Witam mam pytanie a może lepiej opisze..
Okres rozliczeniowy mialem do 20 października zapłaciłem 22 a w międzyczasie to znaczy okolo 18/19 października skończył mi sie Internet Lte ( modem) Ile mam czekać za wlaczeniem uslug? Jestem informatykiem i Internet Mobilny w trasie jest mi niezbędny . Pozdrawiam
Wazne zapytanie dot Włączenia Usług
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 paź 2016, o 19:39
Re: Wazne zapytanie dot Włączenia Usług
Co znaczy "skończył się internet"? Jeśli wyczerpałeś pakiet, to odnowi się z początkiem kolejnego okresu rozliczeniowego. Jeśli zostałeś odcięty, bo zapłaciłeś ponad dwa tygodnie po terminie, to włączą ci po zaksięgowaniu zaległości.
Kim jesteś i czego potrzebujesz, nie ma żadnego znaczenia.
Kim jesteś i czego potrzebujesz, nie ma żadnego znaczenia.
Re: Wazne zapytanie dot Włączenia Usług
Skończył sie Internet znaczy Wyczerpalem pakiet. Powtarzam ze okres rozliczeniowy byl do 20 października a zapłaciłem 22 października dzis jest 25 i nadal nie ma ..
Re: Wazne zapytanie dot Włączenia Usług
Sprawdź w Plus Online czy przelew został zaksięgowany.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wazne zapytanie dot Włączenia Usług
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ