Strona 15 z 26

Re: Brak LTE

: 28 mar 2017, o 15:30
autor: Krzysiek_Plus
xut2zs, odpowiedź wysłana, proszę sprawdź @.

Re: Brak LTE

: 28 mar 2017, o 16:08
autor: xut2zs
Krzysiek_Plus pisze:xut2zs, odpowiedź wysłana, proszę sprawdź @.
nic nie pomogło, samo włączenie i wyłączenie tel. chyba nic nie da nic nie da

Re: Brak LTE

: 28 mar 2017, o 16:23
autor: Ewa_Plus
xut2zs,
- czy telefon został wyłączony i włączony po otrzymaniu wiadomości od Magdy_Plus?

Re: Brak LTE

: 28 mar 2017, o 16:27
autor: xut2zs
Ewa_Plus pisze:xut2zs,
- czy telefon został wyłączony i włączony po otrzymaniu wiadomości od Magdy_Plus?
przepraszam już jest dzięki

Re: Brak LTE

: 28 mar 2017, o 16:52
autor: Ewa_Plus
xut2zs,
- cieszymy się, że mogliśmy pomóc :-)

Re: Brak LTE

: 30 mar 2017, o 13:40
autor: Soban
Witam.
Również mam problem z internetem LTE w swoim telefonie (Samsung S7 DualSim LTE). Mam kartę z LTE, gdyż ją przy zakupie telefonu specjalnie zmieniałem. Wysłałem juz do której ze specjalistek, ale nie ma odzewu więc jeszcze raz piszę wiadomość.
Pozdrawiam

Re: Brak LTE

: 30 mar 2017, o 13:46
autor: Basia_Plus
Witaj Soban,

czy sprawdzałeś pocztę?

Re: Brak LTE

: 30 mar 2017, o 17:00
autor: Soban
Wysłałem.

Re: Brak LTE

: 30 mar 2017, o 17:43
autor: Ewa_Plus
Soban,
- wiadomość dotarła. Wyłącz i włącz swój telefon. Daj znać, czy teraz już masz LTE.

: 31 maja 2017, o 19:07
autor: KwL3
Witam, problem z ograniczoną prędkością do 0,5 MB/s pobierania i nawet nie tyle wysyłania występuję od 3 dni, pakiet to LTE "bez limitu" co prawda wcześniej nie miałem takowych problemów. Teraz pytanie dlaczego i kiedy zostanie to naprawione ? w razie czego moja lokalizacja
: Janowiec Wielkopolski
Obrazek

Re: Plush Abonament

: 31 maja 2017, o 22:44
autor: kramioz
Mam problem z LTE po przeniesieniu numeru. Mam teraz numer tymczasowy i po włożeniu go do telefonu otrzymałem sms od Plusa z hasłem tymczasowym do plusonline. Po zalogowaniu mam informację w zakładce usługi, że LTE jest aktywne. Niestety na telefonie LTE nie działa, praktycznie internet nie chodzi wcale (PING: 339 ms, DOWNLOAD: 0,16 Mbps, UPLOAD:0,03 Mbps). W PLAY działało bez zarzutu. Oczywyście jestem w zasięgu LTE.

Re: Plush Abonament

: 1 cze 2017, o 07:59
autor: rafnov
Może po prostu jesteś w słabym zasięgu lub na obciążonym nadajniku? Tylko co to ma do Plush Abo?

Re: Brak LTE

: 1 cze 2017, o 11:17
autor: Daniel_Plus
kramioz, ustaw proszę APN: plus i sprawdź ponownie, czy pojawił się dostęp do LTE.

Re: Brak LTE

: 21 lip 2017, o 19:32
autor: xut2zs
nieaktualne

Re: Brak LTE

: 21 lip 2017, o 19:33
autor: habish
Wyłącz i włącz telefon.
Jeśli to nie pomoże, ustaw telefon w tryb sieci 3G i sprawdź czy wówczas transmisja działa.