Witam. Czy jest możliwość przywrócenia poprzedniego komunikatu ( abonent jest w tym momencie nieosiągalny prosimy zadzwonić później) teraz włącza się inny komunikat i proponuje wyslac sms z różnymi komunikatami, oraz przychodzi podsujmowanie po połączeniu i pobiera kase z konta. W aplikacji android w bilingu mam połączenia na numer 601222222 mino że na taki numer nie dzwoniłem. Poczty głosowej tez nie mam aktywnej.
Proponuję aktualizację powyższego artykułu ponieważ w chwili obecnej w ogóle brak usługi Poczta głosowa w Plus Online.
Może w ogóle zrezygnować z tego Plus Online, bo kiedyś okaże się, że poza informacjami w zakładkach Strona główna oraz Konto i formalności nie ma nic więcej?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
bardzo dziękuję za zainteresowanie, ale ja nie miałem problemów z Pocztą głosową - wpisu dokonałem po przetestowaniu tej usługi i zakończyłem pytaniem: "Poczta MMS to teraz standard?"
Przed chwilą ponownie włączyłem Pocztę głosową i sprawdzając jej status (*122#) otrzymuję komunikat nieco innej treści niż w dniu wczorajszym, a mianowicie:
Masz Pocztę Głosową Standard.
więc wczorajsze pytanie stało się jakby nieaktualne.
Testów dokonywałem na numerze, którego nie podawałem jeszcze na FORUM.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
sl@w_es pisze:
Przed chwilą ponownie włączyłem Pocztę głosową i sprawdzając jej status (*122#) otrzymuję komunikat nieco innej treści niż w dniu wczorajszym, a mianowicie:
Masz Pocztę Głosową Standard.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Miałem pocztę standard, użyłem kodu *122*00#, by wyłączyć pocztę. Nie dostałem żadnego smsa, czy wyłączono.
Dziś przychodzi mi MMS, że ktoś nagrał się na moją pocztę MMS.
Sprawdziłem status poczty *122# - Masz pocztę MMS.
To w końcu kod *122*00# wyłącza pocztę czy aktywuje inną?
Jak wyłączyć teraz tą MMS?
Kod *122*00# nie działa drugi raz. "Usługa niedostępna. Sprawdź... ." itd.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2016, o 15:48 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Witam.
Mam taki problem otóż na mam nowy numer w Plus taryfa Ja+na kartę. Mam na moim numerze aktywne przekierowania połączeń +48601222222 lub +48601100545. Przekierowania mam aktywne gdy: zajęty, nieosiągalny i niedostępny. Próbowałem wyłączyć te przekierowania, ale wyświetla się komunikat, że operator zablokował możliwość wyłączenia a żadne kody na pocztę głosową nie działają. To jest jakaś poczta głosowa, ale jest mi zbędna. Jak wyłączyć te przekierowania?
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2016, o 08:47 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połącznie wątków