Zadłużenie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
BartekRally
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 mar 2016, o 15:39

Zadłużenie

Post autor: BartekRally »

Witam serdecznie.
Jeśli temat jest w złym dziale to bardzo przepraszam, nie wiedziałem gdzie go wstawić.
Mam problem dotyczący zadłużenia w Plusie. Telefon został "załatwiony" przez telefon. Jest to Huawei Y5 ale mniejsza z tym ;) Na początku stycznia 2016 otrzymałem wiadomość SMS o pierwszej dostępnej fakturze (z aktywacją) na pewną kwotę, której nie zapłaciłem w terminie, tak jak kolejną o której zostałem poinformowany w lutym. Zsumowały się one do blisko 170 zł, lecz dalej zwlekałem z zapłatą "bo ważniejsze inne rachunki". Po jakiś 2 tygodniach od faktury z lutego, zablokowano mi połączenia wychodzące a w słuchawce można było usłyszeć pana z windykacji, który prosił o jak najszybszą zapłatę. Po kolejnym tygodniu w telefonie została odcięta sieć. Telefon nie łapał zasięgu,a dostępne były tylko połączenia alarmowe. Znów po kolejnym czasie ( 10.03.2016 ) dostarczono do mnie list z prośbą o zapłatę pod groźbą zerwania umowy. Pieniądze zostały nadane w piątek około godz. 15. Mamy poniedziałek a połączenia i numer nie zostały odblokowane. Co zrobić w takiej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 14 mar 2016, o 16:15 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zadłużenie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj BartekRally,

w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1070
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BartekRally
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 mar 2016, o 15:39

Re: Zadłużenie

Post autor: BartekRally »

Basia_Plus pisze:Witaj BartekRally,

w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1070
Czy jeśli telefon jest prawnie dziadka, to udzielą mi informacji na ten temat, czy musi właściciel?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zadłużenie

Post autor: Basia_Plus »

BartekRally,
BartekRally pisze:Czy jeśli telefon jest prawnie dziadka, to udzielą mi informacji na ten temat, czy musi właściciel?
informacje może uzyskać właściciel telefonu osoba upoważniona lub znająca Plus Kod 5.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Send1N
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 25 lut 2020, o 22:25

Sms o zadłużeniu

Post autor: Send1N »

Witam, dzisiaj rano dostałem następującego smsa: Prosimy o wpłatę zadłużenia w kwocie 19.53zł z konta 222XXXXX na ranchunek bankowy 59 1090 0004 7081 0000 222X XXXX Plus.

O co może chodzić bo kompletnie nie rozumiem?

Moj nr telefonu 72XXXXXXX
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2020, o 14:59 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu. Ukrycie numeru telefonu/numeru konta.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zadłużenie

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Send1N,

prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aniazzz
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 maja 2020, o 15:07

Re: Zadłużenie

Post autor: Aniazzz »

Dzień dobry. Mam zadłużenie na dwie faktury i zablokowane połączenia wychodzące. Opłaciłam zaległość za jedną fakturę, niestety drugą mogę opłacić dopiero pod koniec miesiąca. Czy jest szansa, że po wpływie zaległości za jedną fakturę połączenia zostaną odblokowane?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zadłużenie

Post autor: sl@w_es »

Aniazzz,

jeśli termin płatności tej nowszej faktury już minął to nie licz, że zostaną odblokowane połączenia wychodzące.
Nie opłacając faktur w terminie stajesz mało wiarygodnym abonentem. Niemniej zawsze możesz złożyć reklamację (nikt Ci głowy za to nie urwie) przedstawiając poważne powody nie opłacenia faktur w terminie, a być może Plus w czasie pandemii spojrzy łaskawszym okiem na zaległości i mimo wszystko odblokuje numer na określonych warunkach.

Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – oferty abonamentowe
§ 10 Płatności

1. Abonent zobowiązany jest do zapłaty należności w terminie do 16 dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, którego dotyczy Rachunek telefoniczny. (...)

3. W przypadku bezskutecznego upływu terminu zapłaty przez Abonenta należności wobec POLKOMTEL wynikających z Rachunku telefonicznego, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości korzystania przez Abonenta z Usług świadczonych na podstawie Umowy, której dotyczy zaległość, z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w § 13 ust. 7.
P.S.
§ 13 ust. 7 dotyczy przypadku złożenia reklamacji, kiedy to płatność kwoty spornej zostaje zawieszona do czasu rozpatrzenia tej reklamacji.
Nie dubluj wpisów; Regulamin Plus Forum (bardzo proszę o zapoznanie się z nim).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ