Usługi w abonamencie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lip 2023, o 21:12
Re: Usługi w abonamencie
Tak, plus w slocie 1.
Przerzuciłem ją do drugiego i włączyłem VoLTE i działa dobrze.
Jak wyłączam VoLTE to zznow to samo...
Przerzuciłem ją do drugiego i włączyłem VoLTE i działa dobrze.
Jak wyłączam VoLTE to zznow to samo...
Re: Usługi w abonamencie
Ja bym jeszcze przejechał wszystkie opcje opisane w tym temacie przez Samsunga i zobaczył czy czasami nie ma tam jakiś przekierowań poustawianych: https://eu.community.samsung.com/t5/ser ... -p/1174293 (tylko u mnie te ustawienia są pod pozycją "usługi dodatkowe", a nie "więcej ustawień" jak w tamtym poście).
Oczywiście powyłączać przekierowania jeśli jakiś są, chyba że jesteśmy pewni że któreś mają być.
Oczywiście powyłączać przekierowania jeśli jakiś są, chyba że jesteśmy pewni że któreś mają być.
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 lip 2023, o 21:12
Re: Usługi w abonamencie
Weryfikowalem. Nie mam przekierowan, przed chwilą stracilem zasieg LTE i znow wyswietlil mi się ten kokunikat..
Disney+ rozliczenie kosztów usługi
Dzień dobry.
W dniu wczorajszym zaakceptowałem nowe warunki aneksu na przedłużenie umowy na jednym z moich nr telefonu sieci Plus.
Nowa oferta wchodzi w życie z dniem 21.08.2023 r. W tej ofercie mam m.in 1 rok Disney+ za darmo, a kolejny rok w cenie 28,99 zł za miesiąc.
Na nr tel na którym przedłużyłem umowę dzisiaj przyszedł SMS z linkiem do aktywacji Disney+. Ja miałem zamiar aktywować tą usługę w dniu 21.08.2023 r. czyli w pierwszym dniu nowego cyklu z nowa taryfą. Jednak z tego nr tel. na co dzień korzysta moja córka, która kliknęła w otrzymany w SMS link i w dniu dzisiejszym aktywowała obsługę Disney+.
W związku z powyższym chciałem się dowiedzieć w jaki sposób będą rozliczone te 6 dni od aktywacji usługi (od dzisiaj do 21.08.2023). Rozumiem, że darmowe 12 miesięcy Disney+ jest liczone za pełne miesiące (cykle), więc jeśli usługa została aktywowana w trakcie trwania cyklu, na 6 dni przez rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, to w jaki sposób będę podliczony przez Plusa za te 6 dni Disney+ ?
Dodatkowo chciałem zapytać, dlaczego e-mail z linkiem do aktywacji usługi Disney+ został wysłanym na inny adres e-mail niż ten, który mam aktualnie zarejestrowany w Plusie.
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź i pomoc w mojej sprawie.
W dniu wczorajszym zaakceptowałem nowe warunki aneksu na przedłużenie umowy na jednym z moich nr telefonu sieci Plus.
Nowa oferta wchodzi w życie z dniem 21.08.2023 r. W tej ofercie mam m.in 1 rok Disney+ za darmo, a kolejny rok w cenie 28,99 zł za miesiąc.
Na nr tel na którym przedłużyłem umowę dzisiaj przyszedł SMS z linkiem do aktywacji Disney+. Ja miałem zamiar aktywować tą usługę w dniu 21.08.2023 r. czyli w pierwszym dniu nowego cyklu z nowa taryfą. Jednak z tego nr tel. na co dzień korzysta moja córka, która kliknęła w otrzymany w SMS link i w dniu dzisiejszym aktywowała obsługę Disney+.
W związku z powyższym chciałem się dowiedzieć w jaki sposób będą rozliczone te 6 dni od aktywacji usługi (od dzisiaj do 21.08.2023). Rozumiem, że darmowe 12 miesięcy Disney+ jest liczone za pełne miesiące (cykle), więc jeśli usługa została aktywowana w trakcie trwania cyklu, na 6 dni przez rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego, to w jaki sposób będę podliczony przez Plusa za te 6 dni Disney+ ?
Dodatkowo chciałem zapytać, dlaczego e-mail z linkiem do aktywacji usługi Disney+ został wysłanym na inny adres e-mail niż ten, który mam aktualnie zarejestrowany w Plusie.
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź i pomoc w mojej sprawie.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2023, o 13:21 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Re: Disney+ rozliczenie kosztów usługi
Co chodzi o disneya to od momentu aktywacji liczy się, okresy rozliczeniowe nie mają związku z disneyem
Re: Disney+ rozliczenie kosztów usługi
Czyli jak dobrze rozumiem rok darmowego Disney+ zakonczy się 14.08.2024, a za okres od 15.08.2024 do 20.08.2024 (6 dni) zostanie mi naliczona proporcjonalnie oplata abonamentowa w wysokości 5.80 zł.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
pkonrad,
okres promocyjny liczony jest od aktywacji usługi, zaś opłata za usługę powinna być rozliczona proporcjonalnie.
okres promocyjny liczony jest od aktywacji usługi, zaś opłata za usługę powinna być rozliczona proporcjonalnie.
Wiadomość powinna być wysłana na adres, który był podany przy zawieraniu umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Czat Fun scan18
Witam.
Mam doliczone do abonamentu kwotę 236.90 za to coś? Czat Fun Scan 18- Nie załadałem tego ani nie rejestrowałem się tam.
Jak to zlikwidować , usunąć z abonamentu?
Proszę o pomoc.
Czy można się dowiedzieć kiedy była rejestracja?
EDYCJA:
Dzień dobry.
Mam podpisana umowę w Plusie- chciałem dziś dezaktywować usługi w salonie w Radomiu ul Grzecznarowskiego 28 i tam usłyszałem że umowa jest w Pluszu i że oni nie mogą tego zrobić, kazali zadzwonić do Plusza. Faktury przychodzą mi z Plusa na maila.
Dlaczego na swoim koncie w Plusie nie mogę sam dezaktywować usługi?
Mam usługę Chat Fun18 i limit premium 35-Chcę je zlikwidować.
Nigdy nie podpisywałem żadnej umowy z Pluszem
Proszę o pomoc.
Mam doliczone do abonamentu kwotę 236.90 za to coś? Czat Fun Scan 18- Nie załadałem tego ani nie rejestrowałem się tam.
Jak to zlikwidować , usunąć z abonamentu?
Proszę o pomoc.
Czy można się dowiedzieć kiedy była rejestracja?
EDYCJA:
Dzień dobry.
Mam podpisana umowę w Plusie- chciałem dziś dezaktywować usługi w salonie w Radomiu ul Grzecznarowskiego 28 i tam usłyszałem że umowa jest w Pluszu i że oni nie mogą tego zrobić, kazali zadzwonić do Plusza. Faktury przychodzą mi z Plusa na maila.
Dlaczego na swoim koncie w Plusie nie mogę sam dezaktywować usługi?
Mam usługę Chat Fun18 i limit premium 35-Chcę je zlikwidować.
Nigdy nie podpisywałem żadnej umowy z Pluszem
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2023, o 12:15 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
Witaj Piotr55,
Można też zablokować usługi Dopisz do Rachunku w Plus: https://bok.plus.pl/article/208
zgodnie z regulaminem:
Użytkownik, bez względu na sposób w jaki zarejestrował się do Usługi, może w każdym czasie wyrejestrować się z Usługi poprzez wysłanie SMS-a o treści USUN na numer 2500.
Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL). Nasi pracownicy, mając wgląd na konto numeru zweryfikują tę kwestię.
Informacje jak zablokować usługi Premium tutaj: https://www.plus.pl/uslugi/uslugi-premiumMam usługę Chat Fun18 i limit premium 35-Chcę je zlikwidować.
Można też zablokować usługi Dopisz do Rachunku w Plus: https://bok.plus.pl/article/208
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
Wysyłałem esemes i dostałem komunikat że nie ma w pakiecie co jest dość dziwne bo na fakturze istnieje.I jest doliczone do kosztów za abonament.
EDIT:
No i najważniejsze jakim cudem jestem w Pluszu jak mam podpisana umowę z Plusem?
EDIT:
No i najważniejsze jakim cudem jestem w Pluszu jak mam podpisana umowę z Plusem?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługi w abonamencie
Piotr55,
zatem:
Plush to też nasza oferta.
zatem:
Basia_Plus pisze: ↑21 sie 2023, o 12:32 Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, PESEL). Nasi pracownicy, mając wgląd na konto numeru zweryfikują tę kwestię.
Plush to też nasza oferta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
Mam dokładnie to samo - Tidal w prezencie urodzinowym, jak do tej pory nigdy nie miałem problemów z tym serwisem, jednak tym razem coś nie "zatrybiło". Podobno "darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby" jednak trochę słaby to prezent . Zgłosiłem przez formularz - sprawa: CASE/230817/736.margelio pisze: ↑11 cze 2023, o 10:16 Dzień dobry,
jak kilku użytkowników wcześniej, mam problem z uruchomieniem usługi darmowego Tidala HiFi.
Wszystko zrobione wg instrukcji (włączenie usługi smsem, rejestracja numerem i PINem na www.plus.pl/tidal/konto, wpisanie e-maila, z którym ma zostać połączone konto), jednak w ostatnim etapie następuje przekierowanie na stronę Plusa z instrukcją jak zdobyć darmową subskrypcję, a po zalogowaniu na konto Tidala widnieje informacja że moja subskrypcja to Tidal Intro (a nie Hifi).
Zgłoszenie zostało wysłane przez formularz reklamacyjny, jeśli to możliwe proszę o przyspieszenie rozpatrywania sprawy: CASE/230611/229
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
koka,
prześlij proszę ponownie opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Następnie podaj nam numer zagadnienia, wówczas poprosimy o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
prześlij proszę ponownie opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Następnie podaj nam numer zagadnienia, wówczas poprosimy o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
przesłałem ponownie - nowy nr sprawy: CASE/230824/1176Basia_Plus pisze: ↑24 sie 2023, o 14:32 koka,
prześlij proszę ponownie opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko) poprzez ten formularz. Następnie podaj nam numer zagadnienia, wówczas poprosimy o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
koka,
dziękuję. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ