Strona 3 z 7
Re: Poczta głosowa.
: 22 mar 2016, o 22:47
autor: gstk
Joanna_Plus pisze:gstk,
jaki komunikat pojawia się po wpisaniu tego kodu: *122*00*03#?
Cytuję:
"Usługa blokada notki sms jest już aktywna".
Re: Poczta głosowa.
: 23 mar 2016, o 10:56
autor: grzefik
Witam. Czy jest możliwość przywrócenia poprzedniego komunikatu ( abonent jest w tym momencie nieosiągalny prosimy zadzwonić później) teraz włącza się inny komunikat i proponuje wyslac sms z różnymi komunikatami, oraz przychodzi podsujmowanie po połączeniu i pobiera kase z konta. W aplikacji android w bilingu mam połączenia na numer 601222222 mino że na taki numer nie dzwoniłem. Poczty głosowej tez nie mam aktywnej.
Re: Poczta głosowa.
: 23 mar 2016, o 13:11
autor: Joanna_Plus
gstk,
gstk pisze:"Usługa blokada notki sms jest już aktywna".
Teraz po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) pojawia się ten sam komunikat:
gstk pisze: "proszę podać numer osoby, której chcesz zostawić wiadomość".
Witaj
grzefik,
grzefik pisze:włącza się inny komunikat i proponuje wyslac sms z różnymi komunikatami
To jest usługa Notka SMS. Więcej na ten temat pisała Ewa w tym wątku:
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 33#p193473.
Re: Poczta głosowa.
: 23 mar 2016, o 18:05
autor: gstk
Joanna_Plus pisze:gstk,
gstk pisze:"Usługa blokada notki sms jest już aktywna".
Teraz po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) pojawia się ten sam komunikat:
gstk pisze: "proszę podać numer osoby, której chcesz zostawić wiadomość".
Tak, pojawia się ten sam komunikat i jak mam go wyłączyć?
Re: Poczta głosowa.
: 23 mar 2016, o 18:44
autor: Joanna_Plus
gstk,
a proszę jeszcze o przelogowanie poczty głosowej - włączenie *122*11#, a następnie jej wyłączenie *122*00#.
Re: Poczta głosowa.
: 29 mar 2016, o 20:07
autor: sl@w_es
Po użyciu tego kodu otrzymałem wiadomość:
Włączyłeś usługę Poczta Standard. Jeśli będziesz miał wiadomość (,,,)
OK, jednak sprawdzając status poczty kodem
*122# otrzymuję info:
Masz Pocztę MMS.
Poczta MMS to teraz standard?
Poczta Głosowa - Jak włączyć/wyłączyć? (Plus na Kartę/Plus Mix)
Proponuję aktualizację powyższego artykułu ponieważ w chwili obecnej w ogóle brak usługi
Poczta głosowa w
Plus Online.
Może w ogóle zrezygnować z tego
Plus Online, bo kiedyś okaże się, że poza informacjami w zakładkach
Strona główna oraz
Konto i formalności nie ma nic więcej?
Re: Poczta głosowa.
: 31 mar 2016, o 12:36
autor: Magda_Plus
sl@w_es pisze:
Po użyciu tego kodu otrzymałem wiadomość:
Włączyłeś usługę Poczta Standard. Jeśli będziesz miał wiadomość (,,,)
OK, jednak sprawdzając status poczty kodem
*122# otrzymuję info:
Masz Pocztę MMS.
Czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podawałeś? Jeśli, nie to podaj go mi tym
formularzem.
sl@w_es pisze:Proponuję aktualizację powyższego artykułu ponieważ w chwili obecnej w ogóle brak usługi Poczta głosowa w Plus Online.
Twoja prośba została przekazana.
Re: Poczta głosowa.
: 31 mar 2016, o 14:10
autor: sl@w_es
Magdo,
bardzo dziękuję za zainteresowanie, ale ja nie miałem problemów z
Pocztą głosową - wpisu dokonałem po przetestowaniu tej usługi i zakończyłem pytaniem: "
Poczta MMS to teraz standard?"
Przed chwilą ponownie włączyłem
Pocztę głosową i sprawdzając jej status
(*122#) otrzymuję komunikat nieco innej treści niż w dniu wczorajszym, a mianowicie:
Masz Pocztę Głosową Standard.
więc wczorajsze pytanie stało się jakby nieaktualne.
Testów dokonywałem na numerze, którego nie podawałem jeszcze na FORUM.
Re: Poczta głosowa.
: 31 mar 2016, o 14:20
autor: Magda_Plus
sl@w_es pisze:
Przed chwilą ponownie włączyłem
Pocztę głosową i sprawdzając jej status
(*122#) otrzymuję komunikat nieco innej treści niż w dniu wczorajszym, a mianowicie:
Masz Pocztę Głosową Standard.
Jak wyłączyć pocztę MMS w PnK bez limitu?
: 13 kwie 2016, o 15:46
autor: Alek74
Witam,
Taryfa: Plus na Kartę bez limitu.
Miałem pocztę standard, użyłem kodu *122*00#, by wyłączyć pocztę. Nie dostałem żadnego smsa, czy wyłączono.
Dziś przychodzi mi MMS, że ktoś nagrał się na moją pocztę MMS.
Sprawdziłem status poczty *122# - Masz pocztę MMS.
To w końcu kod *122*00# wyłącza pocztę czy aktywuje inną?
Jak wyłączyć teraz tą MMS?
Kod *122*00# nie działa drugi raz. "Usługa niedostępna. Sprawdź... ." itd.
Pozdrawiam
Re: Poczta głosowa.
: 13 kwie 2016, o 15:50
autor: Joanna_Plus
Witaj
Alek74,
Alek74 pisze:
Jak wyłączyć teraz tą MMS?
Dezaktywacji dokonasz kodem: *122*00*02#.
Przekierowanie połączeń
: 24 kwie 2016, o 22:22
autor: Alex123
Witam.
Mam taki problem otóż na mam nowy numer w Plus taryfa Ja+na kartę. Mam na moim numerze aktywne przekierowania połączeń +48601222222 lub +48601100545. Przekierowania mam aktywne gdy: zajęty, nieosiągalny i niedostępny. Próbowałem wyłączyć te przekierowania, ale wyświetla się komunikat, że operator zablokował możliwość wyłączenia a żadne kody na pocztę głosową nie działają. To jest jakaś poczta głosowa, ale jest mi zbędna.
Jak wyłączyć te przekierowania?
Re: Poczta głosowa.
: 25 kwie 2016, o 11:02
autor: Joanna_Plus
Witaj
Alex123,
podaj proszę co pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *122#?
Alex123 pisze: +48601100545
Ten numer jest związany z rozszerzoną funkcją usługi Kto Dzwonił. Jej dezaktywacja odbywa się za pomocą kodu *122*00*03#. Więcej o samej usłudze w naszym FAQ:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2696.
Re: Poczta głosowa.
: 25 kwie 2016, o 13:50
autor: Alex123
Joanna_Plus pisze:Witaj
Alex123,
podaj proszę co pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *122#?
Alex123 pisze: +48601100545
Ten numer jest związany z rozszerzoną funkcją usługi Kto Dzwonił.
Dziękuję za odpowiedź.
Po wpisaniu kodu *122# pojawia się komunikat
masz pocztę MMS. Może ta usługa się włączyła? Jak te przekierowania wyłączyć?
Re: Poczta głosowa.
: 25 kwie 2016, o 14:02
autor: Joanna_Plus
Alex123,
ten wariant wyłączysz kodem *122*00*02#.