Strona 5 z 39

Plus koniec umowy

: 20 mar 2016, o 16:42
autor: Opti19
Witam. Za jakiś czas kończy mi się umowa na internet LTE była ona na 24 miesiące no i chciałbym już jej nie przedłużać. Czy muszę wysłać jakieś pismo do Plusa, albo udać się do jednego z salonów by zgłosić, że umowa w najbliższym czasie się kończy i nie chce jej już dłużej przedłużać? Czy po prostu ona sama wygaśnie w określonym terminie i internet zostanie odcięty?

Re: Plus koniec umowy

: 20 mar 2016, o 16:48
autor: GordonGekko
Umowa bez twojej ingerencji przejdzie na czas nie określony, i w każdym momencie możesz ją zerwać. Bo w trakcie będzie kara.
Więc lepiej się udaj do plusa i powiedz, że nie chcesz jej przedłużać

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Re: Plus koniec umowy

: 20 mar 2016, o 18:48
autor: lodyga
Czy jest jakiś problem z PLus.pl? NIe mogę zalogować się po numerze telefonu aby przedłużyć umowę...

Re: Zakończenie umowy

: 21 mar 2016, o 11:26
autor: Basia_Plus
Witaj Opti19,
Opti19 pisze:Czy muszę wysłać jakieś pismo do Plusa, albo udać się do jednego z salonów by zgłosić, że umowa w najbliższym czasie się kończy i nie chce jej już dłużej przedłużać? Czy po prostu ona sama wygaśnie w określonym terminie i internet zostanie odcięty?
umowa automatycznie przedłuża się na czas nieoznaczony, o ile nie zostanie złożone oświadczenie na piśmie. Wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na podany adres lub złożyć w Punkcie Sprzedaży.
Adres wysyłki:
Polkomtel Sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
Dla umów zawartych przed 25.12.2014, okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i jest liczony od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy.

lodyga
lodyga pisze: NIe mogę zalogować się po numerze telefonu aby przedłużyć umowę...
jaki komunikat pojawia się przy próbie logowania?

Re: Zakończenie umowy

: 21 mar 2016, o 14:25
autor: lodyga
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później. To jest na czerwono, poniżej numer na infolinię.

Próbowałam z czterema numerami i w każdym tak samo.

Re: Zakończenie umowy

: 21 mar 2016, o 14:56
autor: Basia_Plus
lodyga,
lodyga pisze:Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później. To jest na czerwono, poniżej numer na infolinię.
czy problem nadal występuje?

Re: Zakończenie umowy

: 21 mar 2016, o 19:56
autor: lodyga
Jest okej :)

oświadczenie - koniec umowy

: 14 kwie 2016, o 21:43
autor: jarek900
Witam!
Tydzień temu Plus dostał moje oświadczenie o rozwiązaniu umowy wraz z upływem okresu minimalnego określonego w umowie. Jednak po moim telefonie ( w sumie dwoch telefonach) konsultanci nie potrafią potwierdzić wpłynięcia takiego pisma. W związku z tym chciałbym uzyskaćinformację ile czasu trwa odnotowanie w systemie takiej informacji? A może konsultanci nie dysponują takimi informcjami? (w takim razie jak się dowiedzieć o skuteczności takiego pisma?)

pozdrawiam
JArek

Re: oświadczenie - koniec umowy

: 14 kwie 2016, o 22:10
autor: bartex03
jarek900 pisze:Witam!
Tydzień temu Plus dostał moje oświadczenie o rozwiązaniu umowy wraz z upływem okresu minimalnego określonego w umowie. Jednak po moim telefonie ( w sumie dwoch telefonach) konsultanci nie potrafią potwierdzić wpłynięcia takiego pisma. W związku z tym chciałbym uzyskaćinformację ile czasu trwa odnotowanie w systemie takiej informacji? A może konsultanci nie dysponują takimi informcjami? (w takim razie jak się dowiedzieć o skuteczności takiego pisma?)

pozdrawiam
JArek
Nie licz ze ktoś coś Ci potwierdzi ;)

Wysłać poleconym z potwierdzeniem odbioru, wtedy masz tylko pewność.

Re: Zakończenie umowy

: 15 kwie 2016, o 10:31
autor: Basia_Plus
Witaj jarek900,
jarek900 pisze: konsultanci nie potrafią potwierdzić wpłynięcia takiego pisma.
z poziomu forum nie mamy możliwości sprawdzenia. Proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany (http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006) z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant IOK będzie mógł po weryfikacji udzielić Ci odpowiedzi.

Re: Zakończenie umowy

: 16 kwie 2016, o 10:58
autor: jarek900
Basia_Plus pisze:Witaj jarek900,
jarek900 pisze: konsultanci nie potrafią potwierdzić wpłynięcia takiego pisma.
z poziomu forum nie mamy możliwości sprawdzenia. Proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany (http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006) z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant IOK będzie mógł po weryfikacji udzielić Ci odpowiedzi.
Z poziomu obslugi konsultanta tez nie maja za bardzo, taka przynajmniej dostalem odpowiedz, nie maja tego odnotowanego w systemie, a wolałbym uniknąć później problemów i reklamacji (dowód nadania i odbioru posiadam).

Re: Zakończenie umowy

: 18 kwie 2016, o 10:14
autor: Basia_Plus
jarek900,
Basia_Plus pisze: Proszę o kontakt poprzez kanał autoryzowany http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4006) z pracownikiem Internetowej Obsługi Klienta. Konsultant IOK będzie mógł po weryfikacji udzielić Ci odpowiedzi.

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

: 26 kwie 2016, o 23:30
autor: karniak
Witam umowa lte z esklepu podpisana dnia 20.04 nie było zgody na wcześniejszą aktywację sim nieaktywny.
W umowie są dwa załączniki oświadczenie o rozwiązaniu umowy o świadczeniu usług... w ramach promocji weź na próbę/testuj oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość które należy wypełnić?

Re: Zakończenie umowy

: 27 kwie 2016, o 10:29
autor: Basia_Plus
Witaj karniak,

masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Należy wypełnić Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość. Zwrotu dokonujesz na swój koszt.
Przesyłkę należy kierować na adres nadawcy, który znajduje się na formularzu odstąpienia od umowy.

Co dzieje się z numerem po wypowiedzeniu umowy?

: 5 maja 2016, o 19:39
autor: mwmw7
Witam
mam pytanie odnośnie tego co się dzieje z numerem telefonu po wypowiedzeniu umowy. Dajmy na to wypowiedzenie złożone w salonie, przyjęte, na potwierdzeniu nie ma info co dalej. Umowa kończy się 1 czerwca. Co dalej z numerem? Przechodzi automatycznie do usług na kartę? Co zrobić aby pozostał w sieci i był na kartę?