Zadłużenie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 mar 2016, o 15:39
Zadłużenie
Witam serdecznie.
Jeśli temat jest w złym dziale to bardzo przepraszam, nie wiedziałem gdzie go wstawić.
Mam problem dotyczący zadłużenia w Plusie. Telefon został "załatwiony" przez telefon. Jest to Huawei Y5 ale mniejsza z tym ;) Na początku stycznia 2016 otrzymałem wiadomość SMS o pierwszej dostępnej fakturze (z aktywacją) na pewną kwotę, której nie zapłaciłem w terminie, tak jak kolejną o której zostałem poinformowany w lutym. Zsumowały się one do blisko 170 zł, lecz dalej zwlekałem z zapłatą "bo ważniejsze inne rachunki". Po jakiś 2 tygodniach od faktury z lutego, zablokowano mi połączenia wychodzące a w słuchawce można było usłyszeć pana z windykacji, który prosił o jak najszybszą zapłatę. Po kolejnym tygodniu w telefonie została odcięta sieć. Telefon nie łapał zasięgu,a dostępne były tylko połączenia alarmowe. Znów po kolejnym czasie ( 10.03.2016 ) dostarczono do mnie list z prośbą o zapłatę pod groźbą zerwania umowy. Pieniądze zostały nadane w piątek około godz. 15. Mamy poniedziałek a połączenia i numer nie zostały odblokowane. Co zrobić w takiej sytuacji?
Jeśli temat jest w złym dziale to bardzo przepraszam, nie wiedziałem gdzie go wstawić.
Mam problem dotyczący zadłużenia w Plusie. Telefon został "załatwiony" przez telefon. Jest to Huawei Y5 ale mniejsza z tym ;) Na początku stycznia 2016 otrzymałem wiadomość SMS o pierwszej dostępnej fakturze (z aktywacją) na pewną kwotę, której nie zapłaciłem w terminie, tak jak kolejną o której zostałem poinformowany w lutym. Zsumowały się one do blisko 170 zł, lecz dalej zwlekałem z zapłatą "bo ważniejsze inne rachunki". Po jakiś 2 tygodniach od faktury z lutego, zablokowano mi połączenia wychodzące a w słuchawce można było usłyszeć pana z windykacji, który prosił o jak najszybszą zapłatę. Po kolejnym tygodniu w telefonie została odcięta sieć. Telefon nie łapał zasięgu,a dostępne były tylko połączenia alarmowe. Znów po kolejnym czasie ( 10.03.2016 ) dostarczono do mnie list z prośbą o zapłatę pod groźbą zerwania umowy. Pieniądze zostały nadane w piątek około godz. 15. Mamy poniedziałek a połączenia i numer nie zostały odblokowane. Co zrobić w takiej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 14 mar 2016, o 16:15 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zadłużenie
Witaj BartekRally,
w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1070
w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1070
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 mar 2016, o 15:39
Re: Zadłużenie
Czy jeśli telefon jest prawnie dziadka, to udzielą mi informacji na ten temat, czy musi właściciel?Basia_Plus pisze:Witaj BartekRally,
w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1070
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zadłużenie
BartekRally,
informacje może uzyskać właściciel telefonu osoba upoważniona lub znająca Plus Kod 5.BartekRally pisze:Czy jeśli telefon jest prawnie dziadka, to udzielą mi informacji na ten temat, czy musi właściciel?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sms o zadłużeniu
Witam, dzisiaj rano dostałem następującego smsa: Prosimy o wpłatę zadłużenia w kwocie 19.53zł z konta 222XXXXX na ranchunek bankowy 59 1090 0004 7081 0000 222X XXXX Plus.
O co może chodzić bo kompletnie nie rozumiem?
Moj nr telefonu 72XXXXXXX
O co może chodzić bo kompletnie nie rozumiem?
Moj nr telefonu 72XXXXXXX
Ostatnio zmieniony 16 kwie 2020, o 14:59 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu. Ukrycie numeru telefonu/numeru konta.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu. Ukrycie numeru telefonu/numeru konta.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zadłużenie
Witaj Send1N,
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sprawę.
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zadłużenie
Dzień dobry. Mam zadłużenie na dwie faktury i zablokowane połączenia wychodzące. Opłaciłam zaległość za jedną fakturę, niestety drugą mogę opłacić dopiero pod koniec miesiąca. Czy jest szansa, że po wpływie zaległości za jedną fakturę połączenia zostaną odblokowane?
Re: Zadłużenie
Aniazzz,
jeśli termin płatności tej nowszej faktury już minął to nie licz, że zostaną odblokowane połączenia wychodzące.
Nie opłacając faktur w terminie stajesz mało wiarygodnym abonentem. Niemniej zawsze możesz złożyć reklamację (nikt Ci głowy za to nie urwie) przedstawiając poważne powody nie opłacenia faktur w terminie, a być może Plus w czasie pandemii spojrzy łaskawszym okiem na zaległości i mimo wszystko odblokuje numer na określonych warunkach.
Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – oferty abonamentowe
§ 13 ust. 7 dotyczy przypadku złożenia reklamacji, kiedy to płatność kwoty spornej zostaje zawieszona do czasu rozpatrzenia tej reklamacji.
Nie dubluj wpisów; Regulamin Plus Forum (bardzo proszę o zapoznanie się z nim).
jeśli termin płatności tej nowszej faktury już minął to nie licz, że zostaną odblokowane połączenia wychodzące.
Nie opłacając faktur w terminie stajesz mało wiarygodnym abonentem. Niemniej zawsze możesz złożyć reklamację (nikt Ci głowy za to nie urwie) przedstawiając poważne powody nie opłacenia faktur w terminie, a być może Plus w czasie pandemii spojrzy łaskawszym okiem na zaległości i mimo wszystko odblokuje numer na określonych warunkach.
Zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. – oferty abonamentowe
P.S.§ 10 Płatności
1. Abonent zobowiązany jest do zapłaty należności w terminie do 16 dnia Okresu rozliczeniowego następującego po Okresie rozliczeniowym, którego dotyczy Rachunek telefoniczny. (...)
3. W przypadku bezskutecznego upływu terminu zapłaty przez Abonenta należności wobec POLKOMTEL wynikających z Rachunku telefonicznego, POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości korzystania przez Abonenta z Usług świadczonych na podstawie Umowy, której dotyczy zaległość, z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w § 13 ust. 7.
§ 13 ust. 7 dotyczy przypadku złożenia reklamacji, kiedy to płatność kwoty spornej zostaje zawieszona do czasu rozpatrzenia tej reklamacji.
Nie dubluj wpisów; Regulamin Plus Forum (bardzo proszę o zapoznanie się z nim).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec