Strona 12 z 39

Re: Zakończenie umowy

: 21 kwie 2017, o 14:22
autor: Ewa_Plus
jorgo,
- czekam zatem na info. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się sukcesem :)

Re: Zakończenie umowy

: 21 kwie 2017, o 19:31
autor: jorgo
guren pisze:Czy jest gdzieś dostępny formularz wypowiedzenia umowy?
Jeśli masz zamiar przenieść numer/y do innego operatora, to nie wypowiadaj u obecnego...nowy operator zrobi to za Ciebie :)

Re: Zakończenie umowy

: 24 kwie 2017, o 12:45
autor: lodyga
Witam,rozwiązałam umowę w Plusie na abonament.Chcę przejść NA kartę . Czy mogę to teraz zrobić gdy numer został wyłączony? I na jaką taryfę przejdę. Interesuje mnie Plus na kartę bez limitu.

Re: Zakończenie umowy

: 24 kwie 2017, o 13:20
autor: Basia_Plus
Witaj lodyga,
lodyga pisze: Czy mogę to teraz zrobić gdy numer został wyłączony?
kiedy numer został wyłączony?
lodyga pisze: I na jaką taryfę przejdę.
Po zakończeniu umowy abonamentowej i złożeniu rezygnacji następuje przeniesienie numeru do oferty Plus na Kartę (aktualnie taryfy Ja+ Na Kartę) http://www.plus.pl/documents/16/c0163a8 ... _KARTE.pdf.

Re: Zakończenie umowy

: 24 kwie 2017, o 13:27
autor: lodyga
Z 3 może 4 dni temu. Ale nie napisałam w wypowiedzeniu że chcę zachować numer.

Re: Zakończenie umowy

: 24 kwie 2017, o 13:32
autor: Basia_Plus
lodyga,

prześlij proszę numer, którego to dotyczy poprzez ten formularz.

Re: Zakończenie umowy

: 24 kwie 2017, o 14:00
autor: lodyga
POszło :)

Re: Zakończenie umowy

: 24 kwie 2017, o 14:25
autor: Basia_Plus
lodyga,

sprawdź pocztę.

Re: Zakończenie umowy

: 5 maja 2017, o 10:38
autor: jorgo
Ewa_Plus pisze:jorgo,
- czekam zatem na info. Mam nadzieję, że sprawa zakończy się sukcesem :)
Mija już 3 tygodnie gdy byłem po raz pierwszy w salonie Plusa i chcieliśmy z żoną dokonać cesji jej numeru na mnie, ale nadal cisza.
Ponadto za wypowiedzenie umowy na internet LTE i TV w Cyfrowym Polsacie zabrano mi rabat na mój numer który jest trzecim produktem w Smartdom, a także na abonament tv który był drugim produktem w smartdom. Mimo że umowa obowiązuje nadal - czy to forma jakieś kary ze strony Cyfrowego Polsatu i Plusa? Tak się traktuje klientów w sieci Plus i CP???
No zobaczymy co dalej.
Ja cierpliwie czekam - na razie ;)

Re: Zakończenie umowy

: 5 maja 2017, o 11:18
autor: Ewa_Plus
jorgo,
- czy otrzymałeś jakąś informację w sprawie tej cesji, czemu się to przedłuża? Czy na numerze żony nie został może jakiś nieopłacony rachunek? Takie coś może być powodem opóźnienia.
jorgo pisze:Ponadto za wypowiedzenie umowy na internet LTE i TV w Cyfrowym Polsacie zabrano mi rabat na mój numer który jest trzecim produktem w Smartdom, a także na abonament tv który był drugim produktem w smartdom.
- warunkiem utrzymania rabatów z tytułu smartDOM, jest nierozwiązywanie umowy uprawniającej oraz nie obniżanie na niej abonamentu. Zatem nie nastąpiła żadna "kara", tylko zadziałał regulamin.

Re: Zakończenie umowy

: 5 maja 2017, o 13:30
autor: jorgo
Co znaczy "nierozwiązywanie"? Ja nie rozwiązałem - tylko wypowiedziałem, aby się rozwiązała w czasie ustalonym umową. Takie prawo mi przysługuje i nie może to być traktowane jako rozwiązanie sensu stricte!
Chcesz Ewo powiedzieć, że umowa z Plusem i CP jest dozgonna? hahahaha
Konsultanci na infolinii i w salonie zapewniali mnie że do chwili obowiązywania umowy rabaty będą zachowane.
Na koncie żony nie było - jak sugerowano - niezapłaconego rachunku!!! Wysłałem stosowne potwierdzenie przelewu.
Natomiast nie otrzymałem na chwilę obecną żadnej informacji co do biegu sprawy, na jakim jest etapie ani jaki jest rzeczywisty powód takiego staniu rzeczy.
Naprawdę, korzystałem z usług wszystkich operatorów ( poza Tmobile) ale takiego podejścia do klienta i bałaganu, swobody w interpretacji zapisów umowy jak w Plus i CP nie ma nigdzie.

Re: Zakończenie umowy

: 5 maja 2017, o 14:49
autor: Ewa_Plus
jorgo,
- chodzi o te numery, które mi kiedyś podsyłałeś?

Re: Zakończenie umowy

: 5 maja 2017, o 16:36
autor: jorgo
Tak

Re: Zakończenie umowy

: 5 maja 2017, o 17:02
autor: Basia_Plus
jorgo,

dziękuję za potwierdzenie. Sprawę przekazaliśmy do wyjaśnienia.

Re: Zakończenie umowy

: 12 maja 2017, o 14:28
autor: jorgo
No!
To chciałem poinformować, że od dzisiejszego dnia numer żony został przeniesiony cesją na mnie, jest juz widoczny na moim koncie.
Niestety, ale musiałem iść po raz kolejny do salonu, cesja została sporządzona odręcznie - poza systemem, pisma zostały wysłane pocztą.....itd.
W sumie cała czynność z przeniesieniem jednego numery z żony na mnie trwała dokładnie miesiąc czasu. W tym cztery wizyty w salonie, kilka telefonów na infolinii i kilka postów na tym Forum.
Tak wygląda traktowanie klienta w Plusie.
Czekam nadal na pismo wyjaśniające z jakiego powodu tej cesji nie można było przeprowadzić przez tak długi okres czasu.