem SMSa zwrotnego o aktywacji usługi (zawsze dostaję taki po aktywacji/dezaktywacji czegokolwiek).
W tej sprawie prześlij proszę zapytanie do Internetowej Obsługi Klienta poprzez ten formularz.KamMik pisze:W profilu na Plus Online blokada numerów premium miała zielone światełko, nawet po filtrowaniu na "Tylko aktywne" była widoczna, a teraz dowiaduję się, że była ona nieaktywna?
Finalnie proponuję Ci jeszcze raz złożyć reklamację. W momencie, kiedy to zrobisz podaj mi tym formularzem numer zgłoszenia lub numer reklamacji (jeśli będziesz nim dysponować). Postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: SmartDOM
Witam.
Moja ciocia przeszła z karty na abonament w ramach smartdom, poprzez infolinie, produkt uprawniający CP. Ma nastepujący problem. 25 listopada otrzymała fakturę sms że ma zaplacić 20,05 zł z terminem do 6-12. a dziś z nr 119119 żeby unknąć odsetek ma zapłacić ma do zapłaty 25,31. Umowe podpisała w połowie ub. m-ca, czy jest to możliwe że te 25,31 to faktura z ub m-ca której nie zapłaciła, bo jak twierdzi w tamtym m-cu nie dostała żadnego sms-a z plusfakturą. Druga sprawa czy jest możliwe wysłanie pierwszej faktury na maila, gdzie jest podany ten kod aby móc logować sie w plusonline i sprawdzać na bieżąco płatności czy faktury. Wiem że mogłaby zadzwonić na BOK ale trzeba płacić za połączenie. Jeśli da radę to byłbym wdzięczny. Jak coś podałbym na pw co potrzeba. Pozdrawiam.
Moja ciocia przeszła z karty na abonament w ramach smartdom, poprzez infolinie, produkt uprawniający CP. Ma nastepujący problem. 25 listopada otrzymała fakturę sms że ma zaplacić 20,05 zł z terminem do 6-12. a dziś z nr 119119 żeby unknąć odsetek ma zapłacić ma do zapłaty 25,31. Umowe podpisała w połowie ub. m-ca, czy jest to możliwe że te 25,31 to faktura z ub m-ca której nie zapłaciła, bo jak twierdzi w tamtym m-cu nie dostała żadnego sms-a z plusfakturą. Druga sprawa czy jest możliwe wysłanie pierwszej faktury na maila, gdzie jest podany ten kod aby móc logować sie w plusonline i sprawdzać na bieżąco płatności czy faktury. Wiem że mogłaby zadzwonić na BOK ale trzeba płacić za połączenie. Jeśli da radę to byłbym wdzięczny. Jak coś podałbym na pw co potrzeba. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2016, o 09:38 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku