Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zakończenie umowy
pawel1003,
- przepraszam za zaistniałą sytuację
Poprosiłam już Dział Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
- przepraszam za zaistniałą sytuację
Poprosiłam już Dział Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zakończenie umowy poprzez pośrednika - stowarzyszenie IPA
Dzień dobry. Opiszę swoją sytuację po kolei bo to dość skomplikowane. W sieci Plus jestem od około 4 lat, mam cztery numery 5..., 7..., 8..., 8.... Cztery lata temu podpisałem umowę na korzystanie z usług sieci PLUS za pośrednictwem stowarzyszenia IPA MOBILE. Po dwóch latach postanowiłem przedłużyć umowę, z powodu braku kontaktu ze strony IPA MOBILE poszedłem do salonu PLUS mieszczącego się w Bytomiu przy ul. Gliwickiej. Na miejscu pracownik salonu przedłużył ze mną umowę o kolejne 2 lata. Umowa ta wygasa w tym roku na przełomie lutego/marca. W związku z brakiem oferty ze strony sieci PLUS postanowiłem przenieść numery j/w do innej sieci, w której zaoferowano dużo lepsze warunki. Złożyłem polecenie przeniesienia wskazanych numerów i okazało się, że sieć PLUS nie wyraża zgody na przeniesienie numerów z powodu "niezgodności danych". Jak wcześniej ustaliłem w IPA MOBILE cesja nie zostanie przeprowadzona z powodu niewłaściwie przeprowadzonej procedury przedłużenia umowy z siecią PLUS, która miała miejsce dwa lata temu w salonie tej sieci przez pracownika salonu. Sytuacja taka powoduje, że nie mogę dysponować swoimi numerami, na których dalszym użytkowaniu bardzo mi zależy ponieważ używam ich przez kilkanaście lat. Uniemożliwia mi to także korzystanie z najkorzystniejszej dla mnie oferty. Swoją drogą pracownicy sieci PLUS nie pofatygowali się aby przedstawić mi jakąkolwiek propozycję przedłużenia umowy.
Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, a w razie konieczności uzyskania szczegółowych danych proszę o kontakt na numer telefonu 5....
Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, a w razie konieczności uzyskania szczegółowych danych proszę o kontakt na numer telefonu 5....
Ostatnio zmieniony 15 lut 2017, o 09:50 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie numerów telefonów.
Powód: usunięcie numerów telefonów.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
ozoszki czy skorzystałeś ze strony https://www.ipa-katowice.org/index.php? ... Itemid=816 w celu zgłoszenia chęci rezygnacji z usług?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Tak korzystałem. I jak już wcześniej pisałem IPA odpisała mi, że nie może dokonać cesji z powodu przedłużenia umowy w salonie PLUS (chyba w ocenie IPA wadliwego)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
ozoszki czy dane numery w nowej sieci mają być zapisane na Pana jako osobę indywidualną?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 8 cze 2010, o 18:49
Re: Zakończenie umowy
Witam,
Mam pakiet SmartDom (TV jeszcze rok, Internet Mobilny do końca marca - już złożone wypowiedzenie i właśnie telefon też złożone wypowiedzenie, ponieważ chcę przejść na kartę z tym numerem). Umowa na Telefon kończy się 07.04.2017, a na potwierdzeniu wypowiedzenia widzę datę 16.04.2017, skąd ta data? Po drugie jak płynnie przejść na kartę, ponieważ doradca klienta w POK powiedział mi, że po 16.04 muszę przyjść zarejestrować numer. Da się to jakoś wczesnej ogarnąć, bo akurat wypada to w świetą i wolałbym miec aktywny numer.
Mam pakiet SmartDom (TV jeszcze rok, Internet Mobilny do końca marca - już złożone wypowiedzenie i właśnie telefon też złożone wypowiedzenie, ponieważ chcę przejść na kartę z tym numerem). Umowa na Telefon kończy się 07.04.2017, a na potwierdzeniu wypowiedzenia widzę datę 16.04.2017, skąd ta data? Po drugie jak płynnie przejść na kartę, ponieważ doradca klienta w POK powiedział mi, że po 16.04 muszę przyjść zarejestrować numer. Da się to jakoś wczesnej ogarnąć, bo akurat wypada to w świetą i wolałbym miec aktywny numer.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
Okres wypowiedzenia umowy to 30 dni, które rozpoczynają swój bieg od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wniosek rezygnacyjny.morfeusz747 pisze: Umowa na Telefon kończy się 07.04.2017, a na potwierdzeniu wypowiedzenia widzę datę 16.04.2017, skąd ta data?
Wygląda na to, że rezygnację złożyłeś niedawne, pewnie po 17 lutego, zatem rozwiązania umowy nastąpi z dniem zakończenia się cyklu bilingowego trwającego od 17 marca do 16 kwietnia.
Nie ma możliwości wcześniejszego zarejestrowania numeru, skoro faktycznie zacznie on działać w opcji Plus na Kartę od 16.04. Możesz, skorzystać z rejestracji numeru na jeden z 3 sposób, w tym na dwa bez konieczności składania wizyty w punkcie sprzedaży.morfeusz747 pisze: Po drugie jak płynnie przejść na kartę, ponieważ doradca klienta w POK powiedział mi, że po 16.04 muszę przyjść zarejestrować numer. Da się to jakoś wczesnej ogarnąć, bo akurat wypada to w świetą i wolałbym miec aktywny numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
To taki numer po zakończeniu umowy i przejściu na kartę trzeba rejestrować? Przecież dane właściciela są widocznie np. w programie smartmaster?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zakończenie umowy
terasabos, tak. Zgodnie z postanowieniami ustawy o działaniach antyterrorystycznych, każdy numer w opcji na kartę musi być zarejestrowany. W związku z tym nawet numer przeniesiony z abonamentu będzie podlegał ponownej rejestracji.
morfeusz747, znalazłam dla Ciebie wyjście z sytuacji. Otóż, jeśli złożyłeś rezygnację z przeniesieniem numeru do opcji Plus na Kartę to masz możliwość zlecenia przeniesienia Twoich danych również, poprzez wysłanie wiadomości SMS.
W tym celu należy wysłać bezpłatnego SMS-a pod numer 80107 z hasłem: PRZENIES.
SMS musi być wysłany jeszcze przed deaktywacją numeru. Zlecenie spowoduje przypisanie danych potrzebnych do rejestracji (imię, nazwisko, PESEL/nr dokumentu).
W dniu aktywacji numer będzie zarejestrowany w ofercie na kartę i będzie aktywny, wystarczy tylko doładować konto w ciągu 30 dni, aby zatrzymać numer.
morfeusz747, znalazłam dla Ciebie wyjście z sytuacji. Otóż, jeśli złożyłeś rezygnację z przeniesieniem numeru do opcji Plus na Kartę to masz możliwość zlecenia przeniesienia Twoich danych również, poprzez wysłanie wiadomości SMS.
W tym celu należy wysłać bezpłatnego SMS-a pod numer 80107 z hasłem: PRZENIES.
SMS musi być wysłany jeszcze przed deaktywacją numeru. Zlecenie spowoduje przypisanie danych potrzebnych do rejestracji (imię, nazwisko, PESEL/nr dokumentu).
W dniu aktywacji numer będzie zarejestrowany w ofercie na kartę i będzie aktywny, wystarczy tylko doładować konto w ciągu 30 dni, aby zatrzymać numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rozwiązanie umowy
Posiadam zarejestrowane na siebie w Plusie 3 numery + 1 numer posiada żona - wszystkie w abonamencie. Ponadto internet LTE i tv z Cyfrowego Polsatu. Wszystkie umowy na ww. usługi kończą się na przełomie czerwca i lipca. Usługi LTE i TV funkcjonują w ramach programu smartdom. I mam w związku z tym pytanie: czy wypowiedzenie umowy na wszystkie te usługi mogę zrealizować w salonie Plusa, czy w salonie Plusa tylko w zakresie telefonów a w salonie CP na LTE i TV? Czy istnieje wzór na rozwiązanie umowy - poproszę ew. o przesłanie wzoru lub wskazanie linka do pobranie takiego druku. Pozdrawiam, i z góry dziękuje za udzielenie odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2017, o 13:21 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Zakończenie umowy
- tak, możesz to zrobić w jednym salonie.jorgo pisze:czy wypowiedzenie umowy na wszystkie te usługi mogę zrealizować w salonie Plusa,
- nie istnieje wzór wypowiedzenia.jorgo pisze:Czy istnieje wzór na rozwiązanie umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dzień dobry. W nawiązaniu do poprzedniej korespondencji chciałbym zgłosić kolejny problem i prosić o pomoc. Cesja na wskazane wcześniej numery doszła do skutku. Przeniesiono moje numery do nowego abonamentu. W trakcie korzystania z telefonów okazało się, że jeden z nich 88xxxxxxx korzystał z transmisji danych, których koszt wyniósł blisko 300 zł i numer został wyłączony przez sieć PLUS z powodu wysokich kosztów (szkoda, że wcześniej tego nie zrobiono). Skontaktowałem się z działem obsługi klienta i złożyłem reklamację, na którą uzyskałem odpowiedź, której nie potrafię teraz dołączyć do postu ponieważ plik jest zbyt duży. Mogę ją przesłać na adres email. Wynika z niej, że koszty zostały naliczone prawidłowo. Nie mieliśmy pojęcia, że korzystanie z internetu będzie naliczane w taki sposób. Byliśmy przekonani, że internet po wykorzystaniu pakietu zwolni, co będzie oczywistym sygnałem, że należy wykupić dodatkowy pakiet aby z niego korzystać. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, jestem gotowy ponieść konsekwencje swojej niewiedzy, oczekuję jednak "ludzkiego podejścia" przez pracowników sieci PLUS, biorąc pod uwagę wieloletnią, dotychczasową współpracę. Bardzo proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2017, o 13:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam numer telefonu
Powód: ukryłam numer telefonu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj ozoszki,
złóż ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.
złóż ponownie reklamację dotyczącą zaistniałej sytuacji. Jak to zrobisz, podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
reklamację złożyłem poprzez bok@plus.pl. Są jakieś inne możliwości złożenia reklamacji?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
ozoszki ,
czy posiadasz numer reklamacji?ozoszki pisze:reklamację złożyłem poprzez bok@plus.pl
Inne sposoby złożenia reklamacji znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.ozoszki pisze:Są jakieś inne możliwości złożenia reklamacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ