Strona 8 z 26

Re: Brak LTE

: 17 sty 2017, o 18:31
autor: areczek1510
Brak nielimitowanego internetu [Zagadnienie: 170117-002154]

Re: Brak LTE

: 17 sty 2017, o 18:39
autor: Ewa_Plus
patryk7588,
- dzięki, wysłałam już prośbę o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.

Re: Brak LTE

: 17 sty 2017, o 21:11
autor: areczek1510
Czy mogę liczyć na przyspieszenie sprawy? Od dziś jestem w pracy, więc korzystając z internetu konkurencji jestem trochę ograniczony, mam gorszy zasięg. Liczył bym na szybkie załatwienie sprawy.

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 11:21
autor: Basia_Plus
areczek1510,

sprawdź pocztę.

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 14:32
autor: habish
Reklamacja uznana, usługa naprawiona :-)
LTE bez limitu danych pojawiło się w zakładce "Pakiety" dziękuję za pomoc.

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 14:58
autor: Ewa_Plus
To super :)
Cieszę się, że mogłam pomóc.

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 16:04
autor: areczek1510
Wysłałem potrzebne dane, dodam też że dostałem sms że nr mojego zgłoszenia i ta usługa jest naprawiona. Dalej nie dziala

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 16:08
autor: habish
Sprawdziłeś czy w zakładce "Pakiety" w Plus Online pojawiła się ta usługa?
Wyłączyłeś i włączyłeś telefon?

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 16:20
autor: Ewa_Plus
areczek1510,
- dostałeś zapewne potwierdzenie SMS o zamknięciu zgłoszenia C00000001335018. Nie była to jednak reklamacja.
Dopiero teraz, mogłam poprosić Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoja sprawą. Wkrótce powinieneś mieć już odpowiedź.

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 17:30
autor: areczek1510
Dostałem maila:

Szanowny Panie

W odpowiedzi na zgłoszenie z 18.1.2017 r., dotyczące usługi nielimitowanego Internetu dla Pana numeru informuję, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

Na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego usługa „Nielimitowany Internet LTE” została aktywowana dla numeru 781xxxxxx z dniem 18.1.2017 r. W ramach rekompensaty ww. usługa zostanie przyznana w formie bezpłatnej na cały okres trwania Umowy dla Pana numeru.

Rekompensata z nielimitowanym za free? :D Jak mam taki zapis w umowie, że w moim abonamencie usługa jest ZA DARMO DO KOŃCA TRWANIA UMOWY.

Więc albo Plus sobie stoi żarty albo ja czegoś nie rozumiem.
Dodam jeszcze, że usługa w pakietach nie wróciła (wróciła na stronie www, więc powiedzmy że tu jest OK), internet fakt - działa, ale prędkość jest ograniczona tak bardzo, żeby napisać tę wiadomość korzystam z internetu konkurencji ;)

Jakieś podpowiedzi z tym co zrobić, żeby działało korzystnie lub inna rekompensata?

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 17:41
autor: Ewa_Plus
areczek1510 pisze:Dodam jeszcze, że usługa w pakietach nie wróciła
- sprawdzałeś w mobilnej wersji aplikacji, czy przeglądarkowej?
areczek1510 pisze: internet fakt - działa, ale prędkość jest ograniczona
- zgodnie z regulaminem usługa umożliwia nielimitowany dostęp do transmisji danych w technologii LTE na terenie kraju z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kbit’s. Informacja na ten temeat dostępna jest również w naszym FAQ.

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 17:46
autor: areczek1510
Ewa_Plus pisze:
areczek1510 pisze:Dodam jeszcze, że usługa w pakietach nie wróciła
- sprawdzałeś w mobilnej wersji aplikacji, czy przeglądarkowej?

-mobilnej - tam nie ma, w przeglądarce jest
areczek1510 pisze: internet fakt - działa, ale prędkość jest ograniczona
- zgodnie z regulaminem usługa umożliwia nielimitowany dostęp do transmisji danych w technologii LTE na terenie kraju z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kbit’s. Informacja na ten temeat dostępna jest również a naszym FAQ.
- rozumiem działanie, tylko czasem irytująca prędkość (która może wynosić nawet 32kb) zabija system;P

Potestuje i napiszę, z góry dziękuję za pomoc włożoną w tę sprawę.

Co mogę zrobić z "propozycja" Plusa ? Starać się o rekompensatę, czy to będzie bez sensu?

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 17:55
autor: Ewa_Plus
areczek1510,
- jeśli chcesz możesz się starać o rekompensatę. Decyzję w tej kwestii podejmie Departament Reklamacji.

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 19:17
autor: areczek1510
Jaki jest.kontakt do tego działu?

Re: Brak LTE

: 18 sty 2017, o 19:31
autor: habish
Złóż reklamację jak poprzednio. W treści odnieś się do poprzedniej reklamacji podając jej numer. Opisz że rekompensata którą dostałeś to ty masz zawartą w abonamencie i czy możesz liczyć na coś innego.