Strona 14 z 14

Przeniesie numeru z Plus Abonament do Plush na karte

: 29 cze 2021, o 22:54
autor: Kokot1212
Witam. Chciałbym przenieść numer z plus Abonament do Plush na karte. Koniec Abonamentu mam we wrześniu. Próbowałem wpisywać kod np *136*11*9096# na taryfę za 30zł jednak wyskakuje komunikat że błąd połączenia lub błędny kod MMI. Co muszę zrobić żeby przejść na taryfę z Plusha?

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 30 cze 2021, o 10:02
autor: Joanna_Plus
Witaj Kokot1212,
Kokot1212 pisze:Koniec Abonamentu mam we wrześniu.
Złożyłeś już wypowiedzenie na tym numerze?
Kokot1212 pisze:Koniec Abonamentu mam we wrześniu. Próbowałem wpisywać kod np *136*11*9096# na taryfę za 30zł jednak wyskakuje komunikat że błąd połączenia lub błędny kod MMI.
Jeżeli na tę chwilę ten numer jest w ofercie Plus Abonament, to nie ma możliwości przeniesienia go do oferty Plus na Kartę. Można to uczynić po zakończeniu dotychczasowej umowy. Więcej informacji na ten temat w naszym FAQ.
Migracja nastąpi do taryfy Plus Elastyczna na Kartę. Po tej zmianie, jeżeli interesuję Cię oferta Miśka, to możesz zmienić plan cenowy na Nowy Plush (choć promocja, której kod podajesz powyżej, jest również dostępna w taryfie Plus Elastyczna). Kody na zmianę taryfy i poszczególne promocje znajdziesz tutaj.

Ważne: aby nie stracić numeru, pamiętaj o jego zasileniu w ciągu 30 dni.

ZAKOŃCZENIE UMOWY

: 10 sie 2021, o 11:11
autor: aleksgrx
Witam.
16.10.2021 r. kończy mi się umowa na abonament i nie chce jej przedłużać umowy, bo nie korzystam z tego numeru, ale do maja 2022 r. muszę spłacać raty za telefon. Co w takiej sytuacji?
Jednocześnie co się dzieje z numerem gdy nie przedłużam umowy?

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 10 sie 2021, o 12:48
autor: Marta_Plus
Witaj aleksgrx,
aleksgrx pisze:16.10.2021 r. kończy mi się umowa na abonament i nie chce jej przedłużać umowy, bo nie korzystam z tego numeru, ale do maja 2022 r. muszę spłacać raty za telefon. Co w takiej sytuacji?
Raty za sprzęt należy spłacić zgodnie z harmonogramem. Możesz opłacić dowolną liczbę rat przed wymaganym terminem, o czym pisaliśmy tutaj.
aleksgrx pisze:Jednocześnie co się dzieje z numerem gdy nie przedłużam umowy?
Jeśli nie rozwiążesz umowy, przechodzi ona na czas nieoznaczony. Ewentualnie po zakończeniu dotychczasowej umowy, możesz zachować numer w ofercie na kartę. Informacje na ten temat znajdziesz w danym wątku lub w naszym FAQ.

Przejscie z abonamentu na kartę

: 19 sie 2021, o 12:20
autor: Bartosh77
Dzień dobry

Chciałbym się upewnić czy moja sprawa w salonie Plusa została właściwie załatwiona.
Kończy mi się umowa i nie chcąc przedłużać poszedłem z tą sprawą do salonu celem przeniesienia na prepaid.
Nie składałem żadnego wniosku itp.
Otrzymałem tylko do podpisania Wniosek o zmiany na koncie klienta sieci Plus. Powód na wniosku - Simplus, Sami Swoi.

Czy tak powinna wyglądać sprawa rezygnacji /nieprzedłużania umowy i przejscie na kartę?
Będę wdzięczny za informację.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 19 sie 2021, o 12:52
autor: Basia_Plus
Witaj Bartosh77,
Bartosh77 pisze:Otrzymałem tylko do podpisania Wniosek o zmiany na koncie klienta sieci Plus. Powód na wniosku - Simplus, Sami Swoi.
numer w takim przypadku zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Aby to potwierdzić, wyślij wiadomość na bok@plus.pl"target="_blank wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL/NIP). Zanim nastąpi dezaktywacja numeru możesz, wysłać wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod bezpłatny nr 80107 (dotyczy osób indywidualnych). Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od dnia wyłączenia numeru w ofercie abonamentowej należy dokonać jego zasilenia dowolną kwotą.

Przejscie z abonamentu na kartę

: 25 wrz 2021, o 08:20
autor: Bartosh77
Witam

Jak długo trwa zmiana oferty z abonamentu na kartę?
Od wczoraj mam wyłączone dwa numery bo zakończyła się umowa. Ponad tydzień temu był wysyłany sms o treści PRZENIES ale jak narazie nie dostałem smsa zwrotnego o przeniesieniu oferty.
Będę wdzięczny za informację.
Pozdrawiam
Bartosz Łukasiewicz

Re: Przejscie z abonamentu na kartę

: 25 wrz 2021, o 10:41
autor: Ron
Wył/wł telefon. Jak do wieczora nic nie będzie, to potrzebne jest zgłoszenie.

Re: Przejscie z abonamentu na kartę

: 25 wrz 2021, o 11:18
autor: imarcin0409
Bartosh77 pisze:Witam

Jak długo trwa zmiana oferty z abonamentu na kartę?
(...)
Miałem tę "przyjemność" doświadczenia tego w tamtym tygodniu, ja byłem odcięty ponad dobę - bez interwencji się nie obyło.


To przejście z abonamentu na kartę połączone z rejestracją numeru jest moim zdaniem mocno niedopracowane, sami Konsultanci na infolinii i przy kontakcie mailowym mają różne informacje.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 27 wrz 2021, o 10:41
autor: Joanna_Plus
Witaj Bartosh77,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Po restarcie urządzeń karty nadal nie logują się do sieci?