Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 sie 2019, o 17:04
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak LTE
dejwpl,
dopytam jeszcze dla 100% pewności: powyższa sprawa dotyczy numeru w usługach głosowych (nie internetu)?
dopytam jeszcze dla 100% pewności: powyższa sprawa dotyczy numeru w usługach głosowych (nie internetu)?
Nigdy wcześniej LTE na tym numerze nie działało?dejwpl pisze:Wymieniałem też kartę sim
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Nigdy wcześniej mi nie działało. Telefon jest firmowy, nie mam możliwości zalogować się do plus online. Jest możliwość sprawdzić krótkim kodem czy mam lte?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
dejwpl,
czy firma posiada przyznanego opiekuna?dejwpl pisze:Telefon jest firmowy, nie mam możliwości zalogować się do plus online.
Nie.dejwpl pisze:Jest możliwość sprawdzić krótkim kodem czy mam lte?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Firma posiada opiekuna, on właśnie mi wymienił kartę sim.
Re: Brak LTE
Może stara taryfa ??
Re: Brak LTE
dejwpl,
- wygląda to tak, jakby usługa LTE była nieaktywna na tym numerze. Najlepiej będzie zgłosić to opiekunowi. On sprawdzi konto w systemie i jakby co włączy.
- wygląda to tak, jakby usługa LTE była nieaktywna na tym numerze. Najlepiej będzie zgłosić to opiekunowi. On sprawdzi konto w systemie i jakby co włączy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem Z kartą SIM i internetem
Post zamieszczany w imieniu mojej mamy.
Mama jest klientem sieci plus od wielu lat i posiada telefon w abonamencie.
Od kilku miesięcy internet w telefonie mojej mamy działa bardzo wolno zwłaszcza w domu i miejscu pracy.
Na początku myśleliśmy, że to wina samego telefonu i wymieniliśmy na inny (Samsung Galaxy J5).
Niestety to nie pomogło i internet jest nadal bardzo wolny, wręcz prawie nie do użytku - brak zasięgu LTE. Nadmienię, iż w tym samym miejscu osobiście nie mam problemu z internetem a również posiadam numer w Plusie z tą różnicą, że jest to taryfa na kartę.
Udaliśmy się z tym problemem do salonu gdzie zaoferowano nam wymianę karty SIM na nową za opłatą 25 PLN. Tutaj nadmienię, iż będziemy pisać reklamację bo nie powinny być naliczana opłata w takim przypadku.
Karta została wymieniona lecz problem nadal istnieje - internetu praktycznie brak a o LTE można zapomnieć.
Kontrolnie aby zweryfikować czy to na pewno nie telefon wsadziłem kartę SIM do swojego telefonu i sytuacja się powtarza. Prędkość pobierania niecałe 5% nominalnej prędkości, którą uzyskuje na swojej karcie (Moja około 60 Mb/s, mamy 2-3 Mb/s).
Prędkość wysyłania to totalna tragedia - Moja 10 Mbps a mamy to niecałe 500 kb/s.
Użyłem również mojej karty w telefonie mam i prędkości nadal te same jak w moim telefonie.
Czy ktoś może mi pomóc co robić w takiej sytuacji? Mama jest starszą osobą, która się nie zna na takich rzeczach a ja na co dzień mieszkam dość daleko.
Mama jest klientem sieci plus od wielu lat i posiada telefon w abonamencie.
Od kilku miesięcy internet w telefonie mojej mamy działa bardzo wolno zwłaszcza w domu i miejscu pracy.
Na początku myśleliśmy, że to wina samego telefonu i wymieniliśmy na inny (Samsung Galaxy J5).
Niestety to nie pomogło i internet jest nadal bardzo wolny, wręcz prawie nie do użytku - brak zasięgu LTE. Nadmienię, iż w tym samym miejscu osobiście nie mam problemu z internetem a również posiadam numer w Plusie z tą różnicą, że jest to taryfa na kartę.
Udaliśmy się z tym problemem do salonu gdzie zaoferowano nam wymianę karty SIM na nową za opłatą 25 PLN. Tutaj nadmienię, iż będziemy pisać reklamację bo nie powinny być naliczana opłata w takim przypadku.
Karta została wymieniona lecz problem nadal istnieje - internetu praktycznie brak a o LTE można zapomnieć.
Kontrolnie aby zweryfikować czy to na pewno nie telefon wsadziłem kartę SIM do swojego telefonu i sytuacja się powtarza. Prędkość pobierania niecałe 5% nominalnej prędkości, którą uzyskuje na swojej karcie (Moja około 60 Mb/s, mamy 2-3 Mb/s).
Prędkość wysyłania to totalna tragedia - Moja 10 Mbps a mamy to niecałe 500 kb/s.
Użyłem również mojej karty w telefonie mam i prędkości nadal te same jak w moim telefonie.
Czy ktoś może mi pomóc co robić w takiej sytuacji? Mama jest starszą osobą, która się nie zna na takich rzeczach a ja na co dzień mieszkam dość daleko.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2020, o 12:28 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
midasziom,
czy wiesz, jaki APN jest ustawiony na telefonie mamy? Upewniłeś się, że pakiet podstawowy nie jest wykorzystany?
czy wiesz, jaki APN jest ustawiony na telefonie mamy? Upewniłeś się, że pakiet podstawowy nie jest wykorzystany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
APN ustawiony na standardowy "PLUS Internet".Marta_Plus pisze:midasziom,
czy wiesz, jaki APN jest ustawiony na telefonie mamy? Upewniłeś się, że pakiet podstawowy nie jest wykorzystany?
Pakiet podstawowy nie wykorzystany, to było nawet potwierdzone w salonie Plus.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
midasziom,
zmień proszę APN na: plus i daj znać, jak wygląda sytuacja.
zmień proszę APN na: plus i daj znać, jak wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam mam również problem z brakiem LTE. Mam kartę SIM LTE oraz telefon obsługujący LTE. Wyłączenie i włączenie usługi LTE nic nie daje jak i ponowne uruchomienie telefonu. Proszę o pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Witaj atlaz,
jaki APN jest wpisany w ustawieniach telefonu?
jaki APN jest wpisany w ustawieniach telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ