Usługi w abonamencie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
lucjusz888@gmail.com
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 lip 2023, o 21:12

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: lucjusz888@gmail.com »

Tak, plus w slocie 1.

Przerzuciłem ją do drugiego i włączyłem VoLTE i działa dobrze.
Jak wyłączam VoLTE to zznow to samo...
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6159
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: mariusz9a »

Ja bym jeszcze przejechał wszystkie opcje opisane w tym temacie przez Samsunga i zobaczył czy czasami nie ma tam jakiś przekierowań poustawianych: https://eu.community.samsung.com/t5/ser ... -p/1174293 (tylko u mnie te ustawienia są pod pozycją "usługi dodatkowe", a nie "więcej ustawień" jak w tamtym poście).
Oczywiście powyłączać przekierowania jeśli jakiś są, chyba że jesteśmy pewni że któreś mają być.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
lucjusz888@gmail.com
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 4 lip 2023, o 21:12

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: lucjusz888@gmail.com »

Weryfikowalem. Nie mam przekierowan, przed chwilą stracilem zasieg LTE i znow wyswietlil mi się ten kokunikat..
Awatar użytkownika
pkonrad
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 28 lut 2023, o 04:49
Lokalizacja: małoPOLSKA

Disney+ rozliczenie kosztów usługi

Post autor: pkonrad »

Dzień dobry.


W dniu wczorajszym zaakceptowałem nowe warunki aneksu na przedłużenie umowy na jednym z moich nr telefonu sieci Plus.

Nowa oferta wchodzi w życie z dniem 21.08.2023 r. W tej ofercie mam m.in 1 rok Disney+ za darmo, a kolejny rok w cenie 28,99 zł za miesiąc.

Na nr tel na którym przedłużyłem umowę dzisiaj przyszedł SMS z linkiem do aktywacji Disney+. Ja miałem zamiar aktywować tą usługę w dniu 21.08.2023 r. czyli w pierwszym dniu nowego cyklu z nowa taryfą. Jednak z tego nr tel. na co dzień korzysta moja córka, która kliknęła w otrzymany w SMS link i w dniu dzisiejszym aktywowała obsługę Disney+.

W związku z powyższym chciałem się dowiedzieć w jaki sposób będą rozliczone te 6 dni od aktywacji usługi (od dzisiaj do 21.08.2023). Rozumiem, że darmowe 12 miesięcy Disney+ jest liczone za pełne miesiące (cykle), więc jeśli usługa została aktywowana w trakcie trwania cyklu, na 6 dni przez rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, to w jaki sposób będę podliczony przez Plusa za te 6 dni Disney+ ?

Dodatkowo chciałem zapytać, dlaczego e-mail z linkiem do aktywacji usługi Disney+ został wysłanym na inny adres e-mail niż ten, który mam aktualnie zarejestrowany w Plusie.


Z góry dziękuję za szybką odpowiedź i pomoc w mojej sprawie.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2023, o 13:21 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
AK_859
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 sie 2023, o 09:30

Re: Disney+ rozliczenie kosztów usługi

Post autor: AK_859 »

Co chodzi o disneya to od momentu aktywacji liczy się, okresy rozliczeniowe nie mają związku z disneyem
Awatar użytkownika
pkonrad
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 28 lut 2023, o 04:49
Lokalizacja: małoPOLSKA

Re: Disney+ rozliczenie kosztów usługi

Post autor: pkonrad »

AK_859 pisze: 15 sie 2023, o 16:34 Co chodzi o disneya to od momentu aktywacji liczy się, okresy rozliczeniowe nie mają związku z disneyem
Czyli jak dobrze rozumiem rok darmowego Disney+ zakonczy się 14.08.2024, a za okres od 15.08.2024 do 20.08.2024 (6 dni) zostanie mi naliczona proporcjonalnie oplata abonamentowa w wysokości 5.80 zł.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

pkonrad,

okres promocyjny liczony jest od aktywacji usługi, zaś opłata za usługę powinna być rozliczona proporcjonalnie.
pkonrad pisze: 15 sie 2023, o 12:04 Dodatkowo chciałem zapytać, dlaczego e-mail z linkiem do aktywacji usługi Disney+ został wysłanym na inny adres e-mail niż ten, który mam aktualnie zarejestrowany w Plusie.
Wiadomość powinna być wysłana na adres, który był podany przy zawieraniu umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr55
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2023, o 20:55

Czat Fun scan18

Post autor: Piotr55 »

Witam.

Mam doliczone do abonamentu kwotę 236.90 za to coś? Czat Fun Scan 18- Nie załadałem tego ani nie rejestrowałem się tam.
Jak to zlikwidować , usunąć z abonamentu?

Proszę o pomoc.
Czy można się dowiedzieć kiedy była rejestracja?

EDYCJA:
Dzień dobry.

Mam podpisana umowę w Plusie- chciałem dziś dezaktywować usługi w salonie w Radomiu ul Grzecznarowskiego 28 i tam usłyszałem że umowa jest w Pluszu i że oni nie mogą tego zrobić, kazali zadzwonić do Plusza. Faktury przychodzą mi z Plusa na maila.
Dlaczego na swoim koncie w Plusie nie mogę sam dezaktywować usługi?
Mam usługę Chat Fun18 i limit premium 35-Chcę je zlikwidować.

Nigdy nie podpisywałem żadnej umowy z Pluszem

Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2023, o 12:15 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Piotr55,
Piotr55 pisze: 19 sie 2023, o 21:05 Jak to zlikwidować , usunąć z abonamentu?
zgodnie z regulaminem:
Użytkownik, bez względu na sposób w jaki zarejestrował się do Usługi, może w każdym czasie wyrejestrować się z Usługi poprzez wysłanie SMS-a o treści USUN na numer 2500.
Piotr55 pisze: 19 sie 2023, o 21:05 Czy można się dowiedzieć kiedy była rejestracja?
Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL). Nasi pracownicy, mając wgląd na konto numeru zweryfikują tę kwestię.
Mam usługę Chat Fun18 i limit premium 35-Chcę je zlikwidować.
Informacje jak zablokować usługi Premium tutaj: https://www.plus.pl/uslugi/uslugi-premium
Można też zablokować usługi Dopisz do Rachunku w Plus: https://bok.plus.pl/article/208
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotr55
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2023, o 20:55

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Piotr55 »

Wysyłałem esemes i dostałem komunikat że nie ma w pakiecie co jest dość dziwne bo na fakturze istnieje.I jest doliczone do kosztów za abonament.

EDIT:
No i najważniejsze jakim cudem jestem w Pluszu jak mam podpisana umowę z Plusem?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Joanna_Plus »

Piotr55,

zatem:
Basia_Plus pisze: 21 sie 2023, o 12:32 Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL). Nasi pracownicy, mając wgląd na konto numeru zweryfikują tę kwestię.

Plush to też nasza oferta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koka
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 14 cze 2021, o 20:27

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: koka »

margelio pisze: 11 cze 2023, o 10:16 Dzień dobry,
jak kilku użytkowników wcześniej, mam problem z uruchomieniem usługi darmowego Tidala HiFi.
Wszystko zrobione wg instrukcji (włączenie usługi smsem, rejestracja numerem i PINem na www.plus.pl/tidal/konto, wpisanie e-maila, z którym ma zostać połączone konto), jednak w ostatnim etapie następuje przekierowanie na stronę Plusa z instrukcją jak zdobyć darmową subskrypcję, a po zalogowaniu na konto Tidala widnieje informacja że moja subskrypcja to Tidal Intro (a nie Hifi).
Zgłoszenie zostało wysłane przez formularz reklamacyjny, jeśli to możliwe proszę o przyspieszenie rozpatrywania sprawy: CASE/230611/229
Mam dokładnie to samo - Tidal w prezencie urodzinowym, jak do tej pory nigdy nie miałem problemów z tym serwisem, jednak tym razem coś nie "zatrybiło". Podobno "darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby" jednak trochę słaby to prezent :mrgreen: :evil: . Zgłosiłem przez formularz - sprawa: CASE/230817/736.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

koka,

prześlij proszę ponownie opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Następnie podaj nam numer zagadnienia, wówczas poprosimy o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
koka
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 14 cze 2021, o 20:27

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: koka »

Basia_Plus pisze: 24 sie 2023, o 14:32 koka,

prześlij proszę ponownie opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Następnie podaj nam numer zagadnienia, wówczas poprosimy o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
przesłałem ponownie - nowy nr sprawy: CASE/230824/1176
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

koka,
koka pisze: 24 sie 2023, o 15:19 nowy nr sprawy: CASE/230824/1176
dziękuję. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ