Zgadza się. Pamiętaj również, że po rejestracji, w ciągu 30 dni od dezaktywacji numeru należy doładować konto dowolną kwotą.wall pisze:Jeśli przed końcem umowy znajomy nie wyśle SMSa PRZENIEŚ oraz po zakończeniu umowy nie zarejestruje karty to ja z nieaktywną sim w ciągu 30 dni idę do punktu sprzedaży, rejestruję kartę na siebie, zachowuję dotychczasowy numer i mogę robić np. konwersję na abo.
Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj wall,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Dziękuję za szybką odpowiedź. Faktycznie doładowanie to istotna kwestia. Jeszcze jedno pytanie: mam już jedną umowę abo w Plk. Czy dalej jest aktualna procedura rejestracji karty poprzez wysłanie smsa z karty z abo ZAREJESTRUJ?
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Tak szczegóły znajdziesz TUTAJ.wall pisze:...dalej jest aktualna procedura rejestracji karty poprzez wysłanie smsa z karty z abo ZAREJESTRUJ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
wall,
Tak. Inne sposoby rejestracji znajdziesz na naszej stronie: http://www.plus.pl/rejestracja.wall pisze:Czy dalej jest aktualna procedura rejestracji karty poprzez wysłanie smsa z karty z abo ZAREJESTRUJ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Dzień dobry,
złożyłem rezygnację z przekształcenia umowy na czas nieokreślony i wyraziłem wolę, iż chcę, aby mój numer po zakończeniu obowiązującego aneksu (do 28/02/2018 r.) został przeniesiony do aktualnej, regulaminowej oferty pre paid (Ja+Na Kartę I). Prześlę oczywiście pod koniec lutego stosownego SMS-a na nr 80107 o treści PRZENIES.
Czytając ten wątek, widzę, że to nie musi być takie proste (zwłaszcza w zakresie aktywacji w pre paidzie), więc mam pytania:
1) niektórzy abonenci otrzymują pismo o przyjęciu rezygnacji i możliwości kontynuowania współpracy w ramach pre paid. W moim przypadku otrzymałem tylko w piśmie lakoniczną informację, iż rezygnację przyjęto i...tyle. W rezygnacji napisałem, że chcę numer zachować zgodnie z regulaminem przejścia do PNK. Rozumiem, że wszystko jest OK, po prostu niektórzy dostają "rozbudowaną" wersję pisma, w moim przypadku - trafiła mi się wersja skrócona?.
2) zapobiegawczo, jeśli komenda PRZENIEŚ nie zadziała, przygotowałem się na 1 marca do rejestracji w salonie. I tutaj mam pytanie - nr karty SIM widniejący na tzw. "starterze", z którego wyłamano simkę, jest o jedną cyfrę dłuższy niż ten, który otrzymuję ze zwrotnego SMS-a z nr 80105. Na starterze jest 13 cyfr, a dostaję 12 (bez ostatniej). Czy tutaj też jest wszystko OK?
Na koniec wyrażę też trochę żal, gdyż właściwie podjąłem jeszcze próbę pozostania w abonamencie (w ubiegłym tygodniu, poprzez formularz Basi_Plus), niemniej konsultant DUK stwierdził, że właściwie to on nic nie może (nie wie, nie zna się, zarobiony jest - to moja wolna interpretacja oczywiście ) i podobno przekazał moją prośbę o kontakt do Działu Rezygnacji (DR). Oczywiście nie było telefonu . Jak można jeszcze porozmawiać z DR, nie wisząc godzinę na słuchawce?
złożyłem rezygnację z przekształcenia umowy na czas nieokreślony i wyraziłem wolę, iż chcę, aby mój numer po zakończeniu obowiązującego aneksu (do 28/02/2018 r.) został przeniesiony do aktualnej, regulaminowej oferty pre paid (Ja+Na Kartę I). Prześlę oczywiście pod koniec lutego stosownego SMS-a na nr 80107 o treści PRZENIES.
Czytając ten wątek, widzę, że to nie musi być takie proste (zwłaszcza w zakresie aktywacji w pre paidzie), więc mam pytania:
1) niektórzy abonenci otrzymują pismo o przyjęciu rezygnacji i możliwości kontynuowania współpracy w ramach pre paid. W moim przypadku otrzymałem tylko w piśmie lakoniczną informację, iż rezygnację przyjęto i...tyle. W rezygnacji napisałem, że chcę numer zachować zgodnie z regulaminem przejścia do PNK. Rozumiem, że wszystko jest OK, po prostu niektórzy dostają "rozbudowaną" wersję pisma, w moim przypadku - trafiła mi się wersja skrócona?.
2) zapobiegawczo, jeśli komenda PRZENIEŚ nie zadziała, przygotowałem się na 1 marca do rejestracji w salonie. I tutaj mam pytanie - nr karty SIM widniejący na tzw. "starterze", z którego wyłamano simkę, jest o jedną cyfrę dłuższy niż ten, który otrzymuję ze zwrotnego SMS-a z nr 80105. Na starterze jest 13 cyfr, a dostaję 12 (bez ostatniej). Czy tutaj też jest wszystko OK?
Na koniec wyrażę też trochę żal, gdyż właściwie podjąłem jeszcze próbę pozostania w abonamencie (w ubiegłym tygodniu, poprzez formularz Basi_Plus), niemniej konsultant DUK stwierdził, że właściwie to on nic nie może (nie wie, nie zna się, zarobiony jest - to moja wolna interpretacja oczywiście ) i podobno przekazał moją prośbę o kontakt do Działu Rezygnacji (DR). Oczywiście nie było telefonu . Jak można jeszcze porozmawiać z DR, nie wisząc godzinę na słuchawce?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj mekong,
pismo potwierdzające dezaktywację numeru zawiera informację o dacie wyłączenia numeru w usłudze abonamentowej. Niemniej jednak jest możliwość przejscia z tym numerem do usługi na kartę, zgodnie z regulaminem: http://www.plus.pl/documents/16/c0163a8 ... _KARTE.pdf.
pismo potwierdzające dezaktywację numeru zawiera informację o dacie wyłączenia numeru w usłudze abonamentowej. Niemniej jednak jest możliwość przejscia z tym numerem do usługi na kartę, zgodnie z regulaminem: http://www.plus.pl/documents/16/c0163a8 ... _KARTE.pdf.
Tak.mekong pisze:I tutaj mam pytanie - nr karty SIM widniejący na tzw. "starterze", z którego wyłamano simkę, jest o jedną cyfrę dłuższy niż ten, który otrzymuję ze zwrotnego SMS-a z nr 80105. Na starterze jest 13 cyfr, a dostaję 12 (bez ostatniej). Czy tutaj też jest wszystko OK?
Przekazałam prośbę o pilny kontakt z Tobą.mekong pisze:Jak można jeszcze porozmawiać z DR, nie wisząc godzinę na słuchawce?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Basiu, dziękuję bardzo za odpowiedzi i za pomoc w kontakcie z Działem Rezygnacji. Stał się cud - zadzwoniono dzisiaj do mnie. Bez problemu uzyskaliśmy porozumienie i rezygnacja została cofnięta . To forum jest bezcenne!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
mekong,
dziękuję za wiadomość.
Cieszę się, że przedstawiona oferta spełniła Twoje oczekiwania i zostajesz z nami.
dziękuję za wiadomość.
Cieszę się, że przedstawiona oferta spełniła Twoje oczekiwania i zostajesz z nami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 mar 2018, o 20:46
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witam, w dniu dzisiejszym skończyła się moja umowa na abonament w Plusie. Oczywiście składane było wypowiedzenie oraz przed końcem umowy wysłałam smsa o treści PRZENIES na nr 80107 i otrzymałam smsa zwrotnego " Przyjelismy zgloszenie. Twoj numer zostanie przeniesiony do ofery na karte i zostanie zapisany na dane obecnego wlasciciela (imie, nazwisko, PESEL/nr dokumentu). Moment aktywacji numeru w ofercie na karte potwierdzimy SMSem. Pozdrawiamy, Plus ".
Dzisiaj mój numer został wyłączony (brak sieci, połączenia tylko alarmowe), nie dostałam żadnego smsa o przejsciu na kartę. nie mogę też doładować konta. Jak długo będzie trwała ta sytuacja? Kiedy numer zostanie ponownie włączony?
Dzisiaj mój numer został wyłączony (brak sieci, połączenia tylko alarmowe), nie dostałam żadnego smsa o przejsciu na kartę. nie mogę też doładować konta. Jak długo będzie trwała ta sytuacja? Kiedy numer zostanie ponownie włączony?
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Wypowiedziałem ostatnio dwie umowy w APS i nie było mowy o jakichś sms-ach. Na wypowiedzeniach mam zaznaczone przejście do simplusa. Na pewno konieczne są ww. czynności?
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Catgirl92 - miałem ostatnio identyczną sytuację. Telefon z drugiego telefonu do konsultanta. Konsultant potwierdził że sms- przenieś - został wysłany lecz nie wie czemu system tego nie zatwierdził i numer został wyłączony bo karta niezarejestrowana. Udało mi się ją zarejestrować telefonicznie (tylko koniecznie musisz podać nr karty sim) następnie doładowałem i od razu przeszedłem do plush abo. Wszystko podczas jednej rozmowy telefonicznej. Powadzenia
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj Catgirl92r,
- możliwe, że dane zaktualizowały się z opóźnieniem. Wyłącz i włącz telefon teraz i sprawdź, jaki masz komunikat przy próbie wykonania połączenia.
torre24,
- konieczne nie są, ale sporo ułatwiają. Dzięki temu po przejściu na kartę masz od razu zarejestrowany numer na te same dane, co wcześniej. W innym przypadku będziesz musiał rejestrować numer później, co trochę wydłuży cały proces.
- możliwe, że dane zaktualizowały się z opóźnieniem. Wyłącz i włącz telefon teraz i sprawdź, jaki masz komunikat przy próbie wykonania połączenia.
torre24,
- konieczne nie są, ale sporo ułatwiają. Dzięki temu po przejściu na kartę masz od razu zarejestrowany numer na te same dane, co wcześniej. W innym przypadku będziesz musiał rejestrować numer później, co trochę wydłuży cały proces.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Nonsens. W wypowiedzeniu zaznaczam, że chce przenieść numer na kartę, a nie wyrejestrować go czy przenieść na innego klienta. Kolejna bzdura wymyślona przez operatora.
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witam, wypowiedzenie złożyłem osobiście w salonie Plus.
Nie ma jednak na wypowiedzeniu żadnej informacji o tym, że numer ma przejść na ofertę na kartę.
Czy jest to domyślna procedura i numer i tak przejdzie do Plus na kartę czy konsultantka Plus wybrała zły wzór wypowiedzenia?
Zaznaczałem przy rozmowie z nią, że chcę docelowo przejść do Plush ABO i muszę mieć etap pośredni w postaci Plus na karte.
Nie ma jednak na wypowiedzeniu żadnej informacji o tym, że numer ma przejść na ofertę na kartę.
Czy jest to domyślna procedura i numer i tak przejdzie do Plus na kartę czy konsultantka Plus wybrała zły wzór wypowiedzenia?
Zaznaczałem przy rozmowie z nią, że chcę docelowo przejść do Plush ABO i muszę mieć etap pośredni w postaci Plus na karte.
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Powinieneś mieć w rubryce "Powód wypowiedzenia" wpisane "Simplus".