Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
emilcia1402
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 paź 2023, o 12:14

realizacja zamówienia

Post autor: emilcia1402 »

dzień dobry mam pytanie odnośnie zamówienia 2023103015446767. pisze ze jest w trakcie realizacji czy to znaczy ze weryfikacja przebiegła pomyślnie? czy ze weryfikacja dalej trwa? :-> przepraszam za tak głupie pytanie ale pierwszy raz biore telefon w plusie, dodatkowo wczoraj sprawdzili mnie w big i cisza… z gory dziękuje za odpowiedz :->
Ostatnio zmieniony 31 paź 2023, o 14:22 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj emilcia1402,
emilcia1402 pisze: 31 paź 2023, o 12:26 pisze ze jest w trakcie realizacji czy to znaczy ze weryfikacja przebiegła pomyślnie? czy ze weryfikacja dalej trwa?
Informacje o etapach realizacji zamówienia powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Sprawdzałaś może skrzynkę SPAM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Helxnsjs
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 6 lis 2023, o 17:49

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Helxnsjs »

Witam, złożyłam zamówienie na abonament i telefon dostałam już maila z potwierdzeniem wysyłki i numerem listu przewozowego natomiast firma która ma dostarczyć paczkę poinformowała mnie ze taka paczka nie została nadana. Co teraz zrobic
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Helxnsjs,

pisaliśmy o tym tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andyy
Prawie PlusManiak
Posty: 48
Rejestracja: 8 sty 2013, o 13:27

Brak możliwości zakupu w sklepie onlinie Plusa

Post autor: Andyy »

W internetowym sklepie Plusa, po kliknięciu na "Przejdź do wprowadzania danych" wyświetla się błąd (strona: https://www.plus.pl/shopping-flow/error). Chciałem szybko dokonać zakupy, jednak nie jest to możliwe, czat odsyła na infolinię, a infolinia nawet nie ma opcji kontaktu dla klientów sklepu internetowego, jedynie automat pyta o numer którego dotyczy sprawa.

Czy Specjaliści Plus są w stanie pomóc w tej sprawie, a może można zamówić tę samą ofertę innym kanałem?
Ostatnio zmieniony 18 gru 2023, o 10:45 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego działu, ten sam temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Andyy,

podeślij proszę link z dokładną ofertą, którą wybierasz.
Andyy pisze: 16 gru 2023, o 16:00 Czy Specjaliści Plus są w stanie pomóc w tej sprawie, a może można zamówić tę samą ofertę innym kanałem?
Oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
olszówka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 sty 2024, o 20:04

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: olszówka »

Witam, w niedzielę wieczór złożyłem zamówienie na telefon i abonament i dostałem tylko i wyłącznie mail ze szczegółami zamówienia i że link do płatności - bo było 499zl opłaty na start za telefon i info że umowę do zaakceptowania dostanę w następnej wiadomości. Dostałem również sms o treści: Rozpoczelismy realizacje Twojego zamowienia.
Nie dostałem nic nadal. Status zamówienia na stronie: w realizacji
Przykre trochę że trzeba tak długo czekać na jakiekolwiek wieści w tym temacie zwłaszcza że tym czasem BIK zdążył już wysłać 3 maile o nowych informacjach na moim koncie.

Proszę o interwencję w temacie mojego zamówienia, oraz informacje czy warto dalej czekać. No i pozostało się modlić żeby nie dostać magicznej kaucji 😄 (tak sprawdziłem 10 razy folder spam :) )
Pozdrawiam

Zamówieniee nr 2024012115801775
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj olszówka,
Orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych
https://bok.plus.pl/article/394
olszówka pisze: 22 sty 2024, o 20:07 Zamówieniee nr 2024012115801775
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie realizacji powyższego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
1232024
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 sty 2024, o 18:13

Duet z smartfonem zamówienie

Post autor: 1232024 »

Chciałem złożyć zamówienie na duet, jeden numer nowy a drugi przenieś do tego zabrać jednego smartfona
Na sklepie widzę tylko opcję duet z smartfonami Xiaomi lub same abonamenty z nowymi numerami
Chciałbym zamówić taką konfigurację jaką podałem
Jest taka możliwość?
Ostatnio zmieniony 6 lut 2024, o 10:34 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

1232024,
1232024 pisze: 5 lut 2024, o 22:28 Chciałem złożyć zamówienie na duet, jeden numer nowy a drugi przenieś do tego zabrać jednego smartfona
Doprecyzuj proszę, co dokładnie masz na myśli:
- chodzi o zawarcie nowej umowy,
- przeniesienie numeru z innej sieci wraz z telefonem innym niż Xiaomi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
1232024
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 sty 2024, o 18:13

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: 1232024 »

Chcę zawsze nową umowę, jeden numer nowy a drugi przenieś do douetu do tego dobrać jeden smartfon
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

1232024,

zostaw proszę dane przez ten formularz. Wówczas oddzwoni nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patrykxxx
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 lut 2024, o 16:19

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Patrykxxx »

Zamiana statusu zamówienia na "dodatkową weryfikacja "
zamówienie wymaga dodatkowej weryfikacji .

Taki mam status kilka dni ,o co chodzi ???

Numer zamówienia 2024020815881774
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Patrykxxx,

skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aniakol
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 kwie 2024, o 17:20

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Aniakol »

Witam, czy mogę prosić o przyspieszenie weryfikacji zamówienia nr 2024040316079606. Dziękuję
ODPOWIEDZ