Marta_Plus pisze:wlo,
dziękuję za nadesłane sugestie.
Do usług
Dodam przy okazji, że po złożeniu wypowiedzenia (dokument elektroniczny podpisany certyfikatem kwalifikowanym nie wystarczył, musiałem go wydrukować, podpisać odręcznie, zeskanować i wysłać ponownie pocztą elektroniczną) w dniu 20 sierpnia, pocztą(!) dostałem pismo (datowane na 21 sierpnia) informujące o skutecznym wypowiedzeniu (przy okazji oferta utrzymaniowa była) oraz informacją, że w razie gdy nie skorzystam z utrzymania, rozwiązanie umowy nastąpi z dniem... 04.09.2019
Ogarnijcie temat, bo wprowadzacie klientów w błąd takimi pismami... Najgorzej, że kiedy się dzwoni na infolinię (a dzwoniłem) konsultanci dbając o wizerunek firmy - co mnie nie dziwi - próbują wmawiać klientom, że nie umieją czytać, a jeśli umieją, to pojęcia nie mają co czytają
Jeszcze jedno... W nawiązaniu do wątku, w którym o zachowaniu numeru w prepaid mowa była.
W pismie zawarta była informacja o możliwości zachowania numeru w prepaid (cała procedura itd.), ale i informacja o regulaminie promocji "Przejście z Plusa Abonament do JA+NA KARTĘ I".
Pomijam fakt, że nazwa promocji dawno została zmieniona na "Przejście z Plusa Abonament do JA+NA KARTĘ" (jakoś na przełomie 2017/2018), to zapisy tej błędnie wskazanej promocji uwzględniają także taryfę Plus Internet, co dopiero w regulaminie z 7 października br. zostało poprawione, dostosowując regulamin do tego co tu, na forum, od dawna Państwo mówią o możliwości przeniesienia numeru z abonamentu do prepaida.