Cesja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Cesja
Dzień dobry,
Cesja została dokonana i tu wszystko jest ok :) natomiast po cesji coś stało się z transmisją danych... nie mogę połączyć się z internetem. W plus online w zakładce usługi - usługa LTE jest aktywna. Telefon był skonfigurowany przed cesją i przed cesją wszystko działało normalnie... Po cesji już nie działa.. ani na startym ani na nowym telefonie. Przedłużyłem również umowę już po cesji z nowym telefonem i tu pojawia się pytanie odnośnie rat za stary telefon - czy muszę go spłacać do końca?
Cesja została dokonana i tu wszystko jest ok :) natomiast po cesji coś stało się z transmisją danych... nie mogę połączyć się z internetem. W plus online w zakładce usługi - usługa LTE jest aktywna. Telefon był skonfigurowany przed cesją i przed cesją wszystko działało normalnie... Po cesji już nie działa.. ani na startym ani na nowym telefonie. Przedłużyłem również umowę już po cesji z nowym telefonem i tu pojawia się pytanie odnośnie rat za stary telefon - czy muszę go spłacać do końca?
Re: Cesja
Witaj szydel87,
- poprosiłam dział techniczny o sprawdzenie. Przeloguj telefon (wył./wł), już powinno być OK.szydel87 pisze:po cesji coś stało się z transmisją danych... nie mogę połączyć się z internetem
- tak, raty muszą być opłacone do końca.szydel87 pisze:i tu pojawia się pytanie odnośnie rat za stary telefon - czy muszę go spłacać do końca?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
W dalszym ciągu internet nie działa... czy może to być kwestia aktywacji usługi GPRS? w jaki sposób to zrobić w abonamencie? APN jest ustawiony wg SMSa konfiguracyjnego więc powinno być ok.. natomiast nie działa nic.. ani na nowym telefonie z nową kartą SIM ani na starym ze starą kartą jeszcze przed przedłużeniem umowy a już po cesji też przestało działać...
Jeśli chodzi o raty.. to szkoda, że nikt o tym nie informuje, że można przestać spłacać stary telefon po przedłużeniu umowy z nowym tel... w takim wypadku spłaca się oba... trochę to słabe...
pozdrawiam
Jeśli chodzi o raty.. to szkoda, że nikt o tym nie informuje, że można przestać spłacać stary telefon po przedłużeniu umowy z nowym tel... w takim wypadku spłaca się oba... trochę to słabe...
pozdrawiam
Re: Cesja
szydel87,
- jeśli dalej nie działa, to faktycznie może być kwestia usługi GPRS.
Możesz ją aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnej wiadomości SMS o treści: dodaj PlusKod5 gprs pod nr 2601.
Jeśli nie posiadasz Plus Kodu, to konieczny będzie kontakt z konsultantem Działu Obsługi Klienta. Możesz to zrobić na przykład mailowo, pisząc na adres: bok@plus.pl. W wiadomości, poza nr telefonu, należy podać swoje dane: imię i nazwisko oraz PESEL. Jeśli podesłałbyś nam tutaj potem numer zgłoszenia, to przyspieszylibyśmy realizację.
- jeśli dalej nie działa, to faktycznie może być kwestia usługi GPRS.
Możesz ją aktywować samodzielnie przez wysłanie bezpłatnej wiadomości SMS o treści: dodaj PlusKod5 gprs pod nr 2601.
Jeśli nie posiadasz Plus Kodu, to konieczny będzie kontakt z konsultantem Działu Obsługi Klienta. Możesz to zrobić na przykład mailowo, pisząc na adres: bok@plus.pl. W wiadomości, poza nr telefonu, należy podać swoje dane: imię i nazwisko oraz PESEL. Jeśli podesłałbyś nam tutaj potem numer zgłoszenia, to przyspieszylibyśmy realizację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 lut 2019, o 15:36
Problem z cesją
W dniu dzisiejszym została podpisana cesja z mojej mamy na mnie.
Niestety po cesji nie mogę korzystać z Internetu w telefonie gdyż nie działa transmisja danych.
Czy mogę prosić o pomoc w rozwiązaniu tego problemu?
I teraz mam drugie pytanie odnośnie podpisania cesji.
Czy po podpisaniu i poczekaniu 7 dni jest konieczność podpisania nowej umowy na nowego właściciela numeru?
Proszę o odpowiedź.
Niestety po cesji nie mogę korzystać z Internetu w telefonie gdyż nie działa transmisja danych.
Czy mogę prosić o pomoc w rozwiązaniu tego problemu?
I teraz mam drugie pytanie odnośnie podpisania cesji.
Czy po podpisaniu i poczekaniu 7 dni jest konieczność podpisania nowej umowy na nowego właściciela numeru?
Proszę o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2019, o 08:56 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Re: Problem z cesją
Zrestartuj telefon (wył/wł). Zobacz czy masz aktywną transmisje danych w ustawieniach.Kasia920421 pisze:W dniu dzisiejszym została podpisana cesja z mojej mamy na mnie.
Niestety po cesji nie mogę korzystać z Internetu w telefonie gdyż nie działa transmisja danych.
Nie.Kasia920421 pisze: Czy po podpisaniu i poczekaniu 7 dni jest konieczność podpisania nowej umowy na nowego właściciela numeru?
Proszę o odpowiedź.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 9 lut 2019, o 15:36
Re: Problem z cesją
Problem z transmisją danych rozwiązany.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Jak jest w przypadku wykonania cesji i nadpłatą na wcześniejszym rachunku.
Czy zostanie ona automatycznie przeksięgowana na nowego właściciela czy trzeba wystąpić z wnioskiem o zwrot nadpłaty na konto lub przeksięgowanie jej?
Dodam że nie chodzi o kwotę 5 zł gdyż kwota nadpłaty to prawie 170 i nie chciałabym aby ona przepadła.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Jak jest w przypadku wykonania cesji i nadpłatą na wcześniejszym rachunku.
Czy zostanie ona automatycznie przeksięgowana na nowego właściciela czy trzeba wystąpić z wnioskiem o zwrot nadpłaty na konto lub przeksięgowanie jej?
Dodam że nie chodzi o kwotę 5 zł gdyż kwota nadpłaty to prawie 170 i nie chciałabym aby ona przepadła.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Cesja
Kasia920421,
jeśli na koncie abonenckim powstała nadpłata należy złożyć dyspozycję jej zwrotu. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.Kasia920421 pisze:Czy zostanie ona automatycznie przeksięgowana na nowego właściciela czy trzeba wystąpić z wnioskiem o zwrot nadpłaty na konto lub przeksięgowanie jej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Cesja
Witam
Robilem cesje dnia 16.02 w towarzystwie drugiej osoby, dnia 20.02 podszedlem do Punktu plusa na podpisanie cesji.
Dzisiaj dzwoniąc na informacje dowiedzialem sie że cesja zostala odrzucona poniewaz rachunku nie mialem uregulowanego, oczywiscie nikt w Punkcie mi o tym nie powiedział. Teraz muszę znowu ciągnąć starsza osobę i robić to jeszcze raz?
Może mi ktoś cos dopomóc w tej sprawie?
Robilem cesje dnia 16.02 w towarzystwie drugiej osoby, dnia 20.02 podszedlem do Punktu plusa na podpisanie cesji.
Dzisiaj dzwoniąc na informacje dowiedzialem sie że cesja zostala odrzucona poniewaz rachunku nie mialem uregulowanego, oczywiscie nikt w Punkcie mi o tym nie powiedział. Teraz muszę znowu ciągnąć starsza osobę i robić to jeszcze raz?
Może mi ktoś cos dopomóc w tej sprawie?